Evin önüne geldiğimizde Aslı da dışarıda beni bekliyordu, yanına doğru gittiğimde bana sıkıca sarıldı.. kendime hakim olamadan ağlamaya başladım.
"Terk etti.."
"Şşş hayır Vera. Sakın böyle düşünme lütfen."
"Nasıl düşünebilirim Aslı.. Bütün herkes gitme sebebini biliyorken benim bilmemem çok saçma değil mi?"
"Haklısın biliyorum.. gel evde konuşalım." Oğuz'a baktığımda o da peşimizden geliyordu.
Eve girdiğim an sakinleştikten sonra Pelin'i aradım. Lafı hiç uzatmadan,
"Ateş nereye gidiyor Pelin?"
"Vera.. Şuan yoldayım.. abimin ne yaptığından en ufak bir fikrim yok.. beni de yanında sürüklüyor. Nereye gideceğimizi bile bilmiyorum.. Sevdiğim herşeyi burda bırakıyorum ve bunun sebebi de büyük ihtimalle sensin.. ben daha fazla seninle konuşmak istemiyorum. Eğer abim seninle konuşmak istese bir yolunu bulur.. Lütfen bir daha beni arama." Diyerek yüzüme telefonu kapattı.
"Beni kendine bağladı, sonra da siktir olup gitti." Diye bağırdığımda, başım dönmeye başlamıştı. Yavaşça koltuğa oturunca Oğuz hemen yanıma gelerek,
"Kötü gözüküyorsun, dinlen."
"Bebeğim bir hastaneye gidelim mi bak durumun çok iyi değil." Midem bulanmaya başlayınca koşarak banyoya gittim.
10-15 dakika boyunca banyodan çıkamamıştım, o sırada Aslı ile Oğuz sesleniyorlardı, kapıyı açtığımda.
"Üşütmüşüm.."
"Emin misin Vera?" Diye soran Oğuz olmuştu.
"Ne imâ ediyorsun"
"Bir şey imâ ettiğim felan yok.. sadece bu ikinci olan bir durum." Göz devirip odama gittiğimde Aslı da peşimden gelmişti,
"Oğuz haklı olabilir Vera, ya düşündüğümüz şeyse?"
"İhtimal dahi yok.. Çünkü biz ateş ile birlikte felan olmadık."
"Bak emin misin Vera.."
"Ya nasıl emin olmayabilirim Aslı saçma sapan konuşma. Hamile felan değilim. Üşüttüm diyorum size. Niye inanmıyorsunuz."
"Yine de bir test yaptırsak."
"Abartıyorsun şuan." Git gide sinirlendiğimi anlamıştı ama asla istifini bozmadan.
"Peki ya böyle bir durum olursa napıcaksın."
"Böyle bir durum yok Aslı."
"Ya olursa ama."
"Aldırıp aldırmayacağımı soruyorsun Yani."
"Vera.. şöyle düşünme.. sadece ben her ihtimali değerlendiriyorum.. Babasız mı bakacaksın."
"Ortada bebek yok bişey yok." Zil çaldığında ne olduğunu anlamaya çalışıyordum, Aslı
"Oğuz geldi."
"Nereye gitti" soruma cevap vermeden odadan çıktı. Bende duşa girmek için banyo eşyalarımı hazırladım, bileğimde ki bilekliğe bakarak, tebessüm etmiştim istemsiz bir şekilde.
Aslı tekrar odaya girdiğinde elinde eczane poşeti vardı.
"Bu ne?"
"Hadi şu testi yap."
"Kafayı yemişsiniz siz." Diyerek elinde ki poşeti alıp, fırlattım.
"Eğer böyle bir durum varsa ve başında öğrenmiş olursak kürtaja girebilirsin inat etme de yap hemen." Diyen Oğuz olmuştu.
"Sen ne karışıyorsun amına koyim." Diye bağırdığımda sinirlerim iyice alt üst olmuştu. Aslı beni banyoya sürükleyip poşeti de elime tutuşturdu, bugünün hemen bitmesini istediğim için ve çıkacak olan şeyi de bildğim için daha fazla söylenmeyip testi yapıp beklemeye başladım.
•
•
•
•
Vera hamile mi?
Yoksa Aslı ve Oğuz'un kuruntusu mu?
Eğer hamileyse Ateş den mi yoksa Kaan dan mı sizce?
Tahminleri alalım...
Bölüm hakkında yorumlarınızı bekliyorum..
Oy vermeyi unutmayın 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU ŞEHİR BUGÜN SENSİZ
Romance@vaveyla; Burada olsaydın anlatacak çok şeyim vardı. Belkide susardım saatler boyu. Konuşmam gereken hiçbir yerde konuşamadığım gibi. Sokak lambasının odaya vuran yarım yamalak ışığında, bir kaç dize şiir okurdum yorgun gözlerimle...