Dia memandang lelaki yang duduk bertentangan mejanya. Sekarang dia berada di chalet lelaki itu. Setelah berbalah 30 minit di atas batu melawan kepala batu lelaki itu, akhirnya dia kalah apabila lelaki itu mula mengugutnya.
"I dah kata I takkan sentuh you! So susah sangat ke you nak dengar cakap I!" Katanya sambil jari telunjuknya menekan meja beberapa kali seiring dengan percakapannya itu.
"Macam mana saya nak setuju dengan cadangan awak kalau dekat sungai tadi pun awak dah macam-macam dengan saya!!" Katanya keras tidak mahu kalah dengan permintaan lelaki itu.
"Okey! Kat sungai tadi memang salah I but takkan you nak stay dengan baju basah macam tuh! I just suruh you pergi mandi then pakai baju I. Then I keringkan baju sekolah you tuh. Susah sangat ker wahai miss Syalida"
"I'm okey with this clothes. So awak jangan nak tunjuk awak risau dekat saya"
"Damn girl, you're really make me crazy" dia meraup rambutnya ke belakang.
Lelaki itu bangun dari kerusinya. Syalida turut bangun. Muka takut terpamer di wajah gadis itu.
"You nak I cabut baju you dekat sini or you dengan sukarela masuk tandas?!"
"Ok fine!! Fine! Saya buat sendiri!"
Syalida terus berlari masuk. Dia terjatuh apabila melanggar badan yang 2 kali lebih besar darinya. Dia menelan liur ketakutan.
"Wow siapa nih? So cute lah"
Tangan Lelaki yang terjulur ingin memegang gadis itu terus disepak oleh Nik. Nik memandang tajam ke arah Fawwaz. Kesakitan tangan Fawwaz dihiraukan. Dia terus mengangkat badan gadis itu masuk ke biliknya.
"Waz! Kau okey tak?!" Semua memandang Fawwaz dengan riak risau.
"Rasa nak patah tangan Aku wei. Ke dah patah wei? Pergi hospital jom, Aku tak nak cacat muda-muda ni"
Mereka terus berpusu-pusu keluar dari chalet mereka. Mereka terus manaiki kereta dan pergi ke hospital.
"Awak!! Kenapa Awak sepak tangan kawan Awak macam tu!? Kesian dia tahu tak! "
Dia mencengkam pipi si gadis. Giginya diketap. Matanya tajam menikam mata si gadis.
"You risaukan jantan lain depan I? Seriously?"
"Why? Salah ker? Suka hati sayalah nak risaukan siapa pun"
Nik terus menolak Syalida di katilnya. Baju hitam yang dipakai gadis itu dicabutnya.
"Awakk jangan pleasee. Awak dah janji takkan sentuh Saya "
Nik tak menghiraukan bicara Syalida. Sebelah tangannya menekan kedua belah tangan Syalida ke katil. Sebelah tangan lagi membuka butang baju si gadis. Satu persatu baju yang dipakai oleh Syalida ditanggalnya.
Nik memandang tubuh si gadis yang tanpa seurat benang itu. Nik meneguk liur. Dia terus bangun dari katil itu. Tuala dicampak ke tubuh gadis itu. Dia terus berlalu keluar bersama dengan baju sekolah si gadis.
Dia menyandar di pintu bilik itu. Setiap lekuk tubuh si gadis bermain di matanya. Dia menelan liur.
★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
Jam menunjukkan angka 9 setengah. Dia duduk semeja dengan lelaki itu. Hanya mereka berdua yang menghuni chalet itu sekarang.
"Makanlah"
YOU ARE READING
Psycho Lover
Romance*Siapa nak baca cerita nih jangan berharap ada adegan terlampau ghairah ya. Setakat pemakaian terlampau seksi dan sedikit adegan ringan² sahaja* Alid or Syalida Umaira. Seorang gadis berkaca mata dan cantik actually just dia tak pandai nak hias diri...