'Sevgi İle Yapıldı'
"Ne demek şef olmak istiyorsun? Yemek yapamazsın.” Kiseok başını eline yaslayarak güldü.
“Her şeyden önce, şef olmak istediğimden değil. Ben değilim bir şef”Sen gözlerini yuvarlayarak, alay etti. Sadece birkaç günlüğüne Kore'ye dönmüştünüz ama restoranınız için bir yer bulmak için çok uğraştınız. Malzemeleri karıştırmaya devam ettin ve ona bir bakış fırlattın. "Amerika'dayken ne yaptığımı sanıyorsun? Sadece saçmalamıyordum, biliyorsun."
"Ah evet? O zaman neden senin yemeğini hiç yemedim?”
“Çünkü her zaman dışarı çıkmayı seviyorsun” O hep böyleydi, çok yemek severdi. Her gece yeni bir restorandı. Belki de yemek sevginizi ve buna karşılık yemek pişirme sevginizi geliştirdiğiniz yer burasıdır. Kiseok'la ilk tanıştığınız zamanı bile hatırlamıyorsunuz. O senin hayatında her zaman bir sabit oldu. Bir arkadaş, bir kardeş, bir yaşam çizgisi. Onunla böyle vakit geçirmeyi özledin. Pirinci gezdirirken tavaya biraz baharat serptiniz.
"Bu sadece bir bahane gibi geliyor." Sen hızlıca tavada kızartırken tavaya bakarak sana doğru yürüdü. “O kadar da özel görünmüyor” diye şakacı bir şekilde saçınızı karıştırdı.
"Yah" diye mırıldandın, onu mutfağından dışarı ittin. Masaya oturup yemeğinizi beklerken güldü. "Yemin ederim çok çocuksun" diye mırıldandın.
Ki o sadece sana dilini çıkararak misilleme yaptı. Birkaç dakika sonra sonunda tabağı önüne koyarak mutfaktan çıktın. Kızarmış kimchi pirinci ve domuz karnını karıştırın. Yeterince basit bir yemekti, ancak kolayca çok yumuşak veya çok lezzetli hale getirilebilirdi. Lezzetlerin birbirini tamamladığı bu ince denge çizgisinin olması gerekiyordu.
Tabağa gülümseyerek baktı ve inceledi. "Tamam, sana kolay davranmayacağım." tabağı süslemek için gösterdiğiniz çabayı gösterdi. “Görünüş için A, iştah açıcı görünüyor.” Büyük bir ısırık alarak hiç vakit kaybetmedi. Öyle bir beklentiyle izledin ki nefes alıp almadığından bile emin değildin.
Bir süre hiçbir şey söylemeden tabağa baktı. Burnunu çekmeden önce yüzünde tatlı bir gülümseme belirdi. Yemek nasıl bir duygu gibi tadabilir? Kalbini nasıl ısıttı ve evdeymiş gibi hissetmesini sağladı. Gözleri seninkilerle buluştu ve gözlerindeki o parlak bakışa hayran kaldın.
"O-Oppa...?"
“Tadı lezzetli.” yemeğe dalmadan önce gülümsedi. Rahatlamış bir şekilde içini çektin ve başını salladın ve ellerini birbirine kenetledin.
Yemeğini bitirene kadar başka bir şey söylemedi. Tabağında tek bir pirinç tanesi bırakmamak.
İçini çekti ve kaşığını bıraktı. Uzun süredir söyleyecek bir şey bulamıyormuş gibi görünüyordu. Kiseok gerçekten çok konuşan bir adam değildi, bu yüzden bu bakışı çok sık görmemiştin. Peçetesiyle ağzını silerek boğazını temizledi. “Öyleyse… Neden bir restoran açmak istiyorsun?”
Kendi kendine gülümsedin. “Herkes yemek yerken mutlu olur… İnsanları rahatlatmak ve yüzlerine bir gülümseme getirmek istiyorum. İster kırık kalplerini iyileştirmeye çalışsınlar, ister kutlama yapsınlar… Yemeğimin onlara yardım edebilmesini istiyorum.” yanağını kaşıyarak güldün. "Muhtemelen aptalca geliyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korean HipHop Reaction's
Fanfictionumarım bu kitabı sevip , oy verip yorum yaparsınız... *özgün içerik*