"Nefret Yorumu Alırsın"
Jay Park:
Seni yatakta kıvrılmış, dizlerin çenenin altına sıkışmış halde bulduğunda kalbi paramparça oldu. "Bebeğim, neyin var, neden ağlıyorsun?" Yanına oturarak telaşla sordu.
"Bütün nefret Jay, sadece çok fazla oluyor, artık dayanamıyorum," diye hıçkırdın, kollarının beline sıkıca sarıldığını hissederek. "Sadece acımasız."
"Bunu görmezden gelmeyi biliyorsun, değil mi? Söyledikleri her şey yalan, fikirleri alakasız, önemli olan seni sevenlerin senin hakkında ne düşündüğü" dedi.
Yanağına dokunarak yukarı baktın. “Bu kadar çok şey varken görmezden gelmek çok zor, ya haklılarsa? Söyledikleri şeyler, ya doğruysa."
"Kesinlikle hayır. Seni seviyorum ve bence senin dünyan, o nefret mesajları bir sürü saçmalık, senin hakkında ilk şeyi bilmiyorlar."
Seni kaldırdı, sırtını göğsüne bastırdı. İğrenç olduğumu, seni hak etmediğimi ve gidersem daha iyi olacağını söylediler.
Başını salladı, "inanılmazsın, sensiz kaybolurdum, hayatımda sana ihtiyacım var."
"Keşke bazen kolay gelsinler," diye içini çektin, göğsüne yaslanarak.
"Ben de öyle, bunu yapmaları adil değil, sadece senin için burada olduğumu unutma, üzülmene gerek yok, üstesinden geleceğiz." Gülümsedi ve yanağına bir öpücük kondurdu.
"İyi olacağım, o günlerden birini yaşıyorum."
Simon Dominic:
Dizüstü bilgisayarınızı bulmaya çalışırken yatak odanızı alt üst ettiniz, durmaksızın onu nereye koyabileceğinizi arıyorsunuz. "Simon, dizüstü bilgisayarımı herhangi bir yerde gördün mü?" seslendin.
"Evet, sakladım," diye sizi bilgilendirdi, yatak odanız olan uçağa doğru yürürken. "Şimdilik güvenli bir yerde, biraz uzaklaşmaya ihtiyacın var."
"Neden sakladın? İhtiyacım var, gidip benim için alır mısın lütfen." Başını salladı ve seni kollarının arasına alarak sana doğru yürüdü.
Gözleriniz buluştu, hafifçe iç çekti. “Daha önce üzerinde ne yaptığını gördüm ve buna gerek yok. Nefret okumak sana bir şey kazandırmaz, zaten hepsi saçmalık, bunu hak etmiyorsun.”
"Sadece insanların benim hakkımda ne düşündüğünü görmek istiyorum," diye itirafta bulundun, "ama hayranlarının çoğunun benden nefret ettiğini bilmek beni daha da kötü hissettirdi."
Gözyaşlarını gömleğinin kollarıyla sildi, “Seni seven ve sende gördüğüm iyi nitelikleri gören bir sürü ordu var.”
“Şu anda birçoğunun beni sevdiğini hissetmiyorum, sadece tüm öfkelerinin hedefiyim.”
“Bir sürü seni seviyor, söz veriyorum. Birkaç nefret dolu yorum buna değmez.”
"Birkaç kişiden daha fazlası, ciddi ciddi bana daha önce bakmadığını ve oradaki yüzlerce yorumu fark etmediğini mi söylüyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korean HipHop Reaction's
Fanfictionumarım bu kitabı sevip , oy verip yorum yaparsınız... *özgün içerik*