26. - 27.rész

571 48 3
                                    

Louis összegömbölyödve feküdt az ágyon. Még mindig nem tudta, hogy elmondja–e Liamnek, hogy találkozott Mr. Adams—szel. Biztos feldúlt lesz, ha megtudja. Már így is sokat hazudott Liamnek, Zayn–ről és Niall–ről. Megígérte Liamnek hogy nem barátkozik senkivel a munkahelyén. Bűnösnek érezte magát Liam—mel szemben, aki csak jót akar neki.

Talán nemsokára minden visszatér a régi időhöz, amikor minden rendben volt Liam és Zayn között. Meg kéne mondani Zaynek hogy eddig Liam miatt nem barátkozott vele, mert Liam nem akarta. De ezt nem mondhatta el Zaynek, mert nem akarta újból elveszíteni és Zayn csalódna benne. Még mindig kimerült volt. Nem értette pontosan mi történt. Miért volt rá ilyen hatással Mr. Adams? Az hogy látta elő hozta azokat az emlékeket, amit el akart felejteni.

Megprobalta bebeszélni magának, hogy csak túl reagálta ezt az egészet, ahogy Liam szokta mondani. Félelemmel gondolt Mr. Adams—ra. Liammel mostanában keveset találkoztak. Mindketten túl fáradtak voltak. Liam nagyon sokat volt a munkahelyén, bár Louis nem igazán értette miért és rossz érzései voltak emiatt. De tudta hogy muszáj dolgoznia Liamnek és neki is. És nem zaklathatja fel Liamet ilyen apró dologgal. Louis sokat fogyott az utóbbi időben és Liam így hátha elnézi neki a többi hibáját.

27.rész

Louis egy fárasztó nap után bemászott Liam helyére az ágyba. Gyorsan írt Liamnek egy smst, és kikapcsolta a telefonját. Az elmúlt két hétben háromszor találkoztak, hiányzott neki Liam. Mostanában már sírni sem bírt, szüksége volt rá. A munkahelyén próbált mosolyogni. Mikor hívni próbálta Liamet az nem vette fel. Louis munka után haza ment az üres lakásba, lefeküdt a kanapéra bekapcsolta a tévét.

Gondolkodott.

Az utóbbi időben nehezen tudott a munkára koncentrálni. Niall szinte minden délben beugrott és elráncigálta ebédelni. Louis utálta ezt. Nem a vele töltött időt utálta, hanem az evés részét. Annyira hozzá szokott az üres gyomorhoz, hogy rosszul érezte magát az ételtől. Annyira, hogy néha hányt is. Nem akart hányni, de jött magától. Louis

Zayn—nel beszélt telefonon. Liam nem lesz otthon, ezért meghívta Zaynt. Nem tudta mit fognak csinálni. Valószínűleg ülnek a kanapén, és filmet néznek. Ezen az estén boldogan feküdt le aludni. Másnap munka után, gyorsan haza ment átöltözött és neki állt takarítani. Zayn most jött először hozzá. Mikor csengettek boldogan nyitott ajtót. Mosolyogva ölelte meg Zaynt.

"Liam hol van?" — kérdezte Zayn.

"Nincs itthon, azt hiszem ma nem jön haza!"

"Rendben!" – bólintott Zayn, aztán csak beszélgettek. Egy idő után éhes lett Zayn. Mivel otthon nem volt étel ezért elmentek a Mc Donalds—ba. Louis rendelt Zaynek. Ő nem evett. Azt mondta, hogy nem éhes, mert sokat ebédelt. Miután visszamentek Louis lakására, filmeket néztek. Majd Zayn úgy döntött haza megy.

Louis zuhany után fel akarta hívni Liamet, de rájött úgyse venné fel. Mikor lefeküdt magára húzta Liam takaróját és elaludt.

Védtelen Larry Stylinson ff. {FORDÍTÁS} BEFEJEZETTTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon