Otel odasına girdikten sonra ateşe dönerek,"B-Ben duş alsam iyi olur."
"Tamam sen gir, bende duştan sonra giyebileceğin kıyafet felan bakayım açık bir mağaza varsa alırım." Kafa salladıktan sonra banyoya girdim, üzerimdekileri çıkardıktan sonra aynada kendime bakmıştım, boynumda morartılar, Bacaklarımda çizikler kendime hakim olmaya çalıştım.. daha da kötüsü gelebilirdi.. bana sahip olmamıştı.. sıcak suyu ayarladıktan sonra yaklaşık bir buçuk saat duşta kalmıştım.. sarılmaya ihtiyacım vardı..
bornozu giydikten sonra banyodan çıktım, Ateşin gelip gelmediğini bilmiyordum. Birden odanın kapısı açılınca elinde poşet ile ateş girdi içeri."Zar zor da olsa bulabildim. Çok oldu mu çıkalı? Üşümüşsündür."
"Yok yeni çıktım." Tebessüm ettikten sonra poşeti bana uzatıp banyoya girdi. Rahat bir şekilde üstümü giydikten sonra ateşe seslendim.
"Çıkabilirsin." Hemen yatağın içine girip oturmuştum, ateş çıktıktan sonra yatağa doğru geldi ve yanıma oturdu.
"Sende bıraktığı etkiyi nasıl atlatacağız..
sana şuan o kadar iyi gelmek isterdim ki.. ama cümleler kurmakta bile zorlanıyorum..
Hepsi benim yüzümden oldu.. baştan beri.. o çocuğu başına savan benim.. o sana sorduğunda senin cevap vermeni beklemem gerekirdi.. hayır diyeceğini de biliyordum.. ama sevdiğim birine böyle bir teklif gitmesi.. beni kıskanç bir insana dönüştürdü.. daha sonra onunla kalacağını öğrendiğimde bile.. sana tepki göstermemeliydim.. çünkü baştan beri ikimiz de birbirimizi istiyorduk..
ikinci hata daha yaptım Ecem'in öpmesine karşılık vererek.. işte bunu yapmasaydım.. belki şuan yan yana, benim çadırımda uyuyor olurduk.. Allah benim belamı versin.. özür dilerim Vera.." gözlerim dolu dolu onu dinlemiştim, dayanamayıp sarıldım, sıkıca sardı beni.. hani baban uzak bir yere gider, aradan aylar sonra gelir ve o sıcak sarılmasını yapar ya, Ateşin sarılması da öyleydi.. şefkatliydi..
kafamı göğsüne koydum ve beline doğru sarıldım ateş ise elleri ile yüzümü seviyordu. Fısıldayarak"Seni seviyorum Vera. Deli gibi değil, gayet aklı başında olarak seviyorum." Saatler sonra gülümsemiştim.. hem beni sevdiğini anlamlı bir söz ile söylemişti, hem de kürk mantolu madonnadan alıntı yapmıştı..
Uzandıktan sonra yaşadığım korkunç anıları bir daha hatırlamamak üzere yattım..
•
•
•
•
Ateşe düşüyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU ŞEHİR BUGÜN SENSİZ
Romance@vaveyla; Burada olsaydın anlatacak çok şeyim vardı. Belkide susardım saatler boyu. Konuşmam gereken hiçbir yerde konuşamadığım gibi. Sokak lambasının odaya vuran yarım yamalak ışığında, bir kaç dize şiir okurdum yorgun gözlerimle...