"Oğuz.""Şakaysa hiç komik değil."
"Ciddiyim."
"Yeme beni Vera."
"Hangi cevabı duymak istiyorsun?"
"Beklediğim bir cevap yok."
"O zaman bu soruyu da soramazsın."
"Belki.. ne bilim benim olma ihtimalim." Gülerek
"Sen ciddi misin Ya. Saçmalama Ateş. Ada senin kızın değil."
"Ben de henüz bunun cevabına hazır değilim zaten. Ama sanki biraz bana benziyor."
"Yo."
"Evet evet. Ağzı burnu hep ben."
"Şakaysa hiç komik değil." Dediğimde gülmeye başlamıştı, yanından kalkarak
"Yatıyorum ben."
"Yatalım."
"Adanın odasında yat bende kızımla uyuyacağım."
"Eğer ben o odada kalırsam, merak ettiğim her şeyin cevabını defterlerinde veya bilgisayarında bulabilirim biliyorsun dimi."
"Hâla pislik olduğunu biliyorsun dimi."
"Hıhımm." Dediğinde gülerek koluna vurdum.
"Geç hadi." Kolumdan tutup durdurdu.
"Sarılsak mı?"
"Hayır"
"Niye."
"Gerçekten senin söylediklerine inandığımı mı düşünüyorsun Ateş.. Anlatmadığın, sakladığın bir çok şey var.. bana kendini çıplak bir şekilde anlatmadığın sürece seninle asla bir araya gelmem. Şimdi de evden gitsen iyi olur. Beni aptal yerine koyup kandırabileceğini düşünüyorsun ama senin tanıdığın liseli Vera yok karşında."
"Birden bire niye böyle konuşmaya başladın? Sana olan şeyleri anlattım Kaan yüzünden gitmek zorundaydım." Telefonu çalmaya başlayınca sinirle cevap verdi.
"İşim var Tuğçe...
Gitmeseydin napabilirim..
Tamam yarın konuşuruz.. gelemem diyorum.. of hayır saçmalama.." tek tek bu cümleleri duyunca Tuğçe ateşin benim yanımda olduğunu biliyordu. Dayanamayıp"Git Ateş.. bir daha da ne benim karşıma çık ne de Adanın." Hiç bir şey demeyip bahçe kapısından çıkmıştı, arabanın sesi gelince uzaklaştığını anladım. Eve girip hızla Adanın yanına gidip derin bir uyku çektim.
•
•
•
•
Siz ne düşünüyorsunuz?
Ateşin gizlediği bir şey var mı?
Yoksa gerçekleri mi söylüyor?
Düşüncelerinizi belirtip oy vermeyi de unutmayın 💐🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU ŞEHİR BUGÜN SENSİZ
Romance@vaveyla; Burada olsaydın anlatacak çok şeyim vardı. Belkide susardım saatler boyu. Konuşmam gereken hiçbir yerde konuşamadığım gibi. Sokak lambasının odaya vuran yarım yamalak ışığında, bir kaç dize şiir okurdum yorgun gözlerimle...