'O Benim Kızım'
Senin tanımın temelde Hyuk'un gözündeki mükemmel tanımıyla aynıydı. İlk görüşte sana aşıktı. Tabii tesadüfen tanışmışsınız. Elbette onun çalışmalarının hayranıydın. Sanki dünya tarafından tanınmıyormuşsun gibi değil. Çok ünlü bir yapımcı ve bestecisiniz. Pek çok insan seni sevdi ve çalıştığını biliyordu. Ve elbette tüm çalışmalarınızın büyük bir hayranıydı. O kadar sert bir standı ki, burada tek yapması gereken herhangi bir şarkının birkaç vuruşuydu ve senin olup olmadığını seçebiliyordu. Seni birçok nedenden dolayı sevdi. Ama asıl mesele senin ne kadar bağımsız ve ne kadar çalışkan olduğundu.
Şimdi tanışma şekliniz, aslında onun hakkında pek iyi hissetmemenize neden oldu. Bir serbest bırakma partisindeydin. Kimin partisi olduğunu bile bilmiyordun. Sadece partiye gittin. Tabii ki harika görünüyordun. O gece güzel, dar bir kırmızı elbise giyiyordun. Sadece eğleniyordun ama birinin gözlerinin üzerinde olduğunu hissettin. Hyuk'du. Seni teselli etmeye çalıştığında, güzel elbisenin üzerine şarap döktü ve birkaç hafta ondan gerçekten hoşlanmamana neden oldu. Bir kaç arkadaşına numaranı sordu ve isteyerek verdiler, bazı arkadaşlar ha? Her gün özür dilemek için sana mesaj attı. Onları kabul etmeden üç hafta önce gittin ve ondan hoşlanmaya başladın. Bu hoşlanma, sevmekten sevmeye gitti. Ona deli gibi aşıktın. Tatlı ve bakımlıydı. Hiç bu kadar sevecen ve tatlı biriyle tanışmadın. Ona duygularınız konusunda açık olduğunuzda, sizinkiyle aynı olan dürüst duygularını size verdi. O günden sonra ne olursa olsun yanında olacağına söz verdi.
Ama şimdi genellikle herhangi bir ilişkinin zor kısmıydı. Peki sana göre öyleydi. Ailesiyle tanışacaktın! Tüm durum yüzünden çıldırıyorsun. Hyuk'un sana ailesiyle tanışacağını söylemesinin üzerinden 2 hafta geçti. Seni strese sokuyor. Ya senden hoşlanmazlarsa? Ya oğullarının senin gibi biriyle çıkmasına izin vermezlerse? Gecenin yanlış olabileceği tüm olasılıklar kafana takılan tek şeydi. Ama asıl endişelendiğiniz şey görünüşünüz ve tavrınızdı. Normalde ne giyeceğin ya da nasıl görüneceğin umurunda değildi ama bu gece gerçekten önemli! Karar verememişsin ve her şeye o kadar çok takmışsın ki kıyafetleri bırakıp derin bir nefes aldın. Mutfağa yürüdün. Bir bardak alıp biraz süt döktün. Hızlıca içtin. Kendine bir mola vermemek, boğazından aşağı zorlamak. Bardaktaki her damla kaybolduktan sonra bardağı tezgahın üzerine koyarsın. "İyi misin?" Hyuk'un sesini duydun. Arkanı döndün ve Hyuk'un önünde durduğunu gördün. "Bir bardak süt içtin. Ailemle tanışacağın için gergin değilsin, değil mi?” O sordu. Sadece iç çektin ve ayaklarına baktın. Parmağıyla çenemi kaldırdı. "Endişelenmemelisin. Sen benim eomma'ma çok benziyorsun." "Bu bir hakaret miydi?" Şaka yaptın. "Hayır. Annemi Seviyorum. Ve ben de kızımı seviyorum. Hayatımdaki tek kadın sensin ve ikinize de değer veriyorum.” "Bir bardak süt içtin. Ailemle tanışacağın için gergin değilsin, değil mi?” O sordu. Sadece iç çektin ve ayaklarına baktın. Parmağıyla çenemi kaldırdı. "Endişelenmemelisin. Sen benim eomma'ma çok benziyorsun." "Bu bir hakaret miydi?" Şaka yaptın. "Hayır. Annemi Seviyorum. Ve ben de kızımı seviyorum. Hayatımdaki tek kadın sensin ve ikinize de değer veriyorum.” "Bir bardak süt içtin. Ailemle tanışacağın için gergin değilsin, değil mi?” O sordu. Sadece iç çektin ve ayaklarına baktın. Parmağıyla çenemi kaldırdı. "Endişelenmemelisin. Sen benim eomma'ma çok benziyorsun." "Bu bir hakaret miydi?" Şaka yaptın. "Hayır. Annemi Seviyorum. Ve ben de kızımı seviyorum. Hayatımdaki tek kadın sensin ve ikinize de değer veriyorum.”
Yanaklarınıza bulaşan koyu kırmızı kızarıklığı gizleyemezdiniz. "Ve zaten senin hakkında senden hoşlanmayacak kadar çok şey biliyorlar. Onlar seni seviyor." Ekledi. Yüzünüzde de sihirli bir şekilde geniş bir gülümseme belirdi. "Şimdi git kendine bir kıyafet seç. Geç kalacağız." Yatak odasına geri döndün ve rastgele bir kıyafet seçtin. Gerçekten iyi görünüyordu. Arabasına atladın ve ilk kez onlarla tanışmak için ailesinin evine gittin. Neden endişelendiğini gerçekten bilmiyordun. Oraya vardığında seni sevgiden başka bir şeyle yıkamadılar. Hatta sen ve onun eomması ona karşı takım oldunuz. Annesinden hoşlandın. O gerçekten güzeldi. Babası seninle pek konuşmadı ama sadece sana ne diyeceğini bilmiyordu. Senden hoşlandı ama seni umursadı, söyleyecek söz bulamadı. Öte yandan annesi çok konuşkandı ve sana Hyuk hakkında her şeyi anlattı. Çocukluğunun tüm utanç verici anları yemek masasında paylaşıldı. Gerçekten utandı. Demek utanç verici anlarından birkaçını anlattın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korean HipHop Reaction's
Fanfictionumarım bu kitabı sevip , oy verip yorum yaparsınız... *özgün içerik*