Boyfriend au!"
Sung Hwa, ilişkinizin ilk birkaç haftasında çok garipleşecek.
Sanki sizin 'tanışalım-tanışalım-buluşma aylarınıza' kıyasla neredeyse tamamen farklı bir insanmış gibi.
Ani ama olumlu değişimle nasıl başa çıkacağını bilemiyor, bu yüzden utangaç oluyor.
Endişelenme, üç hafta sonra normale dönecek, şimdilik onunla idare et.
Siz sadece sevgili değil, aynı zamanda en iyi arkadaşlarsınız.
Yani onun stüdyosu, onunla vakit geçirdiğiniz veya ortak arkadaşlarınızla takıldığınız ikinci eviniz.
Siz ikiniz ilişkinizde çok anlayışlısınız, bu yüzden kavgalar neredeyse yok.
Birbirinize 'bebek' veya 'bal' gibi basit takma adlarla hitap etmek.
Sizden bir şeye ihtiyacı olduğu veya kötü/yanlış bir şey yaptığı zamanlar hariç.
Ardından, sizi mümkün olan en tatlı takma adla arayacaktır: güneş ışığı veya sincap.
O senin güzel gözlerin ve gülüşün için enayi.
Yani, bir şeye ihtiyacınız olduğunda: ne yapacağınızı biliyorsunuz.
Sung Hwa kıyafet ve ayakkabı almayı çok sevdiği için birlikte birçok alışverişe çıkıyoruz.
Çift kıyafeti sizin için çok normal bir şey.
Ama ince ve modaya uygun giysiler. O sevimli, abartılı çift kıyafetleri değil.
Uzun bir tatil olarak çok fazla hafta sonu kaçamağı yapmak onun sözlüğünde yoktur.
Müzikle dolu uzun ve eğlenceli sürüşlerle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korean HipHop Reaction's
Fanfictionumarım bu kitabı sevip , oy verip yorum yaparsınız... *özgün içerik*