Şuanlık herkesle aram çok iyiydi. Derslere girip çıkıyor ve diğerleriyle muhabbet ediyordum. Fakat Bakugo ile olan dünkü konuşmamdan sonra hiç konuşamamıştım. Arada bir bana olan tuhaf bakışlarını yakalıyordum fakat çok üstünde duruyordum. Ki nedense bugün Midoriya ve Todoroki de bana soğuk davranıyordu. Todoroki hep soğuktu kabul fakat Midoriya benden kaçıyordu. Bunu dünkü o sarılma merasiminden kaynaklandığını düşünmek istiyordum.
Öğleden sonra kurtarma eğitimi yapacağımızı duymuştuk. Hepimiz sevinçle nasıl olacağını düşünüp neler yapmamız gerektiğini düşünüyorduk.
Nihayet ders zamanlı gelmişti. Hepimiz kostümlerimizi giyerek Beta sahasında toplanmıştık. All Might hepimizi üçerli gruplara ayıracağını ve binalarda kurtarma talimlerine çıkacağımızı söylemişti. Gruplar ayrılırken kimlerle geleceğimi tahmin etmeye çalışıyordum. Gruplar belli olduğunda ben Lida ve Tokoyomi ile eşleşmiştim. Aslında ikisinin de özgünlüğü çok iyi ve işe yarardı.Hepimiz izleme yerine çıktık ve ilk grubu beklemeye başladık. İlk grupta Mineta, Shouji ve Yaoyorozu (bkn:üzüm kafa, çoklu kol ve yaratma gücü olanlar) vardı. Tuhaf bir takım olmuştu ne yapacaklarını merakla beklemeye başladım. İlk başta biraz konuştular ve hazır olduklarını belirtip içeri girdiler. Shouji etrafı dinleyerek ne taraftan gideceklerini gösteriyordu. Onun yönlendirmesi ile biraz ilerledikten sonra kötülerin olduğu odaya yaklaşmışlardı. Yaoyorozu kelepçeler yaratarak Birazını Minataya uzattı geri kalanını kendisi ve Shouji ye verdikten sonra harekete geçtiler.
Mineta tavandan topları yardımıyla ilerleyerek odaya girdi ve topları yardımıyla kötüleri yerlerine sabitledi. Daha sonrasından onları kelepçeleyerek etkisiz hale getirdi. Yaoyorozu ise Shouji ile ilerlemeye devam ediyordu. Daha sonra rehinelerin olduğu odayı bulduklarında hızlıca harekete geçtiler. Yaoyorozu'nun yarattığı sis bombalarını içeri attılar ve hızlı davranarak kötü adamaları kelepçelediler. Shouji kötüleri aşağı götürürken rehineleri ise Yaoyorozu alarak aşağı indiler. Dışarı çıktıklarında kronometre durdu ve başarılı olduklarını duyurdu.
Biz ikinci grup olduğumuz için hazırlandık ve aşağıya indik. İlk önce plan yapmalıydık bunun için Lida ya döndüm ve planının ne olduğunu sordum. Bu duruma önce şaşırsada hemen aklındakileri anlatmaya koyuldu. Arada eksik gördüğümüz yerleri biz tamamlıyorduk böylece hepimizin içine sinen bir plan oluşturmuştuk. Hazır olduğumuzu belirttiğimizde kronometre başladı ve biz hızlıca içeri girdik.
Girmemiz ile yeşil dumanları etrafa dağılmasını sağlayarak yerlerini tespit etmeye çalıştım. Diğerlerine işaret vermemiz ile ayrılarak ilerlemeye başladık. Tokoyomi ve Dark Shadow bir tarafa giderken Lida ve ben diğer tarafa gittik. Dark Shadow ve Tokoyomi güçlüydü kötüleri rahatlıkla etkisiz hale getirebilirdi hem onların gittiği tarafta çok fazla kişi yoktu o yüzden zorlanmazdı. Lida ile hızlıca ilerleyerek rehinelerin olduğu yere geldik.
Ben içeridekileri şaşırtmak için ruhları kullanarak sesler çıkmasını sağladım Lida hızlıca kötüleri etkisiz hale getirmiş ve aşağıya götürmeye başlamıştı. Ben de rehineleri alarak aşağı indim. Benim kapıdan çıkmam ile kronometre durdu ve 10 dakika diye duyurdu. Şaşkınlıkla diğerlerine baktım ve sevinçle zıplamaya başladım.
10 dakika içinde hem kötüleri etkisiz hale getirmiş hem de rehineleri kurtarmıştık. Benim bu sevinç gösterime Dark Shadow da katılınca onunla beraber dans etmeye başladım. Daha doğrusu ben dans ediyordum o da etrafımda dönüyordu. Tokoyomi bu halimizi gülümseyerek izlerken kendimize gelmemizi sağlayan Lida oldu. " Akiyoma-san lütfen daha sonra sevin şimdi yukarı çıkmamız lazım." Dediklerine kafamı sallayarak ilerlemeye başladım. Bir yandan da Dark Shadow ile konuşuyordum. Ve kabul edin Dark Shadow dünyanın en harika gölgesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Kahraman
FanficHerkes hayatının bir döneminde kendisini kurtaracak kahramana ihtiyaç duyar. Ama çoğu zaman kendi kahramanımız olabileceğimizi gözümüzden kaçırırız. Ben kendimi dipsiz bir kuyudan kurtarmıştım. Sırada içindeki gücün farkında olmayanları kurtarmak v...