38

1.6K 200 61
                                    

Draco, Amy'nin masasına bakınırken "Nasıl yani?" dedi. "Pansy'e cevap yazmamı mı söylüyorsun?"

Amy başını sallayıp "Sana iyi geleceğini göreceksin," dedi. "İstemiyorsan göndermek zorunda değilsin, seni zorlamam. Ama düşündüğün kadar kötü olmayacak."

Draco bunun iyi bir fikir olmadığını düşündü. Hevessizliği yüzüne yansıdığında Amy gülümsedi. "Sana bir şeyler anlatmamı seviyordun, öyle değil mi?"

Draco hızla başını salladı. "Evet, seni dinlemeyi seviyorum."

Amy "Öyleyse sana bir şey anlatmak istiyorum," dedi. "Aynı senin her yıl Hogwarts'a gidişin gibi, ben de her yıl yatılı bir Muggle okuluna giderdim."

Draco kaşlarını düşünceyle çattı. Muggle okullarında ne öğrettikleri hakkında en ufak bir fikri bile yoktu. Amy bunu anlamış olsa gerek, gülümsüyordu. "Ama daha önce Hogwarts'a girdim, ailem sağladı bunu bana. Kesinlikle büyülü bir yer, ama orada okumak ister miydim diye düşünüyorum, hem de hiç istemezdim."

Kadının gülümsemesi yavaşça kayboldu. Bir şeyler anlatırken anılarına dalıyordu ve bu Draco'ya o anı yaşıyormuş gibi hissettiriyordu. "Çünkü diğerleri gibi değilim ben, senin gibi değilim... İlk kez Hogwarts'a gittiğim zamanı hatırlıyorum, Dumbledore bana demişti ki, Burası bazen oldukça sıkıcı olabiliyor Amy, özellikle bizler gibi genç insanlar için."

Draco bu adamın kendisiyle böylesine iletişime geçtiği bir an aradı, sonra aklına birkaç cümle geldi, kanı çekildi. Draco, yıllar önce tüm seçimlerini yanlış yönde kullanan bir çocuk tanıyordum. İzin ver de sana yardım edeyim.

Gözleri tekrar Amy'i bulduğunda görüşünü kazanması için birkaç kez kırpıştırması gerekti.

"Muggle okuluma döndüğümde mutluydum, çünkü orada hatalı hissetmiyordum. Defolu bir mal gibi hissetmiyordum... Kimsenin sihri yok orada, sihirden haberleri yok. Sihir onlar için mit sadece, efsanevi bir şey, gerçekliği yok. Ama ben biliyorum, Draco."

Kadının gözleri etraftan Draco'nun gözlerine döndü. "Ben sihrin efsane olmadığını biliyorum, hissediyorum senin sihrini." Bakışları Draco'nun ellerine indi. "Asanla neler yapabileceğini biliyorum, asasız da. Sihir var, ama orada yok oluyor sanki. Artık hatalı olmaktan çıkıyorum, sadece Amy oluyorum."

Draco kendi sihrinden utanç duydu. Saçma olduğunu bilse de gözlerini kaçırıp pencereye çevirdi.

"Muggle okuluma döndüğümde çantamda sihirli notlar buldum. Büyüyle çantama bağlanmışlardı. Draco, öylesine sevinmiştim ki..." Draco engel olamadan tekrar bakışlarını Amy'nin parıl parıl ışıldayan gözlerine çerdi, kadının yüzünde müthiş bir gülümseme vardı.

"Önce ailemdendir diye düşündüm, açmak için deli oldum. Sonra ya Hogwarts'tan birindense diye düşündüm. Düşünsene, ailemin her zaman umduğu gibi büyücü arkadaşlarım olurdu."

Draco "Hangisindenmiş?" diye sormayı engelleyemedi.

Amy gülümsedi. "Hogwarts'tanmış... Ama içinde sandığım şeyler yazmıyordu. Kendimi ağlamamak için o kadar sıkmıştım ki. Öğretmenime gösteremezdim, çantamdan neden uzaklaştıramadığımı, koparamadığımı anlatamazdım... Kendim çıkaramazdım..."

Amy gözlerini birkaç saniyeliğine kapattı, Draco yutkundu. "Koparmayı denedim, elbette olmadı. Yırtmayı, ıslatmayı denedim..." Kadın gözlerini açıp tekrar gülümsedi. "O notlar yıl sonuna kadar benimle derslere girdiler. Sanki Muggle okulunda okurken hatalı hissetmediğimi anlamışlar gibi, ne zaman çantamı açsam kırmızı renkli büyülü bir not suratıma çarpar, bana bulanık olduğumu söylerdi..."

Draco gözlerini pencereye çevirdi. Amy "Çocuklar çok acımasız olabiliyor," dedi.

Sonra derin bir nefes verip anısının bittiğini belli etti. "Biliyorum, senin durumunla pek ilgisi yok. Ortak olan tek şey ikimizin de canını acıtan notlar."

Draco başını sallayıp "Önemli değil," dedi. "Hala seni dinlemeyi seviyorum."

Amy "Öyleyse sen de bir not yaz," dedi. "Ama karşındakinin canını yakmaya uğraşma, sadece kendin için yaz. Doğrulunu da sadece sen bileceksin, notunu okumak için senden istemem, bu yüzden istediğin şeyi yazabilirsin."

-

Oncelikle bu kurgunun planli (tovbe hasa) ilerledigini sanan varsa beni hic tanimamis demektir

Sa

Sonralikla, bu yuzden drarrynin ne zaman baslayacagini ben de bilmiyorum ama bu kurguyu sadece drarry icin okuyan varsa o arkadaslari da bi soyle alalim

Sa too

Hate The Way / ❝Drarry❞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin