BAB 42✨

300 7 0
                                    

Adrian berjalan masuk kedalam cafe universiti itu. Dia menghampiri Fawwaz dan Fayaz.

Iskandar turut berada bersama mereka. Dia mahu kesiankan Firash tapi pada yang sama dia terasa perkara memang sepatutnya lelaki itu hadap. Padanlah muka Firash mengganggu orang yang tak sepatutnya.

"Nik mana ?" Tanya Adrian sambil menjongketkan keningnya.

"Dia dah bawa girl dia balik"

Adrian mengangguk. Dia mendekati tubuh yang diikat itu. Dia memegang dagu lelaki itu. Hmm not bad.

"Apa mamat nih dah buat?"

"Kiss his girl"

Adrian tergelak.

"Kesian baby boy I nih. Tak apa you suka naughty kan, i will give you so much pleasure dekat our heaven nanti" bisiknya di telinga lelaki itu. Dia mengelus tubuh yang sederhana tegap itu.

Dia meniliti segenap bahagian tubuh lelaki itu. Kulit yang sedikit sawo matang. Rambut yang disikat beralun ke belakang. Mempuyai taik lalat di bawah mata. Mempunyai six pack tapi tak terlalu ketara. Dia menelan liur melihat tubuh itu. Betul-betul seleranya.

"Kau nak buat apa dengan aku" tanya Firash yang sudah menjegil matanya melihat tangan Adrian yang berlari atas tubuhnya.

"Hmmm i want to know that too"

Adrian tersenyum. Bibirnya mencium taik lalat yang berada di bawah mata lelaki itu. Firash melarikan wajahnya.

"Kau jangan sentuh akulah gila"

Adrian hanya membiarkan perilaku Firash.

"What's your name baby?"

" Kau ingat aku bodoh nak bagitahu kau ker gila"

Adrian meramas peha Firash. Muka merah padam itu buat dia mahukan lelaki itu.

"Firash, nama mamat ni Firash" ujar Iskandar.

"Owhhh I see. Thanks" Dia senyum penuh makna pada Firash. Firash sudah meneguk liur melihat pandangan itu.

"Let's go baby. Let's have some baby ok"

Adrian mengangkat tubuh itu. Setakat saiz badan Firash itu masih dia mampu.

Dia meletakkan Firash duduk diatas kerusi keretanya. Ditarik Firash ke atas pehanya. Matanya tajam memandang mata lelaki itu. Dia menarik kepala itu dan mencium bibir itu rakus. Tangan Firash yang masih terikat di belakang membuat dia sukar mahu menghalang kelakuan Adrian.

*Skip*

Adrian tersenyum puas melihat lelaki itu longlai di atas katilnya. Melihat cecair putih yang mengalir keluar dari bahagia sulit lelaki itu membuat dia terasa ghairah. Nasib sudah dilahapnya, kalau tidak mahu dia melatah tubuh lelaki itu lagi.

Dia duduk di sebelah lelaki itu. Rambut yang terjuntai dia main.

"Baby I will make you forget all the women yang you pernah sentuh. You and your body takkan pernah dapat hidup tanpa I selepas ni"

Mata yang terkatup itu diciumnya lembut. Dia mengambil tuala basah dan mengelap tubuh itu. Bahagian sulit itu turut dibersihkan. Dia menggantikan pakaian Firash dengan bajunya.

Dia meninggalkan lelaki itu di biliknya dan turun ke tingkat bawah. Dia melihat keadaan tingkat bawah yang bersepah. Dia tertawa melihat tingkat itu.

"What's wrong with you Adrian. You like in the rut. Like tak pernah dapat jantan"

Dia senyum segaris. Pakaian Firash dengan dirinya bersepah di atas lantai itu. Air lelaki mereka juga memenuhi segenap ruang rumah banglonya. Dia terus mengemas ruangan itu walaupun dia baru sahaja habis bertarung.

...

Dia membaringkan gadis itu ke atas katil mereka. Dia menelefon Mamanya.

"Hello Ma" dia menyapa sambil menapak di balkoni.

"Nik you come today right?"

"I'm sorry Ma, I think we need to change the date"

"What's wrong?"

"Something happens. She not in the position to see you right now"

"Ok if Nik cakap macam tu tak apalah. Nanti confirmkan balik. I will cook feast for you guys"

"Ok Ma, see you soon"

Dia meletakkan panggilan mereka.

"Nik..."

"Nik... Jangan tinggalkan I please" sayup-sayup suara itu menyapa ke telinga Nik yang mengelamun di beranda.

Nik melangkah masuk ke biliknya. Melihat tangan itu terkapai-kapai di awang-awangan terus ia genggam.

"Sayang... Wake up, hey" dia menggoncangkan tubuh itu.

Terpisat-pisat mata itu melihatnya. Dia terus merangkul leher Nik.

"B... Jangan tinggalkan sayang"

"I won't Sayang"

"You always said you will not leave me but you always tinggalkan I" rintihnya.

" I promise this time I won't. I will stay by your side forever"

Dia mengucup pipi itu.

"Daddy..."

Nik mengangkat wajahnya memandang pintu bilik. Melihat Aufa yang berdiri di balik pintu, Nik terus bangun mendekati.

"What's wrong?" Melihat tubir mata anaknya yang berair membuat dirinya sedikit tersentak.

"Did mummy het again? Hiks hiks"

"No Sayang, Mummy just penat. Do you want to see mummy? "

Aufa mengangguk. Dia meletakkan Aufa diatas katil. Aufa merangkak mendekati tubuh Alid. Aufa membelai sambil mengatakan sesuatu.

"Het Het go away, Het Het go away (Hurt Hurt go away)" ucapnya beberapa kali sambil dia menggenggam tangan dan meleparkan sesuatu dari tangannya.

Nik tersenyum melihat kedua-dua wanita yang disayanginya.



Psycho LoverWhere stories live. Discover now