"Allah aşkına ateş şu kapıyı açmanın bir yolunu bul yoksa burda öleceğim"Kapının kurpunu çevirdiğinde direkt kapı açılmıştı.
"Nasıl olur bu ya?"
"Biri bizimle oyun oynuyor Vera"
"Ne.. Yuh artık."
"Sonra konuşuruz gel çıkalım hemen."
Çantasını omzuna taktıktan sonra elini belime koydu.
"Sen kendini sevgili konusuna kaptırdın sanırım baya."
Bir şey söylemeyi tercih etmeden yürümeye devam ettik, okuldan çıkınca arabasının yanına götürdü."Hadi bin bakalım."
"Saol." Dedikten sonra hemen ön koltuğa binip kemerimi taktım. Kendim gitmek istemiyordum çünkü çok bitkin bir haldeydim. Ateş de arabaya bindikten sonra ilerlemeye başladık.
"Tam olarak nerde oturuyordun?"
"Kütüphane de iken benim hakkımda çok şey bildiğini söylemiştin, evimin adresini nasıl bilmiyorsun? Şaşırdım doğrusu."
"Tamam sormadım say."
Gülümsedikten sonra, telefonumu açmıştım. Kütüphaneyi temizleyeceğiz diye kapatmıştım çünkü. Cevapsız arama çağrılarının bildirimleri ekranıma düşmeye başlamıştı bile. Hemen Aslı'ya geri dönüş yaptım."Efendim Aslı?"
"Nerdesin sen kızım. Meraktan öldüm burda."
"Bende iyiyim canım eve geçiyorum işte şimdi."
"Kim var yanında?"
"Arkadaşımla birlikteyim, yarım saate evde olurum, gelicek misin sen?"
"İşim var biraz geç gelicem, o telefonun neden kapalı olduğunu da sonra konuşacağız seninle."
"Tamam tamam canım sen hiç merak etme." Tam telefonu kapatıyordum ki,
"Karnın ağrıyor dimi?"
"Evet.." diyebilmiştim sadece.
"Erken gelmeye çalışacağım, dikkat et kendine. Dinlen biraz."
"Tamam." Dedikten sonra hemen telefonu kapatmıştım, Aslı hem kuzenim oluyordu hem de kardeş gibiydik, benden büyük olduğu için abla olarak görüyor kendisini ve oldukça da üzerime titriyordu.
Ateş arabayı park ettikten sonra bana döndü
"Tek misin evde?"
"Şimdilik evet."
"Gelmemi ister misin?"
"Yanii bu halde eve gitme yukarı çıkalım, biraz dinlen ondan sonra gidersin, üstünü felan da değiştirmiş olursun hem."
Kafasını salladıktan sonra arabadan indi ve gelip kapımı açtı.
Evin anahtarını çantamdan çıkardıktan sonra kapıyı açtım,"Geç bakalım." Ayakkabılarını çıkardıktan sonra beni takip ediyordu.
"Sen burda bekle, ben senin için bir şeyler getireyim."
"Tamam."
Odama gidip yeni gelen kargonun paketini açtım ve erkek reyonundan kendime aldığım boyfriend t-shirtü elime aldıktan sonra, Aslı'nın sevgilisine yeni aldığı eşofman altını da alıp hemen odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU ŞEHİR BUGÜN SENSİZ
Storie d'amore@vaveyla; Burada olsaydın anlatacak çok şeyim vardı. Belkide susardım saatler boyu. Konuşmam gereken hiçbir yerde konuşamadığım gibi. Sokak lambasının odaya vuran yarım yamalak ışığında, bir kaç dize şiir okurdum yorgun gözlerimle...