Toplantı

259 44 16
                                    

~Şarkıyı şiddetle tavsiye ediyorum~

Sir Nighteye ile toplantının olacağı binaya gelmiştik. O içeri geçmiş konuşma yaparken kapının arkasından onları izliyordum. Hayır cidden bir kahraman neden bu kadar şiddetle çocuklara karşı çıkar ki? Hem biz normal çocuklar değildik. Kahraman olmak isteyen ve bunun için çabalayan çocuklardık. Eğer şimdi zor gözüken bir savaştan kaçarsak ilerde nasıl iyi kahramanlar olabilirdik ki

Sir Nighteye Overhaul ile ilgili konuşmaya geçecekken durdu ve kapıya dönerek gelebilirsin dedi. Herkes merakla kapıya bakarken omuzlarımı dikleştirdim ve ciddi adımlarla başta oturan Sir Nighteye'ın yanına yürüdüm. Nasıl olsa ilk izlenim önemliydi değil mi ?

Masanın başına geldiğimde durdum ve karşımdakilere bakmaya başladım. Konuşma hazırlayacak zamanım yoktu o yüzden direkt doğaçlama dalacaktım olaya. " Kötüler saldırırken küçüklere merhametli olmuyorlar sayın Rock Lock . Bizler kahraman olmak için savaşan öğrencileriz. Şimdiden karşımıza çıkan bir tümsekte kaçıp büyüklerin arkasına saklanırsak gelecekte nasıl savaşırız"

Sakince bir nefes aldım ve konuşmaya kaldığım yerden devam ettim "Son yıllarda Yakuzalar tarafına geçen bir sürü kötü var. Sizler Yakuzaların faliyet göstermediğini düşünüyorsunuz ki yanılıyorsunuz. Dün Fat Gum un yanında çalışan kahramanlardan biri güç silen bir iğne tarafından vuruldu. Bunu yer altı çeteleri yapıyor gibi düşünebilirsiniz ama yanılırsınız. Hiç bir yer altı çetesinin öyle güçlü iğneler üretip dağıtacak gücü yok Yakuzalar hariç."

Durdum ve yeşil dumanlarımın odanın etrafını sarmasını sağladım. Bu durum kahramanları tedirgin etmiş gibi duruyordu. Konuşmama devam ederken ruhların yarı görünür olmasını sağladım. "Ruhlar yardımıyla edindiğim bilgiler sayesinde bunun arkasında Yakuzaların olduğunu doğrulamış oldum. Şu gördüğünüz adam yani Overhaul küçük bir kızın özgünlüğü sayesinde yüzlerce hatta binlerce iğne üretip dağıtıyor. İğneler şuanlık sadece belli bir süre silebiliyor fakat bu daha ilk aşama. Eri ve onun kanı sayesinde özgünlükleri sonuna kadar silebilen iğneler üretmeyi başarmış durumda. Şuanlık sadece 4 iğne var fakat eğer Eri kurtarılmaz ise o iğneler tüm kahramanları yok edecek kadar fazla olabilir." Ruhları biraz daha tuttuktan sonra elimi sallayarak gitmelerini sağladım.

"Bizler özgünlüklerimiz yardımıyla kahramanız. Özgünlükler olmazsa sadece dövüşmeyi becerebiliriz. Ve emin olun bir çoğunuz dövüş yetenekleriniz ile onlara karşı koyamaz." Kendimi bunun dışında tutmuştum çünkü zaten ben özgünlüğüm olmadan savaşabilen biriydim.

"Bu durumun ciddiyetini anladığınızı düşünerek Overhaul'dan bahsetmek istiyorum" Sir Nighteye e döndüm. Kafasını sallayarak onayladığında kaldığım yerden devam ettim.

"Overhaul un özgünlüğü yıkıp tekrar oluşturabilmesi. Daha da açıklamak gerekirse bir şeyi atomlarına kadar parçalayıp geri oluşturabiliyor. Dün Eri ile karşılaşmalarında kızın kollarının ve bacaklarının sargılarla dolu olduğunu söylemiştiniz değil mi ?" Midoriya ve Mirio beni onayladıklarında devam ettim " Eri'nin her kanı alındığında ve ölecek konuma geldiğinde tekrar oluşturulması Overhaul için hiç zor değil. Onun için Eri bitmek tükenmek bilmez bir güç kaynağı. Ve lütfen o daha küçücük bir çocuk bunu ona nasıl yaparlar gibi şeyler düşünmeyin. Konu güç olduğunda insanların ne kadar iğrençleşebileceğini bilemezsiniz."

Arkamdaki sandalyeyi çektim ve oturdum. Konuşmaktan boğazım ağrımıştı. Sir Nighteye yorulduğunu fark ederek lafı aldı ve kaldığım yerden açıklamaya devam etti. Bende o sırada önümdeki suyu kafama dikiyordum. Arkadaşlarımın ve malesef Aizawa Sensei 'nin bakışları üstümdeydi. Buradan çıkınca güzel bir azar işiteceğimden emindim.

Gerçek KahramanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin