'Alışacaklar'
Mokyo ile ilişkinizi bir ay önce açıklamıştınız , çoğu fan ve netizen ikinizini hoş karşılaşmadılar.
Blinkler ve netizenler Mokyo'nun seni hak etmediği hakkında sürekli baskı kuran yorumlar gönderiyorlardı Mokyo ne kadar belli etmese de çok fazla üzülüyordu bazen senin haberin yokken bile ağlıyordu.
+"y/n daha iyilerine layık neden Mokyo gibi biriyle sevgili ki."
+"Koskoca Blackpink üyesi ve Mokyo benimle dalga mı geçiyorsunuz?"
+"Yakışmıyorlar bile..."
+"y/n'in ayrılmasını dört gözle bekliyorum."
Mokyo ile ortak bir eviniz vardı , sen dans pratiğinden yeni döndüğün için duşa girip biraz rahatlamak istedin.
Duştan çıktıktan sonra Mokyo'yu bilgisayar başında ağlarken bulmuştun.
"Sevgilim sorun ne, neden ağlıyorsun?"
"Sadece netizen ve fanların yorumlarını okuyuyordum... Bazıları ayrılmamızı ve seni hak etmediğimi söylüyor."
"Hey bak onlar bu duruma alışık değiller ve sana ve ilişkimize alışacaklar. Ben seni seviyorum ve bu yorumlar umrumda değil tamam mı?"
"Bilmiyorum sadece beni bırakmadan korkuyorum."
"Seni bırakmayacağım Mokyo çünkü seni seviyorum ve senin gibi iyi birine sahipim ve artık ağlama."
+-+
@hi__ynieee
1.623.978 beğeni
567.979 yorum@hi__ynieee
Millet lütfen artık ilişkimizi kabul edin ve bize saygı duyun. Artık bizi incitecek yorumlar göndermeyin. Sizi ve Mokyo'yu gerçekten çok seviyorum. Sizden tek istediğim bize saygı duymanız...
+Yn onu gerçekten seviyor...
+Sanırım artık durmalıyız.
+Yorumlar ikisini de çok incitmiş.
+En başından kabul etmeliydik çok fazla acımasız davrandık bizi affet Yn-ahh...
İlişkiniz eskisi kadar nefret yorumları almıyordu ve aksine fanlar bu durumu kabul etmişti.
Sen mutlusan fanların da mutlu."Hey sevgilim bak sana alışacaklar demiştim."
"Evet bebeğim söylemiştin ve haklıydın da seni seviyorum ve daima yanında olacağım."
"Bende seni seviyorum sevgilim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korean HipHop Reaction's
Fanfictionumarım bu kitabı sevip , oy verip yorum yaparsınız... *özgün içerik*