İyi Okumalar :)
Multimedia: AslıHayat alışkanlıklardan ibaretti. Yıllardır beraber olduğum Tuğba'nın varlığına alışmıştım. Yıllardır annelik yaptığım Nehir'in varlığına alışmıştım. Şimdi bu alışkanlıkların tek tek yıkılmasına, dağılmasına izin vermeyecektim.
Nehir'in dediğinden sonra hızla yataktan çıkıp salona girdim. Tuğba burada yoktu, müzik sesini fark edince sesi takip ederek mutfağa girdim.
Tuğba, elindeki tavada krep yapmaya çalışıyordu.
Hemen yanına gidip arkadan beline sarıldım. Şaşırmıştı
''Ne oldu kız, ne bu sevgi gösterisi?'' onu umursamadan sarılmaya devam ettim. Nehir'de yanımıza gelip boyunun el verdiğince Tuğba'ya sarıldı.
''Neler oluyor Aslı söyler misin?'' geri çekilip gözlerine baktım.
''Sen İstanbul'a mı gidiyorsun?'' derin bir nefes aldı.
''Bu muydu ya, ben de bir şey oldu sandım.'' koluna yavaşça vurup çemkirmeye başladım.
'' Daha ne olsun kızım, bizi bırakıp gidiyorsun?'' kısık sesli bir kahkaha attığında kaşlarımı çattım.
Biz burada kız gidiyor diye üzülüyorduk o da kahkaha atıyordu.
''Ne gülüyorsun be? Çok mu sevindin gideceksin diye?''
''Saçmalama.'' deyip gözlerini Nehir'e çevirdi.
''Nehir benim telefon konuşmamı duymuş galiba hemen gidip sana yetiştirdiğine göre.'' dediğinde Nehir hemen gözlerini kaçırıp ellerini suçlulukla önünde birleştirdi.
''Özür dilerim.'' Mırıltısını duymazdan gelip Tuğba'ya baktım. Gerçeği anlat der gibi.
''İstanbul'a gideceğim doğru.'' Nehir omuzlarını indirip dudaklarını titretince Tuğba önünde diz çöküp gözlerine baktı.
''Ama hemen geri geleceğim.'' Nehir dolu gözlerini umursamadan sırıttı.
''Gerçekten mi?''
''Evet hemen gidip geri geleceğim.'' Tuğba'nın bu dediğine Nehir ellerini havaya kaldırıp bağırdı.
''Yaşasın, yine hep beraber olacağız.'' Tuğba gülerek başını sallayınca Nehir, Tuğba'nın boynuna sarılıp yanaklarından ıslak ıslak öptü.
''Tamam tamam hadi koş sen yüzünü yıka, ben de kahvaltı hazırlamaya devam edeyim.'' Nehir uysalca başını sallayıp hoplaya zıplaya banyoya doğru ilerledi.
''Nereden çıktı İstanbul'a gitmek.'' tezgahın üzerine bıraktığı tavayı tekrar alıp krep yapmaya devam etti.
''Aman babamın işleri işte, şirkette bir sorun mu ne çıkmış ona bakacağım. Bir hafta ortalıkta görünür gelirim.'' anlayışla başımı salladım.
''Ne zaman gideceksin?''
''Bir iki güne giderim. Önce bir Demir'le konuşmam gerekiyor.'' manayla sırıttım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA KALBİNİ VER (TAMAMLANDI)
Chick-LitMavi gözleri benim gözlerimle buluştu. Sahi kaç ay olmuştu bu kadar derin bakmayalı? İki? Üç? Bizden olmaz, sevme beni derken çok kararlı gözüküyordu. Ama şimdi neden mutsuzdu? "Gittin?" bir adım yaklaşıp fısıldadığında gözlerim istemsizce kapandı...