Dia termanggu sendiri dengan kelakuannya. Dirinya sudah tiada pilihan lain bagi menghentikan genggaman guru itu di leher Nazri. Nazri terus berlari keluar dari bilik itu.
Dia menolak bahu gurunya itu, supaya menjauh dari tubuhnya.
"Cikguuu stoppp" katanya perlahan.
Pelukan dari guru itu dilepaskan. Guru itu memandang dirinya sambil memegang bibirnya. Guru itu memegang leher Aku dan mengusapnya.
Dia terus menarik aku dan bawa ke keretanya. Aku masuk ke dalam kereta apabila guru itu menyuruhnya. Dia melihat guru itu berlari kecil ke bilik guru. Dia menggaru kepala. Kenapa dia hanya menurut kata guru ini.
Sepatutnya dia harus menjarakkan diri dari gurunya itu tapi lain pula jadinya. Haissshh apa Aku nak buat nihhh. Seakan orang bodoh dia dalam kereta itu. Guru itu masuk ke dalam kereta. Dia memandang aku. Aku sudah serba tidak kena.
Dia mendekatkan wajahnya ke arah aku dan Cup! Bibirnya mendarat seketika di bibir Aku. Terbuntang biji matanya melihat lelaki itu. Dasar pervert. Guru lelaki itu terus menarik tali pinggang Aku dan memasangnya. Terdengar ketawa kecil dari mulutnya.
Telinganya seperti bermimpi. Gurunya ketawa? Biar betul? Dengan muka yang selalu mendatar. Senyuman seperti tidak ada dalam kamus lelaki itu. Tapi sekarang ketawa di hadapannya?
Tangannya digengam sepanjang perjalanan mereka. So hot. Dengan tangan yang berurat memegang stereng kereta. Seperti lelaki material novel. Satu tangan pegang stereng, satu lagi pegang tangannya.
"Cikguuu, kita nak kemana?"
Dia melihat jalan itu pun dia sudah tahu yang gurunya itu bukan mahu menghantar dirinya pulang. Mahu dibawa kemanalah dirinya ini.
"Somewhere yang aku boleh punish kau"
Punish? Hukum dirinya? Kenapa? Dia buat apa?
"Saya buat salah apa cikguuu?"
"Kau tipu aku"
Dia menggaru kepalanya. Bila masa Aku tipu Cikgu Nik nih? Matanya memandang ke hadapan bila kereta itu telah berhenti. Dia memandang sekeliling kawasan itu. Dia meneguk liur. Rumah siapa besar sangat nih?
YOU ARE READING
Psycho Lover
Romance*Siapa nak baca cerita nih jangan berharap ada adegan terlampau ghairah ya. Setakat pemakaian terlampau seksi dan sedikit adegan ringan² sahaja* Alid or Syalida Umaira. Seorang gadis berkaca mata dan cantik actually just dia tak pandai nak hias diri...