Odaya geçicekken, dış kapının açılma sesini duyunca hemen, Ateşin yanına gidip,"Gel benimle." Kolundan tuttum ve kendi odama girdik. Sessiz ol işareti yaptıktan sonra kapıya yaslandım, konuşma seslerini duymak için. Gecenin bu saati Aslı ile Mert gelmişti, bunlar beraber vakit geçiriyorken neden şimdi buraya gelmişlerdi ki. Ateş bana yaklaşarak,
"Neden saklanıyoruz?" Diyerek fısıldadı.
"Gecenin bu saati eve erkek attığımı felan düşünür, sabah açıklarım zaten. Odasına geçmesini bekleyelim." Kapı kapanma sesi geldiğinde rahat bir nefes aldım, muhtemelen de benim uyuduğumu sandığı için gelmedi odama. Kapıyı kilitledikten sonra, yürümeye başlayacaktım ki, ateş kapıya yapıştırdı.
"N-Napıyorsun?"
"Yapmak istediğim şeyi yapamıyorum."
"Ateş çekil lütfen." Hiç bir şey demeyip, çalışma masama doğru yürüdü. Telefonu çalınca, yanıt verip hoparlöre aldı.
"Efendim Pelin?"
"Gecenin bu saati nerdesin abi sen?"
"Evdeyim."
"Evdesin de kimin evi? Yoksa sende piç erkeklerden mi oldun?"
"Pelin kapatıyorum."
"Abim bile TC erkekleri gibi olmuş vay be."
"Görüşürüz."
"Dur dur abi."
"Söyle."
"Senin şu meşhur kızı unuttun herhalde.. başkasıyla birlikte olunca.. oysa ki bugün güzel bir başlangıç yapmıştınız.." Telefonu hiç bir şey demeden kapattı ve sessiz bir şekilde mırıldanmaya başladı, anlaşılan küfür ediyordu. Pelin'in bahsettiği kişi bendim, yatağa oturunca o da yanıma oturdu.
"Sevgilin olduğunu bilmiyordum." Dedim tebessüm ederek.
"Bende bilmiyordum."
"Aşıksın." Diyivermiştim birden, o da gözlerimin içine bakarak,
"Aşığım.. hemde çok." Kıp kırmızı olduğumu hissediyordum ve birden öksürmeye başladım, hemen camın önüne gittim.
"Vera iyi misin?"
"İyiyim.. iyiyim.." Bildiğiniz Ateş beni sevdiğini söyledi, ama daha bir gün bile olmadan böyle bir şey duymak.. Çok saçmaydı .. şimdi düşüneceğim şey bu değildi. İkimizin aynı yatakta yatacak olmasıydı. Odam da eşya olarak sadece çift kişilik yatak ve çalışma masası vardı,
"Artık uyuyalım çünkü yarın gürültülü bir gün olucak."
"İkimiz.. Aynı yatakta."
"E-Evet başka nerde yatmak isterdin?"
"Benimle uyuma fikrine açık olduğunu bilmiyordum, şaşırdım sadece." Bir şey demeyi tercih etmeyip yatağa uzandım ve ateşe arkamı dönerek, uyumaya çalıştım. Yatak da haraketlilik olunca onun da yatağa girdiğini anladım.
Aslı'nın odası ile kendi odam bitişik olduğu için şuan Mert ile sevişiyorlardı ve bütün sesleri benim odamda yankılanıyordu, sanki bu odadalarmış gibi. İçimden Aslı'ya beddua okumakla meşguldüm şuan, Ateş de eğer uyumadıysa, ki uyusa bile şuan bu seslere uyanırdı. Ona doğru döndüğümde göz göze geldik, konuşmaya başladı.
"Seninkiler hızlarını alamamış."
"Fark ettim."
"Uyuyabilecek misin?"
"Uyumaya Çalışıyorum, ama şu seslerde uyumak pek de mümkün değil."
"Bu sesleri duymak yerine başka seslerde duyabilirsin tabi istersen?"
"Mesela ?"
"Kalbimin sesini.."
•
•
•
•
Ateş Reis neler söylüyorsunuz böyle 😂
Bölüm hakkında yorumlarınızı bekliyorummm 🤍🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU ŞEHİR BUGÜN SENSİZ
Romance@vaveyla; Burada olsaydın anlatacak çok şeyim vardı. Belkide susardım saatler boyu. Konuşmam gereken hiçbir yerde konuşamadığım gibi. Sokak lambasının odaya vuran yarım yamalak ışığında, bir kaç dize şiir okurdum yorgun gözlerimle...