19. BÖLÜM

284 13 8
                                    


Uyandıktan sonra hemen banyoya girip elimi yüzümü yıkadım, ateş ise odada yoktu. Telefonumu alıp almadığını bilmiyordum odaya biraz göz attıktan sonra sırt çantamın burda olduğunu gördüm. Telefonu içinden çıkardıktan sonra ateşi aradım, ama kapalıydı. Otel odasından çıktım ve asansöre bindim, otelin lobisine bakmayı düşündüm. Asansörden çıktıktan sonra lobiye doğru ilerledim, arkamdan bir el dokununca ateş olduğunu düşünüp hızlıca döndüm. Karşımda gördüğüm yüz ile hafif sarsıldım, ayaklarım tutmamaya başladı.

"Yarım kalan işimi bitirmeye geldim." Hızla kolumu tuttu, sürüklemeye başladı. Bağırmaya başlayınca otel görevlileri yanımıza geldi.

"Bir sorun mu var hanımefendi." Kaan kolumu sıkmaya devam ediyordu.

"S-Sapık." Dediğim an görevliler onu uzaklaştırmaya çalıştı, boşluktan yararlanıp kolumu çektikten sonra hızla koşmaya başladım. Yangın merdivenlerine doğru ilerliyordum, bir yandan ise telefonumdan birine ulaşmaya çalışıyordum. Ateşi tekrar aradım ve hoparlörü açtım, çalıyordu.

"Vera şimdi geliyorum, arabanın benzini yoktu benzinciye geldim."

"A-Ateş." Nefes nefese kalmıştım ve koşmaya devam ediyordum arkamdan Kaan'ın sesini duyunca napacağımı şaşırmıştım. Bir kapı gördüğümde hızla oraya girdim ve kapıyı üzerime kilitledim.

"Vera noluyor?" Sesi korkulu çıkıyordu.

"K-Kaan gelmiş.. burda.. peşimde.. bu sefer gerçekten şansım yok.." sesim titremeye başlamıştı.

"Hayır hayır. Asla sana yaklaşmayacak, bak iki dakikaya oradayım sana söz veriyorum. Polisi ve oteli arayacağım onu ordan çıkaracaklar. Şimdi kapatıyorum aradığım zaman hemen aç tamam mı."

"Tamam." Telefon kapandıktan sonra, nereye girdiğimi hatırlamıyordum. Kaan kapıyı yumruklamaya başladı,

"Benden kaçışın yok. Benim olcaksın."

"Psikolojin bozuk senin."

"Sen beni bozdun. Ayarlarımla oynadın. Gülüşün, bacakların, küçük göğüslerin beni benden ediyor. Aklıma hep vücudun geliyor. Naparsam yapayım seni düşünüyorum her pozisyonda."

"İğrençsin."

"Biliyorum." Telefonum çaldığında hemen açtım.

"Ateş lütfen gel."

"Şimdi otele girdim, hadi nerdesin söyle."

"Bilmiyorum."

"Konum at Vera. Hadi acele et. Sakın telefonu kapatma ama." İnterneti açıp konumumu yolladım. Kaan ise

"Ateş sana çok acıyorum biliyo musun." Diye bağırarak konuşmaya başladı.

"2 yıldır aşıksın lan. Hiç mi ona sahip olmak istemedin. Senin olmasını istemedin." Gülmeye başlamıştı ateş hırıltılı bir şekilde nefes alıp verdikten sonra,

"Cinselliği aşk zannediyorsun Kaan."

"Edebiyata başlama yawşak. Dokundun mu ona? Sevdin mi boynunu öptün mü ısırdın mı morarttın mı? Ah ben yaptım.. çok ateşliydi.. zevk veriyordu.. bacaklarına dokundun mu.. sıktın mı.. tırnaklarını geçirdin mi.. ben söyleyeyim koca bir hayır.. sahi sen nasıl karşılıksız sevdin.. ya Vera sana değil de başkasına aşık olsaydı.. sadece öptün mü onu.. yetti mi sana.. doyumsuz sanırdım ben seni.. yatakta çok beceriklidir Vera." Dedikten sonra dayanamayıp kapıyı açtım ve yüzüne tokatı geçirdim.

"Ufff çok ateşliydi." Kolumu tutup içeri sokmaya çalışınca, ayağım ile penisine doğru vurdum. Birden yere doğru çöktü,

"Hasssiktir." Hemen koşmaya başladığımda ateşin de koşarak buraya geldiğini gördüm. Ağladığımı fark edince elleri ile yüzümü tutmuştu.

 Ağladığımı fark edince elleri ile yüzümü tutmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Kaan bir rahat bırak artık verayı.
Ateş ve Vera çiftimi eğlenceli bölümler ile yazmak istiyorum. Ama Kaan müsade etmiyor fıwösmçq

BU ŞEHİR BUGÜN SENSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin