51. BÖLÜM

5.4K 361 101
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.
İyi okumalar :)
Multimedia: Toprak

Hepimizin karşısında titreyen kadın Canan ablanın ve Toprak'ın vereceği tepkiden korkuyordu.

Ürkek bakışlarından bunu anlayabiliyorduk.

Bacaklarına sarılı olan Mert'i zorla da olsa kucağına alıp koltuğa oturdu. Bir de hiç bir şey olmamış gibi mi davranacaktı?

"Anneanne, babamın işleri olduğu için bana Toprak abim ve Aslı ablam bakacakmış." dedi ve daha sonrasında Şefika'nın kulağına doğru eğilip sır verir gibi fısıldadı ama hepimiz duymuştuk.

"Babama söyleme sakın ama ben burada çok eğleniyorum." Mert'in dediğiyle suratımda kocaman bir tebessüm oluştu tüm bu düzensizliğe inat.

Şefika bir kez daha derin bir şekilde yutkunup gözlerini kaçırdı.

Anlamıştı yolun sonuna geldiğini, zorlamıyordu da. Suçunun ne olduğunu gayet iyi biliyordu.

" Tuğba ablası, siz Deniz'le birlikte Nehir'i uyandıramaya gitsenize." Diyen Canan ablanın ardından Tuğba başını sallayıp ayağa kalktı.

Mert'te, Şefika'nın kucağından atlayarak inmiş ve Tuğba'nın elinden tutmuştu.

Canan abla, Tuğba ve Mert odadan çıkana kadar arkalarından baktı. Çıkıp kapıyı kapattıkları anda oturduğu yerden kalkıp Şefika'nın üzerine atıldı.

"Seni geberteceğim kadın. Sen nasıl olurda o Erdem'le bir olup benim torunumu saklarsın? Sen kimsin?" Saçlarını avucuna dolayıp serçe çektiğinde Şefika acıyla inledi.

Kırışık parmakları, Canan ablanın elinin üzerinde yerini almıştı.

"Bırak!" Ağlayarak konuştuğunda Canan abla umursamadı bile.

Ne Toprak ne Demir ne de ben onları ayırmak için bir şey yapıyorduk.

Bu kadın bunu sonuna kadar hak ediyordu.

"Hangi hakla ya, hangi cesaretle? Öğrendiğimizde ne olacağını hiç düşünmedin mi?" Saçlarını daha sert çekip avucundaki saçlarla birlikte yumruğunu şaşaklarına vurdu.

"Şu şeytanlığa çalışan aklın, benim sana neler yapacağımı tahmin edemedi mi?" Şefika'nın acıyla bağırmaları artmıştı.

" Bırak Canan, bırak saçımı. "

" Bırakmıyorum, kralı gelse seni elimden alamaz." diyen Canan abla, Şefika'nın saçlarına biraz daha asılıp onu oturduğu yerden kaldırdı.

" Yürü gidiyoruz! " Kaşlarım merakla havalandı. Nereye götürüyordu kadını bu halde?

"Nereye? Toprak, kurtarsana beni bu delinin elinden!"

"Onun elinden kurtulursan benim elimden kurtulamazsın. O yüzden sana tavsiyem kurtulmaya çalışma." İğrenç bir şeyden bahsedermiş gibi yüzünü buruşturdu Toprak.

Bu durum benim de midemi bulandırıyordu.

"Yürü be kadın, seni bütün Rize'ye rezil etmezsem benim adımda Canan değil."

"Ah!" Şefika bir kez daha acıyla inlediğinde Canan abla onu umursamayıp yürümeye başladı.

Şefika'nın elleri Canan ablanın elinin üzerindeyken Canan abla bir hışım onun elini ittirdi.

Saçlarını tuttuğu elini de bırakıp Şefika'nın suratına sert bir tokat attı.

Benim bile tokatın sesiyle canım yanmıştı.

BANA KALBİNİ VER (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin