33. BÖLÜM

6.8K 369 91
                                    

İyi okumalar:)
Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.
Multimedia: Aslı

İnsanın herhangi bir alışkanlığı edinmesi için 21 gün yetiyormuş. Bilimsel araştırmalar böyle söylüyordu ama benim için 1 hafta yeterliydi.

1 hafta olmuştu şirkette işe başlayalı, İstanbul'a geleli de 2 hafta olmuştu ve buranın temposuna hemen alışmıştım.

Onur'un yani Onur Bey'in iyi biri olması en büyük etkendi. Melek'te aynı şekilde, sürekli şirkete geliyordu.

İlk günlerde tamamen kıskançlıktan dolayı geldiğini düşünsem de öyle olmadığını anlamıştım.

O da benimle arkadaş olmak istediği için geliyordu.

Onur'un odasında oturup şirketteki diğer kızları çekiştiriyorduk. Eğlenceliydi.

Alışamadığım tek şey Ayaz Bey'in yılışık halleriydi. Melek'in dediğine göre abisinin sevgilisine de böyle davranmış daha sonra İzel onu sert bir dille uyarınca bu tavırlarını kesmiş.

Adam işinde gerçekten çok iyiydi buna hiç şüphemiz yoktu ama karaktersizliği de başarısı kadar fazlaydı.

Böyle davranmaya devam ederse onu sert bir dille uyarmaktan asla geri durmazdım.

Telefonum çalınca daldığım yerden irkilerek ayrıldım.

Sevil arıyordu, Harun amcanın Nehir için ayarladığı yardımcıydı.

Nehir okuldan geldikten sonra birlikte oyunlar oynayacaklardı, ödevlerine yardım edecekti. Bir nevi ablası olacaktı Nehir'in.

Yaşının da benim yaşlarımda olması iyi olmuştu.

Sevil'i bekletmemek için telefonu açtım.

"Aslı abla, müsait miydin aradım ama?" gözlerimi devirdim.

"Ya Sevil ne anlamıştık abla demeyecektin." dediğimde kıkırdadı.

"Tamam Aslı tamam, şey diyecektim ben Nehir'i birazdan okuldan alacağım da Tuğba abla aradı onun yanına gidecekmişiz haberin var mıydı senin?" böyle bir şeyden haberim yoktu, ne Tuğba bir şey söylemişti ne de Nehir.

"Haberim yoktu Sevil ama götür, sorun yok benim için. Sen daha sonrasında evine geçebilirsin Tuğba benim yanıma getirir."

"Tamam Aslı, görüşürüz."

"Görüşürüz." telefonu kapatınca Tuğba'yı aramayı düşünsem de vazgeçtim.

Yine kafasında neler dönüyordu acaba? Anlardık zamanı geldiğinde.

Onur'un odasından çıktığını görünce bende oturduğum yerden kalktım.

"Heh Aslı bende yanına geliyordum. Birazdan yönetim kuruluyla kısa bir toplantıya gireceğim senin katılmana gerek yok. Melek gelecekti yoldadır muhtemelen takılın siz." artık bu kadar rahat olmasına şaşırmıyordum.

Çalışma şekli böyleydi.

"Katılmamam sorun olmaz mı?" Sorundan kastım Ayaz Bey'di. Bir de durup dururken işten çıkartılmak istemiyordum.

BANA KALBİNİ VER (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin