44. BÖLÜM

224 11 0
                                    



Ada ile birlikte Oğuz'un yanına gelmiştik, gözleri morarmıştı dudak kenarları ise yara olmuştu. Ada o halde görünce,

"Oğuz abi ne oldu sana böyle?"

"Dayak yedik be adacım."

"Kimden?"

"Babandan."

"Babam seni mi dövdü niye yaptı ki böyle bişeyi. Oysa çok iyi bir insana benziyordu."

"Gördün mü babanı?"

"Evet. Dün geldi." Oğuz anlamsız gözler ile bana bakmaya başladı, Adayla bahçeye çıktıktan sonra o kendine oynayacak bir kaç bir alan bulmuştu. Masaya oturur oturmaz Oğuz hemen soru yağmuruna tuttu.

"Ateş her şeyi biliyor Yani? Adanın onun kızı olduğunu? Şaşırmadı mı? Niye seni eve bıraktı?"

"Sakin ol da anlatayım. Her şeyi bilmiyor.. bir kızım oldugunu biliyor ve ondan olduğunu da düşünmüyor."

"Saçmalama Vera Ateş anlamayacak kadar salak değil.. tahmin ediyordur.. ama istemediği için bir şey demez."

"N-Nasıl yani?"

"Çocuk istemiyor.. sevmiyor yani.."

"Ben bu zamana kadar kızıma baktım.. bundan sonra da benim Ateşe veya bir başkasına ihtiyacım yok Oğuz."

"Biliyorum ama artık hayatına birilerini dahil etsen.. ben yani sana duygularımı belli ediyorum.. söyledim de ama senin istemediğini de biliyorum. Ben olmak zorunda değilim ama hayatına bak.. mutlu olmayı hak ediyorsun Ateşle veya Ateş olmadan.."

"Ben Adayla çok mutluyum."

"Biliyorum anlıyorum da seni ama, sıkılmıyor musun? Yani bir erkek arkadaşın da yok."

"Dediğim gibi Oğuz böyle mutluyum ama hayat bu ne getireceği belli olmaz bir bakarsın aniden biri çıkar."

"Hayırlısı." Demekten başka bir şey söyleyememişti.

Oğuz'un yanından ayrıldıktan sonra eve geçmiştik, karşımızdaki iki katlı boş eve eşyalar geldiğini görünce birinin taşındığını anlamıştık, Ada bir anda yanımdan ayrılıp oraya doğru koşunca ne olduğunu anlayamadım.

"Ateş abiii." Diye bağırmaya başlayınca taşınan kişinin o oldugunu anladım. Hemen Yanlarına gittim.

"Ne işin var senin burada?"

"Artık yeni komşunuzum. Adaya daha yakın olabilmek için buraya taşınıyorum." Ada birden kucağına atlayınca Ateş şaşırarak bana bakıyordu.

"Ateş abi o zaman biz hep seninle vakit geçiririz.. sen de kalmama izin verir misin?"

"Tabii Annen izin verirse kalabilirsin. Hem seninle havuza felan da gireriz.. yüzmeyi biliyor musun?"

"Hayır ya.. Annem de bilmiyor.. öğretemedi bana.. kursa gidecektim ama annem korktuğu için yollamadı."

"O zaman bugün başlayalım mı öğrenmeye."

"Ama senin eşyaların taşınıyor."

"Bizim onlarla işimiz yok ki, mayon felan var mı?"

BU ŞEHİR BUGÜN SENSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin