39.rész

544 55 1
                                    

Csend lett a szobában. Próbálták a hallottakat megemészteni.

Harry összeszorította a száját, nem tudta hogyan reagáljon. Látta, hogy Zayn arcát jeges düh önti el.

"Tudják ki tette ezt?" – kérdezte a doki.

"Liam Payne!"— sziszegte Zayn.

Harry sikítani akart.

A barátja! — gondolta Harry.

Hogyan lehetett ennyire hülye, hogy nem vette észre?! Pedig voltak jelei. Ökölbe szorította a kezét.

"Együtt élnek?" – kérdezte a doki.

Zayn csak bólintott.

"Van olyan hely ahova Mr. Tomlinson innen mehet? Család, barátok? Mert ha visszamegy a barátjához hívnom kell a rendőrséget, de majd Mr.Tomlinson eldönti feljelenti e."

"Hozzám fog költözni!"– válaszolt gyorsan Zayn. A doki bólintott.

"Beszéljenek Mr.Tomlinson—nal, ha felébredt, hogy feljelenti e. Megyek megnézem, hogy felébredt e már!"— majd a doki elsietett.

Harry és Zayn leültek az ajtó előtt lévő székekre.

"Mi történt?" – kérdezte Zayn.

"Hmmm?"

"Mi történt, hogy kórházba kellett hozni?"

"Elájult és nem ébredt fel, úgy gondoltam jobb ha behozom." — felelt Harry, amikor Zayn nem válaszolt, Harry folytatta.

"Tudtal erről?"

"Nem tudtam biztosan, de sejtettem!"

Majd csend telepedett rájuk, amit a doki szakított félbe.

"Bemehetnek hozzá. "

Zayn kopogott mielőtt belépést. Harry nem akarta Louist kínos helyzetbe hozni, ezért kint maradt. Egyszer csak Zayn jelent meg az ajtónál.

'"Louis veled akar beszélni."—mondta. A kórházi ruhában Harry látta, hogy Louis milyen kicsi és sovány.

"Köszönöm, hogy behozott és sajnálom, ha gondot okoztam."—mondta Louis.

"Ne kérj bocsánatot azért mert beteg vagy!"

(úgy gondolta nem az ő feladata a többiről beszelni.)

"Mennem kell!" – mondta Harry és bólintott Zaynek.

Mikor Harry egyedül maradt a gondolataiba mélyedt. Louis minden cselekedete bántalmazásra utalt, hogy lehetett ilyen hülye, hogy nem vette észre?! Fájt a szíve, mikor arra gondolt, hogy Louisnak mit kellett átélnie, hogy lehetett ilyen hülye?

(vádolta magát.)

Védtelen Larry Stylinson ff. {FORDÍTÁS} BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now