BAB 38✨

329 12 0
                                    

Syalida duduk menikus di atas permaidani itu. Duduknya menghadap pula si Nik yang berada di atas katil memandang dirinya bagai nak telan itu.

Dalam bilik air tadi kemain mesra dan lembut. Bernafsu macam binatang melahap mangsanya. Tup tup bila habis mandi lelaki itu sudah bercekak pinggang memandang dirinya.

Nik mencengkam pipi gadis itu. Gerun? Of course dia gerun. Bagai nak terkuncil dia dekat sini. Walaupun cara peganggan lelaki boleh dianggap lembut but he's psycho you know.

 Walaupun cara peganggan lelaki boleh dianggap lembut but he's psycho you know

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Nikkkk..." Terasa bergetar suaranya. Bagai mau menangis dirinya.

"If you berani goda I tadi... That's mean you patut berani terima hukuman dari I kan? " Nik tersenyum sinis memandang wajah gebu memerah itu.

" I takkan goda you dah lepas nih..." Ujarnya.

Nik menarik tangan itu kuat. Tubuh kecil itu ditarik tanpa belas kasihan. Syalida tak cukup langkah kerana ketinggian mereka yang berbeza. Sesekali dia hampir tersadung mengikuti tarikan itu.

"Masuk" perintahnya keras. Nik menyuruhnya masyk ke sebuah bilik yang gelap gelita itu.

"Nikkk I'm sorry" dia memegang baju lelaki itu. Merayu-rayu. Dia betul-betul takut sekarang. Nik terus menarik tangan itu dan menarik gadis itu ke dalam bilik yang gelap itu.

Nik membuka lampu bilik. Syalida menekup mulutnya. Tidak menyangka ada bilik sebegini di dalam mansion lelaki itu. Dia makin takut apabila melihat ruangan itu. Ini bilik yang tak patut ada di mansion lelaki itu.

Ahhh it hit me right now. He's real psycho. He can hurt me when he want, right? I'm just his toy, I'm nothing to him. Bagaikan tersedar dia selama ini hanya bermimpi dengan kemewahan yang diberi lelaki itu. Segala perbuatan lelaki itu menjadi tanda tanya dibenaknya. Betul ke lelaki ini mencintai dirinya?

Tangannya yang berada ditangan lelaki itu direntapnya. Dia memandang wajah itu. Matanya yang sudah lebat dengan air mata itu membuat dia sukar melihat riak wajah lelaki itu.

Dia menghapus air matanya. Dia memandang lagi bilik itu. Pisau, kapak dan bermacam benda tajam. Terdapat juga rantai besi yang berselirat di atas lantai. Terdapat juga sebuah kerusi. Kerusi penyiksaan mungkin. Dia menapak merapati bahagian benda tajam itu.

Tangannya terus menggenggam pisau itu. Air matanya mengalir tanpa esakan. Dia terus menghadap lelaki itu. Pisau itu dihunus sambil matanya tajam memandang mata lelaki itu.

Bukan dihunus pada lelaki itu tetapi dihunus ke tengkuknya. Dia sudah hilang pertimbangan. Keinginannya untuk mati kembali. Dia bertahan selama ini kerana Aufa dan lelaki itu.

Tapi...

Kalau lelaki itu tak mencintainya untuk apa dia terus hidup. Dia rela mati untuk hilangkan sakit yang bagai dicarik-carik itu.

"Sayang!!" Jerit Nik bila bilah pisau itu makin menekan di leher itu.

"Please let that go... Please" wajah risau terpapar jelas diwajah kacak itu.

Psycho LoverWhere stories live. Discover now