'İhanet'
“Hey, ~ Ben ekiple dışarı çıkıyorum. ile gelmek ister misin? Kiseok seni görmek için başını köşeden baktı. Hayır dediğini bilmek seni bir yere götürmez, o yüzden kabul edersin. Çok fazla giyinmiyorsun, istemediğin için değil, sadece doğru “kulüp kıyafetlerine” sahip değildin. Kısa bir bluz ve yırtık bir şort seçtiniz, Kiseok Jay ile buluşmak için çoktan ayrılmıştı ve çocuklar sizi yalnız gitmeniz için bırakmıştı. Böyle zamanlar neden hala onunla bir ilişki içinde olduğunuzu sorgulamanıza neden oldu. Bu düşünceleri kafandan atarak Octagon kulübüne gidiyorsun.
Eve dönmek istemeden önce kulüpte zar zor geldin. Güçlü sigara dumanı ve alkol kokusu size hafif bir baş ağrısı veriyor, kulüpte yankılanan yüksek sesli ve ağır baslı müzikten bahsetmiyorum bile. VIP bölümüne baktığınız zaman Kiseok, Jay ve Chacha'nın oturup içki içip gülüştüğünü görüyorsunuz. Yürüyorsun ve herkes seni selamlıyor, gecenin nasıl geçeceğini zaten söyleyebilirdin.
“~! Ne güzel görünüyorsun...” Jay, diğerlerinin de onunla birlikte gülmesine neden olarak sana kıkırdar. Yüzünün ısındığını hissederek arkanı döndün ve Kiseok'a baktın, onu göğsüne bakarken bularak oturmaya karar verdin. Kiseok seni kendisine yaklaştırıyor ve kolunu sana sarıyor, eli açıkta kalan karnına dokunuyor. Onlar gülerken ve sohbet ederken, hiçbirine dikkat etmeden hayal kurarsınız. Aniden Kiseok ayağa kalktı, "Daha fazla içki alacağım çocuklar." Diğerleri ona ne istediklerini bağırırlar ve o bara giden sarhoş bedenler kalabalığının içinde gözden kaybolur. Her şeyden başın ağrıyordu ve bu noktada ayrılmak istedin. Birinin elinin kalçandan yukarı kaydığını hissettiğinde Kiseok'a söylemek için iyi bir bahane düşünüyordun. Ona sövdün ve başını Jay'i rahatlık için çok yakın bulan o kişiye çevirdin.
Sana sırıtıyor ve elini geri koyarak kalçanı yukarı ve aşağı ovuşturuyor. "Lütfen bana dokunmayı keser misin, rahatsızım." Dişlerini sıkıyorsun ve elini tekrar kenara itiyorsun. Jay güler, ayağa kalkıp VIP'den fırlarsınız ve kulüpten ayrılırsınız. Derin bir nefes alarak taksi çağırabileceğiniz yere doğru yürümeye başlıyorsunuz. Sonunda seni eve götürecek bir taksiye bindiğinde, telefonun cebinde titrer. Nereye gittiğini soran Kiseok'tan geldiğini bilerek homurdanıyorsun. Siz sürekli titreşime teslim olmadan önce, onu görmezden gelme düşüncesi zihninizde uçuşuyordu. "Oppa, eve gidiyorum merak etme." O bir şey söylemeden önce tatlı bir şekilde telefona söylersin. "Adresi sorardım ama Kiseok'un nerede yaşadığını biliyorum."
Temelde sesindeki gülümsemeyi duyabilirsiniz. Arayanın kimliğine bakmak, diğer taraftaki telefonun Kiseok'a ait olduğunu doğrular. "Neden onun telefonu sende Jaebum?" Rahatsızlık tonunuza sızıyor. Arka planda diğer seslerin yanı sıra Kiseok'un kahkahalarını duyabiliyordunuz. "Telefona Kiseok oppa'yı ver." Taksi durur ve yolculuğunuz için ödeme yaparsınız ve inersiniz. “Ah, ~, benimle konuşmak istemiyorsun. Kiseok edepsiz konuşmayı sevdiğini söylüyor, değil mi?” İnkar etmek için ağzın açık kalıyor ama arka planda kiseok'un onayladığını duyuyorsun. Jay, cinsel zevkleriniz hakkında bildiği her şeyi size söylemeye devam ediyor, ama o sadece kulağınızda beyaz bir gürültüydü. Kiseok'un gidip bunu herkese söylemesi seni şaşırttı. Sesini daha fazla duymak istemediğinden telefonu kapatıyorsun ve yavaş yavaş evine giriyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korean HipHop Reaction's
Fanfictionumarım bu kitabı sevip , oy verip yorum yaparsınız... *özgün içerik*