*this chapter is about Adrian and Firash only. Can skip if u want. Never imagine to have this couple but dalam mind I memang ada Adrian as owner gay bar but I fikir nak Adrian have unique character so yes *
18sx|Gay| perkataan tidak ditapis
Adrian X Firash
Firash bangun dari tidurnya. Dia terus bangun dari katil.
"Fuck"
Dia terduduk jatuh di tepi katil oleh kerana kakinya terasa lembik.
"How many times he fucking me to make me like this"
Dia menyandar di palang katil. Dalam hatinya sudah berbakul-bakul seranah dilemparkan kepada lelaki itu.
"Baby"
Firash memandang Adrian yang sedang menatang sebuah dulang. Adrian meletakkan dulang itu di meja. Dia mendekati Firash yang duduk di atas lantai tepi katil itu.
Adrian terus menyeluk tangannya pada peha Firash. Secara bridal style dia mengangkat lelaki itu lalu duduk di kerusi berhadapan dengan meja berisi dulang itu.
"I just buat bubur, you ok with this right?"
"Hantar aku balik"
"I will tapi you makan dulu ok?" pujuk Adrian.
Adrian memandang wajah lelaki itu. Dia rapatkan tubuh mereka. Dia menelan liur melihat neckline lelaki itu. Bibir yang basah. Dia menekan tubuh itu di kerusi panjang yang mereka duduki.
"Kau...kau nak buat apa ni?"
Adrian menahan dagu itu supaya tidak bergerak. Dia benamkan bibirnya pada bibir Firash. Adrian masukkan lidahnya meneroka rongga mulut dan bermain lidah lelaki itu. Dia melepaskan ciumannya.
Mata itu mula kuyu memandang dirinya.
"Don't make that horny face, Baby. You don't want my beast to come out right?"
Adrian mejarakkan diri dan bibirnya tersenyum melihat wajah merah menahan malu itu. Firash mengambil mangkuk bubur lalu menyuap bubur itu ke mulutnya.
"Auwww" dia mendesis bila bibirnya terkena bubur panas itu
"Baby..."
Adrian terus mendekati Firash. Air sejuk di sua. Adrian menilik bibir itu takut bibir itu terluka teruk.
"Aku ok jelah" Dia menolak tangan itu dari terus membelek bibirnya.
Firash memegang bibirnya yang sedikit melecur. Dia memandang Adrian yang memerhatikannya.
"Kau kenapa?"
Adrian menggeleng. Firash mengambil mangkuk itu kembali dan meniupnya terlebih dahulu sebelum memakan bubur itu. Adrian merehatkan kepalanya di bahu Firash .
Firash hanya memandang tanpa menghalang perbuatan lelaki itu.
"Baby"
"Erm" tanpa sedar dia sudah terbiasa mendengar Adrian memanggil dirinya Baby.
" Kalau I hantar you balik nanti, can I meet you again?"
"For what? Untuk kau fuck aku lagi?" Ujarnya sinis.
"If I tak sentuh you, can I still meet you?"
"No man. Aku tak nak jumpa kau. Kau orang pertama yang paling aku tak nak jumpa sekali dekat dunia ni. Because I despise you the most."
Hati Adrian retak. Dia sudah tahu tapi sengaja ingin bertanya. Adrian bangun dan mengambil dulang itu pergi. Dia letak mangkuk bubur itu ke dalam sink.
YOU ARE READING
Psycho Lover
Romance*Siapa nak baca cerita nih jangan berharap ada adegan terlampau ghairah ya. Setakat pemakaian terlampau seksi dan sedikit adegan ringan² sahaja* Alid or Syalida Umaira. Seorang gadis berkaca mata dan cantik actually just dia tak pandai nak hias diri...