* This chapter will be little wild then other chapter🔞🔞. Tapi macam biasa, aku tak nak dia terlampau detail tp dia lebih detail dari chapter lain.Ah? Macam mana tuh? Aku malu nak tulis bukan2 dekat sini 😆😆
Dia meraup rambutnya. Sungguh dia kesal dengan perbuatan dirinya. Seharian dia cari di mana rumah gadis itu tapi tak jumpa. Mahu ditanya orang kampung itu takut dirinya dipandang serong pula.
Dia terus melangkah melalui selok belok kampung itu. Ini hari kedua dia mencari keberadaan gadis itu. Kakinya terhenti.
It's her.
With guy?
Jari jemarinya digengam erat. Giginya diketap. Matanya tajam melihat sandiwara itu.
Melihat gadis itu yang sedang berbual mesra dengan seorang lelaki membuat api cemburunya membara. Hatinya makin sakit apabila kedua mereka berpelukkan.
Dia menyembunyikan dirinya apabila kereta lelaki itu melepasi dirinya. Dia keluar dari tempat persembunyian. Kakinya terus melangkah ke arah Syalida dan terus menarik tangan Syalida. Syalida menyeringai kesakitan apabila dia menggengam tangan kecil itu dengan kuat.
Dia menarik gadis itu ke tempat lebih sunyi dan tersorok. Dia mencengkam pipi gadis itu.
"Siapa lelaki tuh?"
"Bukan urusan awak"
"Sayang jujur dengan aku. Siapa lelaki tadi?"
" My Bofie, puas hati? Now let me go"
Tangkai hatinya bagai diretap kuat. Sungguh dia kelu mahu berbicara. Dia hilang kewarasan otaknya. No, you're mine. You takkan jadi hak orang lain! I takkan benarkan itu terjadi.
Akhirnya dia lepaskan cengkaman pipi Alid. Dia terus pergi dari situ. Biarkan dia berundur dahulu. Hatinya panas. Otaknya ligat memikirkan apa rancangannya selepas ini.
Dia sampai ke chalet mereka.
"Nik kau okey?" Tanya Ammar.
Gerun mereka melihat Nik seperti ada awan hitam di kepalanya itu. Nik diam tanpa berbicara. Jari jemarinya diketuk ke permukaan meja.
Berjam-jam lelaki itu duduk dipankin chalet itu.
"Weh kita tak nak buat apa-apa ker? Nak malam dah ni. Kang sampai esok pagi dia duk dekat situ" tanya Ammar ke rakan-rakannya.
Mereka semua memandang Nik yang duduk di luar itu. Mereka tersentak apabila lelaki itu bangun tiba-tiba. Nik mengapai kunci kereta dan berlalu pergi dengan kereta hitam itu.
Nik memberhentikan keretanya di bahu jalan. Dia memandang rumah papan itu. Dia mengetuk-ngetuk sterengnya mengguna jari jemarinya.
Dia mengambil mask yang baru sahaja dia beli.
Dia keluar dari keretanya. Kakinya melangkah keluar dari perut kereta. Pintu rumah itu dia pulas. Dia tersenyum di sebalik mask apabila pintu itu tidak dikunci.
' you're so careless babe '
Langkah kakinya diatur berhati-hati kerana kegelapan rumah itu. Satu persatu pintu itu di buka. Bilik pertama, kosong. Bilik kedua turut kosong.
Bilik ketiga dipulas. Gelap sama seperti bilik lainnya. Tapi bunyi kipas yang berdaung itu membuat dia yakin bahawa ada penghuni di dalam bilik itu. Dia masuk ke dalam dan mengunci pintu itu. Dia berjalan merapati katil.
Dia tersenyum sinis apabila sekujur tubuh yang di cari berada di hadapan matanya sekarang. Dari kesamaran dia pandang tubuh gadis itu. Gaun satin berwana cream yang dipakai membuat gadis itu kelihatan lebih sexy. Kulit mulus yang terdedah itu buat gelora lelakinya tak keruan.
'Damn babe, you look so hot right now ' bisik hatinya.
Dia merangkak naik ke atas katil itu. Tubuh gadis itu sekarang berada di celahan kakinya. Dia dekatkan wajahnya ke wajah Syalida. Pipi itu dihelus lembut. Tubuh itu sedikit mengeliat apabila tidurnya terganggu.
Nik melepaskan baju hitam yang tersarung di badannya. Tubuh badannya yang tegap dan ketulan abs menghias perutnya.
Dia menyelak gaun cream yang dipakai oleh Syala. Menampakkan seluar dalam bewarna putih dan baju dalam yang sama warna. Dia mencium perut Syalida yang terdedah.
Dia cuba mencabut baju dalam itu. Akibat perbuatan itu, gadis itu sedar dari tidurnya. Terbuntang biji mata gadis itu melihat dirinya.
"Ahhhh!!" Nik menekup mulut gadis itu.
Tangan kecil itu mula meronta-ronta untuk dilepaskan. Dia mengambil kain dan menyumbat ke dalam mulut itu. Dia menekan tangan gadis itu ke katil. Tengkuk gadis itu dijilat dan disedut menghasilkan love bite.
Air mata yang mengalir dari tubir mata Syalida dikesatnya.
"Ssshhhh, Jangan nangis. You will love this, just enjoy it for now"
"Eeeerrmmmgh. Eeemmmggghh" bercucuran air mata itu sambil menggeleng kepala melihat dirinya.
Nik membuka baju dan seluar dalam gadis itu. Maka terserlah segala bahagian keindahan wanita itu. Dia mula meramas bahagian tubuh itu. Gadis itu sesekali mengeliat.
Dia mencabut kain yang disumbat di mulut gadis. Dengan kasar dia mencium bibir itu rakus. Desahan yang keluar dari bibir munggil itu menghentikan segala gejalanya.
Dia membuka kancing seluarnya dan menyerlahkan bahagian sulitnya itu. Gadis itu sudah lemah kerana banyak meronta. Tanpa bicara dia terus menyumbat bahagian sulitnya ke lubang gadis itu.
"Ahhh Sakitttt" menyeringai Syalida apabila bahagiannya itu disumbat paksa.
Nik hanya mencium bibir itu. Aksi sorong tarik terjadi. Desahan demi desahan bersilih ganti dari bibir mereka memenuhi ruang bilik itu. Nik bagai orang kerasukan menodai tubuh itu berkali-kali.
Nik memandang tubuh yang diselimut oleh dirinya. Dirinya agak gembira bila dia adalah orang pertama yang menyentuh gadis itu. Kelihatan kesan love bite memenuhi segenap tubuh Syalida.
Nik memegang rambut Syalida. Syalida sedikit tersentak. Nik mencium rambut itu. Syalida teresak-esak menangis.
Nik mencium bahu Syalida untuk sekian kalinya.
"Nanti Aku cari kau lagi. We do this again"
"Ka..kau... siapa!! Kenapa buat Aku macam nihhh" tempik Syalida.
Syalida teresak-esak menangis. Dia memandang tubuh lelaki itu. Matanya sukar untuk melihat wajah itu lebih-lebih lagi dia tidak memakai spek matanya. Suara parau lelaki itu membuat dia sendiri makin tidak tahu siapa yang menyentuh dirinya.
"Hahaha" Nik ketawa sinis.
Dia bangun dan menyarungkan baju dan seluarnya. Syalida melihat bayangan lelaki itu berjalan keluar dari biliknya itu. Melihat lelaki itu pergi begitu sahaja membuat dirinya hilang akal.
"Arrrrgggghhh!!" Dia menjerit sekuat hatinya. Air mata mengalir makin lebat.
"Apa aku nak buattt. Aku dah kotor."
Dia selubungkan dirinya di dalam selimutnya. Dia menangis semahu mahunya.
YOU ARE READING
Psycho Lover
Romance*Siapa nak baca cerita nih jangan berharap ada adegan terlampau ghairah ya. Setakat pemakaian terlampau seksi dan sedikit adegan ringan² sahaja* Alid or Syalida Umaira. Seorang gadis berkaca mata dan cantik actually just dia tak pandai nak hias diri...