'Kısa Olman'
Jay:
Jay'in ideal ilişkisi zaten şakacı şakalarla dolu ve kısa bir s/o'ya sahip olmak gerçekten sadece ateşin yakıtı. Boyunuz konusunda inanılmaz derecede hassas değilseniz (ne yapacağınızı söyleyin ama Jay düşünceli bir çift), Jay muhtemelen bir noktada bunun için sizinle dalga geçecek ve muhtemelen bundan paçayı sıyıracaktır, çünkü ikiniz de onun boyuna hayran olduğunu biliyorsunuz. senden mutlak günışığı. Ayrıca bu gülümsemeye kim kızabilir ki?
Simon D:
Jay'in aksine, şurada burada bir şaka dışında, Simon boyunuzla fazla dalga geçmeyecek. Bunun yerine, sizin boyunuzu kendi avantajına kullanacak. Ah, mutfakta bir şeye mi ihtiyacın vardı? Sihirli bir şekilde üst rafa taşınmak öyle oldu ki, ya Simon'dan yardım istemeniz ya da ona ulaşmak için mücadele ederken ona kıçınızın harika bir görünümünü vermeniz gerekiyor.
Gray:
Gray, boyuna doğrudan hitap edecek tipte olmazdı çünkü bu onu çok fazla etkilemezdi. Bununla birlikte, “büyük kaşık” olmaya çalıştığınız ve sonunda onu sırt çantasıyla doldurmaya başladığınız veya size sarıldığı ve başınızın göğsüne tam olarak oturduğu, ne kadar sevimli olduğunuza gülümsemeden edemeyeceği anlar vardır. Ama ona, seni kucaklamak için her çektiğinde neden kıkırdadığını doğrudan sormadığın sürece, Gray sana bu konuda asla tek kelime etmeyecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korean HipHop Reaction's
Fanfictionumarım bu kitabı sevip , oy verip yorum yaparsınız... *özgün içerik*