LOCO

104 6 7
                                    

'Temiz Bir Mola'

En iyi arkadaşınızın düğünü olmasına ve bu vesileyle mutlu olmanıza rağmen, katılan diğer insanlar kadar mutlu hissetmeyi kendi içinizde bulamadınız.

Gülümseyip nedime pozisyonundan el salladın, her şey yolundaymış gibi davranarak, büyük gününde şenliklerin arkadaşınıza odaklanmasını istediniz. Yine de, durum ne olursa olsun, alyanslar birbirinin parmağına geçirilirken ve gelin ve damat 'yaparım'larını korolarken, yine de yüreğinizin sızladığını hissetmeden edemediniz.

Arkadaşın için mutluydun. O çocukluk aşkıyla yıllarca çıktıktan sonra evlenmişti, sen ise bu anın aşkını sadece günler önce başka bir kadınla kaybetmiştin. Tüm bu senaryo, acımasız olduğu kadar acı tatlıydı.

'E/H!' arkadaşın dans pistinden sesleniyor, yüzü neşe dolu, 'Gel benimle dans et!'

Ona katıldınız ve onu kucaklamak için çekmeden önce milyonuncu kez tebrik ettiniz - sarılmanın düğünün kutlaması için mi yoksa kendi rahatınız için mi olduğundan emin değildiniz. Yine de arkadaşın sana sıkıca sarıldı ve ikiniz müziğe mutlu bir şekilde sallandınız, ne kadar incindiğinizin farkında olmadan sırıtırken ona olan ölümsüz sevginizi ve desteğinizi açıkladınız.

'Hyukwoo neden gelmedi?' Ritmi önemsemeden, kendi küçük dünyanızda kendinizi kaybederken bir pop şarkısında yavaş dans ederken merakla soruyor.

Kalbiniz onun adına çarptı – Hyukwoo. Loco . Çılgın. İronik.

'Ah...Merkezdeki bazı sanatçılarla müzik üretme işine kapıldı...Çoğu birkaç gündür stüdyolarından çıkmadı','arkadaşınız anlayışla başını salladığında sahte bir gülümsemeyle yalan söylüyorsunuz.

'Mutlu olduğunuz için çok mutluyum' diyor, 'mutlu olduğumuz için çok mutluyum.'

Başını onaylarcasına salladın, gözlerine tam olarak ulaşmayan bir gülümseme bunu yaparken dudaklarına uzandı.

Sekme çubuğunu kullandınız, gelin, damat, gelin partisi üyeleriniz ve hatta arkadaşınızın zaten sınırlarının çok ötesinde sarhoş olan büyükannesiyle çekimler yaptınız.

Ondan nefret ettin.

Hyuk-lanet-woo.

Onu o kadar çok sevmiştin ki yalanlarına karşı kör olmuştun.

Bunu hak edecek ne yaptın?

Yaptığı her şeyde onu desteklemiştin. Eve dönmediği tek başına gecelere ya da stüdyoda o kadar meşgul olduğu ve siz uykuya daldıktan saatler sonra yüzeye çıkana kadar ondan haber alamadığınız günlere dayanmıştınız.

Kızlarla, şöhretle ve turnelerle uğraştın.

'Öyleyse neden üzerinize yürüdü?'

'Ha?!' diye sorar gelin, yanlışlıkla yüksek sesle konuştuğunuzu duyunca.

Kafanı olumsuz anlamda sallarken gülümsedin, şimdiki kocasına eğilip onu kucaklamak ve tebrik etmek için eğildin, ne kadar çok içtiğine bakılırsa dikkatinin dağıldığını ve söylediklerinin hepsini unutacağını biliyordun.

Korean HipHop Reaction'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin