"Eh Perempuan!"
Aduh masalah! Masalah! Datang dah bala aku hari ni. Diorang tak puas hati apa lagi dengan aku ni? Nak kata kau tak siapkan kerja sekolah diorang, Aku siapkan dah. Apahal nak maki hamun lagi nih. Tak boleh tenggok aku senang ker.
" Kau memang cari pasal dengan kitaorang kan!" Bagaikan kilat menyabung bunyi suara gadis di depannya ini.
"Sa..Saya ada buat salah ker?" Dengan lambat-lambat and ofc aku bercakap dengan tergagap-gagap. Mata pun hanya pandang kasut sahaja. Sumpah tak berani nak pandang mata Suria yang mencerlung ke arahnya sekarang.
"Memang! Memang kau ada buat salah pun dan kau tak pernah lepas dari buat kesalahan. Kau tahu tak!" Suria menunjal-nunjal kepalaku dengan jari telunjuknya.
Orang lain hanya melihat perlakuan gadis tersebut dan tidak berani untuk masuk campur. Tapi ada juga yang gembira dengan perlakuan Suria ke atas aku. Okey rasa nak nangis pun ada.
"Apa salah saya?"
"Kau tanya apa salah kau? Ni apa dia hah!" Suria mencengkam rambut aku dan menunjukkan bukunya yang banyak bertanda merah yang menunjukkan dia banyak membuat jawapan yang salah.
"Disebabkan kau aku kena marah dengan Cikgu Bariah tahu tak! Kau ambik buku nih , Kau buat pembetulan sebanyak 5 kali. Esok make sure aku nak tenggok siap. Kalau tak siap, kau tenggok apa aku boleh buat dekat kau"
"Saya minta maaf sangat-sangat Su, Saya tengah menggantuk masa tu"
"Aku tak nak dengar alasan kau lah perempuan. Yang pasti aku nak kerja nih siap. Kau faham tak!"
"Tapi Su... mana sempat saya nak siapkan...." bicaranya terus dipotong oleh Suria.
" Kau ada nampak muka aku ni macam kisah tak? Tak kan?"
Suria terus berlalu ke tempat duduknya. Apa yang aku boleh buat? Mengeluh Jelah. Kerja yang diberi untuk subjek lain untuk hari nih pun dah berlambak. NAMPAKNYA TAK TIDUR MALAM LAH AKU JAWAPNYA.
"Kau sabar jelah dengan sikap Suria tu"
Aku hanya tersenyum kearah Melissa. Aku tahu Melissa rasa prihatin terhadap aku and dia pernah cuba laporkan pada guru kelas tapi aku yang tegah. Aku tak nak perbesarkan hal nih. And aku tak nak ambil risiko dengan kaitan semua nih. Jadi lebih baik aku ikut je kata diorang.
Kringgggggg!
Aku serahhkan buku latihan matematik Suria yang aku dah siapkan pembetulannya. Terus aku cepat-cepat pergi sebelum dia suruh aku benda lain. Waktu balik sekolah adalah waktu yang paling aku suka sebab aku tak perlu nak tenggok muka pembuli aku tuh lagi-lagi kena buli dengan diorang.
Kegembiraan yang aku dambakkan bagai terhempas jatuh apabila ada tangan yang menarik ku kebelakang bangunan sekolah. Aku ditolak kasar ke dinding sekolah yang keras itu.
"Aduhh sakitnyaa..."
Aku memandang gerangan yang berani tolak aku ke dingding ini. Cis! Laki nih rupanya. Playboy Malaya. Sebelum apa-apa jadi baik aku cepat lari. Bukannya dia tak tahu kehendak lelaki itu kepadanya. Aku menolak dada lelaki itu kuat sebelum cubaan memecutku dijalankan. Belum sempat aku memecut, tangan aku sudah digengam kuat oleh Syed Nazri.
Tangan sasa milik Syed Nazri terus leka menjalar di segenap tubuh badan aku. Aku dah mula seram sejuk dengan perilaku lelaki itu. Aku tak putus-putus untuk menolak tangannya yang enak menjalar di tubuh sekepingnya ini. Aku tak tahulah si Nazri ni bela nafsu serakah apa! Aku yang tak seberapa ni jugak dia nak sentuh. Tak ada minah lain ke dia nak sentuh. Banyak lagi yang cun melecun lah!
" Lepas lah Naz. Kau ni giila apa sampai nak sentuh aku hah!"
" Aku gilakan tubuh kau ni lah Sayang. Hari nih kau akan jadi milik aku"
Aku terpana mendengar katanya. Aku tak suka benda ni. Apa aku nak buat. Pipi aku mula basah. Tolong Aku. Tolong selamatkan aku. Aku hanya mampu menangis dengan perlakuan Nazri. Bibir Nazri mula menjalar di bahagian tengkuknya. Sungguh dia geli dan jijik dengan perlakuan lelaki itu. Kisah silamnya mula bermain di dalam pikirannya dan dia tak sanggup untuk melalui perkara ini kembali setelah sekian lama.
"Woi! Korang buat apa tu?" Kami terdengar laungan pak guard itu. Nazri terkejut dan terus melarikan diri. Aku hanya terduduk menangis. Lutut aku terasa lemah. Aku bersyukur sebab Pak Guard itu melalui kawasan itu.
"Adik okey?"
"Terima kasih Pak cik guard. Kalau pak cik tak ada tadi, saya mungkin..." Aku tak dapat meneruskan kata-kata
"Tak apa dik. Jom Pak Cik bawa kamu ke depan" Aku hanya mengangguk mengikuti langkah Pak Guard.
"Terima Kasih ya Pak Cik"
Pak Guard itu hanya mengangguk dan aku terus berlalu. Tiba-tiba badan aku melanggar sesuatu yang agak keras. Kerasnya tiang ni. Tiang lain pun takde lah sekeras ini. Akibat pelanggaran tersebut aku yang kurus kerempeng ni terjatuh.
Aku lihat kedepan. Erk!
"Aku langgar orang rupanya" Aku berkata sendikit berbisik tapi masih bisa didengari oleh lelaki tersebut.
"Jadi, kalau bukan orang, You ingat you langgar apa? Lelaki itu bertanya bersama senyuman yang amat mekar. Rasa macam musim bunga pulak tenggok lelaki di depannya ini. Alahai awat hensem sangat ni. Boleh cair aku tenggok kehensemannya.
"Tiang" Kerana terlalu asyik dengan melihat kehenseman lelaki itu, dia terjawab jujur apa yang ada di benaknya. Bila tersedar akan telanjurannya, dia terus menepuk mulutnya .
Lelaki itu hanya ketawa mendengar jawapan aku. Muka aku mula membahang.
"Saya pergi dulu. Bye" Aku terus berlari dari situ. MALU! MALU! MALU! Nak sorok mana muka tidak lawanya ini.
Belum sempat 5 langkah dia menapak, tangannya ditarik. Badannya melekap dengan badan sasa lelaki yang dia langgar tadi.
"What is this?"
Bisikkan lelaki itu membuat saraf kakinya seakan hilang daya. Lelaki yang sedang mengusap lehernya terus di tolak tubuh itu. Lelaki itu memandang dia tajam tetapi masih ada kelembutan? Why?
Dia memegang lehernya. Ada apa dengan lehernya? Lelaki itu menghampiri dirinya. Dirinya terus menjauh.
"Tak ada apa, nyamuk kut. I kena pergi. Bye"
Dia terus melarikan diri. Panggilan lelaki itu dia endahkan.
YOU ARE READING
Psycho Lover
Romance*Siapa nak baca cerita nih jangan berharap ada adegan terlampau ghairah ya. Setakat pemakaian terlampau seksi dan sedikit adegan ringan² sahaja* Alid or Syalida Umaira. Seorang gadis berkaca mata dan cantik actually just dia tak pandai nak hias diri...