37. BÖLÜM

204 11 4
                                    



"Çok güzelleşmişsin, Ada nerde?"

"Odasındaydı çağırayım." Adanın yanına gittiğimde, resim çizdiğini fark ettim.

"Arkadaşım geldi, seninle de tanışmak istiyor hadi gel bebeğim içeriye geçelim." Kafasını salladıktan sonra, odadan çıkıp Oğuz'un yanına gitti, hafif tebessüm ederek

"Hoşgeldiniz."

"Hoşbuldum demek güzeller güzeli adamız senmişsin.. Oğuz ben." Diyip kendini tanıttı. Elini Adaya doğru uzatınca adada karşılık verdi.

"Babam sen misin yoksa?" Sevinçle bunu söylediğinde şok olmuş bir şekilde hem Oğuz'a bakıyordum hem de adaya. Oğuz bir şey demeyi tercih etmemişti, şaşırarak ona baktığımda

"Bu konuyu konuşmuştuk Adacım." Başını salladığında

"Babamı tanıyor musun Oğuz abi?"

"Yakın arkadaşım." Diyip gülmüştü

"E o zaman babama götürür müsün beni?"

"Baban sana gelicek prenses.. sadece bu ara işleri yoğun.."

"Biz annemle onun için buraya döndük. Ben Fransa dan ayrılmak istemiyordum. Ama annem İkimiz için de en iyisi olduğunu söyledi ve babamı da görebileceğimi demişti ama geldiğimizden beri asla görmedim. İsmini bile bilmiyorum."

"Ateş." Gözlerimi kocaman açıp Oğuz'a bakmıştım, Ada hemen

"Babamın adı Ateş mi.. Ne kadar da değişik aynı annemin ismi nasıl değişikse onunki de öyle.. eee bari sen göster resmini."  Oğuz telefonunu eline aldığı sıra hemen elinden çektim.

"Hadi bahçeye geçelim, bir şeyler hazırlatayım bende." Yardımcımıza yiyecek bir şeyler getirmesini söyleyip bahçeye geçtim. Oğuz ile Ada ise oyun oynuyorlardı. Masaya geçip onları izlediğimde, aklıma Ateş gelmişti.. şuan Oğuz'un yerine burada bizimle birlikte Ateş olabilirdi.. kızıyla oynayabilirdi.. dikkatimi dağıtmak için yanlarına gittim.

"Bende oynayayım mı?"

"Anne sen o zaman kaleye geç. Bizde Oğuz abi ile sana gol atmaya çalışalım." Kaleye geçip oynamaya başlamıştık.



Zaman hızla ilerlemişti Oğuz gideli bir kaç saat olmuştu ve Ada çok alışmıştı, benimsemişti birden bire Oğuz'u.
Yarın giyeceğim kıyafetleri hazırlayıp, Adanın odasına gittim.

"Annecim, ben yarın gidiyorum sen de Aslı teyzenle ile vakit geçirmek ister misin?"

"Bende gelsem?"

"Ama ben geç geleceğim, başka zaman da sen de benimle gelirsin olur mu?"

"Çocuğun olduğunu bilmiyorlar mı?"

"Biliyorlar kuzum.. tanıyorlar da.. ama şimdi senin orda canın sıkılır o yüzden."

"Tamam." Canı sıkkın bir şekilde tabletini alıp, video izlemeye başlamıştı.






Ateş çıksan mı artık ortalığa.. özletti kendini kereta kföwdmöwöd
Yorum yapmayı unutmayın

BU ŞEHİR BUGÜN SENSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin