Draco tekrar Grimmauld Meydanındaydı. Diğerleri, annesi ve kendisinin ziyaretine çay ziyareti adını vermişlerdi. Draco'nun verdiği bir isim yoktu, yine de bunun çayla bir ilgisi olmadığından emindi.
Ev kısmen boştu, elbette geçen seferkine oranla. Çünkü boş denilebilecek hali bile Draco'nun yıllarca alıştığından çok daha kalabalıktı. Çoğunluk Hogwarts'taydı, yeniden inşa edilmesine yardım ediyorlardı.
Molly Weasley ile konuşan annesinin yanından "Tuvaleti kullanacağım." diyerek kalktı. Bayan Weasley, en yakınındaki çocuğuna tuvaletin yerini göstermesini söyledi. Talihli isim George'tu, Draco sessizce onu takip etti.
"Burası." Draco kafasını sallayıp dönüp giden çocuğa baktı. Bu çocuğu her gördüğünde göğsünde bir sıkışma hissetmekten kendisini alamazdı.
Çocuk uzaklaştığında birkaç adımda koridora tekrar çıktı, merdivenlere yaklaşıp sessizce adımladı. Kalbi boğazında atmaya başladı, dikkatlice etrafa bakınarak merdiveni bitirdi. Sessiz birkaç adım sonra yine o odadaydı.
Bu kez oda o kadar da dağınık değildi, Draco incelemeye çok zaman ayırmadan gözlerini küçük dolaba çevirdi. Kapağı kapalı dolaba yaklaşarak araladı, içindeki şişeleri tekrar görmek son zamanlarda umduğu en büyük şeydi.
Cebindeki kendi şişelerini çıkartıp ufaltmak için kullandığı büyüyü çekti. Dolaptaki şişeleri büyüleyip ufaltırken cebine koydu, kendi şişelerini dolaba dizdi.
Hızla dolabı kapattı, yerden kalkamayarak nefeslendi. Bunun için plan kurup şişeler hazırladığına, içine anılar ekleyip dolu görünmesini sağladığına inanamıyordu. Şişeler sanki hala oradaymış gibi göstermek için büyülemeye cesaret edememişti, bu evde birçok güçlü büyücü vardı ve biri kesinlikle fark ederdi.
Yani çareyi şişeleri çalmamakta değil, benzerleriyle değiştirmekte bulmuştu. Yapmaması gereken tek şeyse muhtemelen buydu.
Kendisini ve ailesini tekrar tekrar kurtaran kişinin odasından büyülü anılar çalmamalıydı. Elbette, kimsenin büyülü anılarını çalmamalıydı ama böyle bir liste olsaydı muhtemelen birinci sırasında şöyle yazardı: Grimmauld Meydanı 12 numaradan, Sağ Kalan Çocuğun ve Yoldaşlığın evinden büyülü anılar çalmamalısın.
Evet, Draco bunu biliyordu ama görünüşe göre bu, merak etmeyi engellemiyordu.
Merdivenden gelen takırtılar duyduğunda hızla ayağa kalkmaya çalıştı, başının aniden dönmesine aldırmadan yaklaşan adımları bekledi. Kapı yavaşça aralandığında Molly Weasley'in kırmızı saçları görüş hizasına girdi. Kadın henüz konuşamadan "Yüzüğümü arıyordum," dedi. "Burada düşmüş olmalı."
Kadın içeri girerek "Elbette." dedi. "Çağırmaya ne dersin?"
Draco yutkunup kafasını salladı. "E...evet, elbette." Asasının kısa bir hareketiyle uyumlu olarak sözleri mırıldandı, bir saniye sonra bilerek buraya bıraktığı yüzüğü elindeydi.
Bayan Weasley'in kapıyı tekrar aralamasının işaretini alıp kapıya ilerledi. Onun önüne geçti, kadının kapıyı kapatmasını izleyip tekrar aşağı inmeden önce, gözlerinin son kez küçük dolabı bulmasını engelleyemedi.
-
Evet... Hikaye sonunda istedigim yere geldi... Tbsl'de 29 olan konuya girme rekorumu 20ye indirmis oldum!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hate The Way / ❝Drarry❞
أدب الهواةEven after everything we been through, thought i was the one with all the issues. ^Bu kurgu anksiyete, yeme bozukluğu gibi tetikleyici unsurlar içerir. Lütfen sizi olumsuz etkileyeceğini düşünüyorsanız okumayın.