Başlama tarihi'Başımı kaldırdığım sıra Nazlı ile göz göze geldik, hemen konuşmaya başladı.
"Ya Vera senin sevgilin yok mu?"
Bu soruyu duymaktan çok sıkılmıştım, bu okula geleli 2. Yılım oluyor ve son sınıf öğrencisi olmama rağmen hâla böyle saçma sorular sormaya devam ediyordu Nazlı.
"Hayır yok Nazlı"
"Ben Ateş ile seni anlayamıyorum gerçekten son senemiz ve ikinizinde ne sevgilisi oldu, ne flörtü oldu. Karşı cinsle bile konuşmuyorsunuz, senin Lezbiyen olduğunu, ateşin de gay olduğunu düşünmeye başladık"
Yanımda oturan ateşe bakıp gülümsemekle yetinmiştim. Benim konuşmama fırsat vermeden araya girdi.
"Bütün her şey bitti ve sıra bizim özel hayatlarımıza geldi Nazlı? Boş boş düşüncelerini kendine sakla."
Hiç bir şey demeden yanımızdan ayrılıp sınıftan çıktı. Tam kitabımı açıp şiir okumaya devam edecekken ateş koluma dokundu.
"Nazlı bütün herkesi bahçeye toplamış."
Sınıfa göz attığımda sadece ikimiz olduğunu yeni anlamıştım, camdan baktığımda sanki önemli bir şey söyleyecekmiş gibi etrafına toplanmıştı herkes. Bende hemen sınıftan ayrılıp, dışarıya çıktım. Bahçeye indiğimde gözler benim üzerimdeydi. Nazlı bana bakarak,
"Ateş nerde?"
Sorusuna yanıt vermeyip, arkama baktığımda ateşin de yavaş yavaş bu halkanın içine dahil olduğunu gördüm. Nazlı sesini yükselterek
"Evet Arkadaşlar çok yeni bilgiler edindim bugün, aslında uzun zamandır emin olduğum bir şeyi açıklamak istedim çünkü kendileri saklıyor, neden sakladıklarını bende anlamadım. Neyse okulumuzda bir çok Lezbiyen, Gay felan filan var ve aralarına yeni iki kişi de eklendi. Ateş ile Vera"
"Ne saçmalıyorsun amınakoyim" diye bağırmıştım.
"Sakin ol canım aaa o zaman kanıtlayın biz de inanalım."
Bütün herkes şimdiden kendi aralarında konuşmaya başlamışlardı, sinirden ne yapacağımı bile şaşırmıştım, Ateşe baktığım sıra bana doğru gelmeye başladı, yaklaşarak
"Bunu yaptığım için özür dilerim."
Ne demek istediğini anlamaya çalışırken, belimden tutup çekerek dudaklarını dudaklarıma bastırdı...
•
•
•
•
•
Yeni kitap, yeni konu, yeni karakterler, umarım güzel bir hikaye olur.
Düşüncelerinizi bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU ŞEHİR BUGÜN SENSİZ
Romance@vaveyla; Burada olsaydın anlatacak çok şeyim vardı. Belkide susardım saatler boyu. Konuşmam gereken hiçbir yerde konuşamadığım gibi. Sokak lambasının odaya vuran yarım yamalak ışığında, bir kaç dize şiir okurdum yorgun gözlerimle...