Sahile arabayı park ettikten sonra, ikimizde arabadan indik ve kumsalda oturmuştuk. Ateş hemen konuşmaya başladı."Neden sana karşı nefret dolu?"
"B-Bilmem, onu tanıdım tanıyalı bana karşı hep böyleydi." Sesim titriyordu ve yavaş yavaş da gözlerim dolmaya başlamıştı.
"Aranızda kavga olmuş muydu?"
"Sürekli tartışıyoruz, o yüzden de bir araya gelmiyoruz... Oldum olası beni hiç sevmedi, hep bir nefret doluydu, sebebini anlamıyorum."
"Aslı için de çok zor bir durum, düşünsene bir yandan sevdiğin adam.. bir yandan kardeşin."
"Ona da hak veriyorum, veya onu korumasına hiç bir şey diyemem tabiki de ama Mert çok değişik bir karaktere sahip Aslı ile nasıl anlaşıyorlar bilmiyorum. Bu konuyu daha konuşmasak?"
"Rahatlatacaksa seni konuşmaya devam edelim."
"Sessiz kalmak en güzeli.."
Bir kaç saat boyunca orda öylece oturmuştuk, sonra ateş koluma dokunarak.
"Fotoğrafını çekeyim mi?"
"Bu halde mi?"
"Gayet güzelsin" Telefonunu çıkarıp birden çekmeye başladığında.
"Ya bekle poz vereyim." Kameraya doğru bakıp poz vermiştim,
"Al bakalım bak." Bir sürü ifşam ve 2-3 tane de güzel çıktığım resim vardı, tam ifşaları silecekken telefonu elimden çekip aldı.
"Çok kötü resimler onlar silsene"
"Kötü çıktığın hiç bir resim yok Vera." Tebessüm ettikten sonra konuyu dağıtmak için,
"Bir kaç tane çektiklerinden atsana, uzun zamandır sosyal medyaya resim koymuyorum." Söyledikten sonra hemen bildirim geldi ve beğendiğim bir resmî düzenleyerek instagrama gönderi olarak paylaştım.
2.345 beğeni
@veraaksoy; Just wanna feel your kiss, Against my lips...@aslıaksoy; 💙
@nazlıçakır; @ateşgürsoy sevgilinin postuna yorum yapmayacak mısın yoksa??? Oysa ki senden bahsetmişken ;)
@akınyargıç; Sınıfımızda bir afet varmış 🥵
@burakselvi; Bu kız bize nasip olmaz aga..
@rumeysacaakir; Hangi sahil?
@pelingürsoy; Çok güzel çıkmışsınız hanımefendi.. Çeken de abim olduğu için, güzelliğe güzellik katmış
@ateşgürsoy; @pelingürsoy senin burda ne işin var amk
@pelingürsoy; Arkandayım ;)•
•
•
•
Verayı nasıl buldunuz?
Ateş ile Pelin'in diyaloguna sebepsizce güldüm kdöwmsö
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU ŞEHİR BUGÜN SENSİZ
Storie d'amore@vaveyla; Burada olsaydın anlatacak çok şeyim vardı. Belkide susardım saatler boyu. Konuşmam gereken hiçbir yerde konuşamadığım gibi. Sokak lambasının odaya vuran yarım yamalak ışığında, bir kaç dize şiir okurdum yorgun gözlerimle...