'Mistik Haberci'
Birşeyler yanlıştı.
Bir şeyler ciddi anlamda yanlıştı ve Jay bunu biliyordu. Bunu iliklerinde hissedebiliyordu.
Son zamanlarda kendine saklıyordun, neredeyse her zaman telefonunda. İkiniz birlikteyken bile ters giden bir şeyler vardı.
Belki onun hatasıydı? Sürekli çalışıyordu, tura çıkıyordu, bazen haftalarca seni yalnız bırakırdı. Bunu telafi etmek için bütün gün programını boşalttı ama sen o zaman bile onu görmezden geliyordun. Kanepede oturduğunu, sarılıp telefonuna gülümsediğini görünce sana bir bakış attı.
"Kiminle konuşuyor Allah aşkına? Onu böyle gülümsetmek falan..." Jay homurdandı. "Jagi~ Bu gece sinemaya gitmek ister misin?" en nazik sesiyle konuştu.
Telefonuna bakarken bir tutam saçını kulaklarının arkasına sıkıştırdın. "Hayır, ben iyiyim Oppa."
"Kiminle konuşuyorsun?"
"Hm? Bir şey mi söylüyorsun bebeğim?" telefonunuzdan yukarı baktınız.
"Evet. Yaptım. Kiminle konuşuyorsun?"
"Sadece arkadaş." Telefonunuz çaldığında parlak bir şekilde gülümsediniz. "Ah, bunu almalıyım-hemen döneceğim Oppa" kanepeden atlayıp yatak odasına koştun.
Küçük telefon konuşmalarına sadece gülüp gülmüyordun. Jay ara sıra seni ağlarken ve burnunu çekerken bile bulmuştu. Ona asla neyin yanlış olduğunu söylemezsiniz, sadece bunun bir şey olmadığı konusunda ısrar eder ve kendi başınıza halledersiniz.
Bir parçası senin onu kıskandırmaya çalışman için dua ediyordu, ama bundan daha fazlasıydı ve giderek daha fazla hüsrana uğradı. Hyung'u ona sadece sana dikkatle bakmasını tavsiye etti ama sen ilgilenmiyorsan bu hiçbir şey ifade etmiyordu. Seni kaybediyordu ve bu telefonun diğer ucundaki bir pislik içindi.
Telefonunuz sabah 3'te kapandığında nihayet kırılma noktasına ulaştı. Uykulu uykulu ona uzandın, kulağına tuttun ve Jay telefonun diğer ucunda bir adamın sesini duyduğu anda onu kaybetti. " Kim lan!? Jay telefonu senden kaparak ona ulaştı.
"Yah-Jay!" oturdun.
Jay telefonu kulağına koyduğunda şüpheleri gerçek oldu. "Jagiya~ Seni uyandırmadım değil mi? Sesinin sesini gerçekten özledim, son zamanlarda o kadar yalnızım ki ben-"
"Kim bu lanet olası!? Ve neden gecenin bir yarısı kız arkadaşımı arıyorsun ha!? Bana cevap ver! Evet, şimdi söyleyecek bir şeyin yok mu seni orospu çocuğu-” senin gülüşünün sesini duymayı bıraktı.
Gülerken karnınızı tutarak yatakta kıvrılmıştınız. "Aman Tanrım Jay" gözlerinin kenarından akan yaşları sildin. "Buna inanamıyorum" parlak bir şekilde gülümsedin.
"Neden gülüyorsun dolandırıcı?" diye somurttu. "Bu komik değil-şu anda sana inanamıyorum bile. Üzerime nasıl böyle adım atarsın? Bunun bir oyun olduğunu mu düşünüyorsun?”
Ona biraz daha yaklaşarak gülümsedin. "Evet o." telefonunu işaret ettin "Uygulamama bağırmayı bitirdin mi?"
Jay telefona bakarken gözleri kısıldı. Ortaya çıkan, diyaloğu teşvik eden iki mesaj vardı. "Bu da ne böyle?"
Gülerek başını omzuna yasladın. "Bu, Mystic Messenger. Sim otome App'i tanıtıyor. ” Ekranda a'ya bastınız ve mesajın devam etmesine izin verdiniz. App erkek arkadaşın seni ne kadar özlediğini söylemeye devam etti. "Bak bu sadece bir oyun. O bir karakter.”
"Ne tür bir oyun sana metin ve üzgün eşek sahte telefon görüşmeleri gönderir?"
"Bir haberci flört oyunu" yanağını dürttün. “Seni aldattığımı düşündüğüne inanamıyorum~” her şey gerçekten çok komikti. Jay mutlaka şüpheli tip değildi. Elbette ara sıra kıskançlık nöbetleri oluyordu, ama çoğunlukla, bir erkekle konuşup konuşmadığınızı her zaman anlardı. İkiniz de birbirinize güvendiniz, en azından erkek arkadaşınız size bağırmaya başlamadan önce böyle düşünüyordunuz.
Sana baktı, senin o eğlenceli küçük kendini beğenmiş gülümsemenle selamladı. Onun böyle çıldırdığı için neredeyse gururlu görünüyordun. "Özür dilerim" diye mırıldandı ve telefonunu sana geri verdi. "Demek telefonuna cevap vermek için ayrıldığın zaman..."
“Mhmm Uygulama. Aramayı kaçırırsanız, onları geri aramak paraya mal olur, bu yüzden aramamaya çalışıyorum”
"Ve tüm o metinler ve e-postalar?"
"Evet"
“O zaman ağlıyordun…? Bu da Uygulama mıydı?"
"Mhmm~ bu oyunda bir hikaye çizgisi var" kıkırdadın. "Ben ve App erkek arkadaşım bir şeyler yaşıyorduk"
"Seni ağlattığı için onun kıçını tekmelemeliyim." sevimli bir şekilde mırıldandı.
"Tatlısın." Yüzündeki utangaç kızarmaya gülümsemeden edemedin. "Aldattığımı düşündüğün için üzgünüm."
Telefonuna bakmadan önce tek kaşını kaldırdı. "Gerçekten bir Uygulamaya ihtiyaç duyacak kadar ortalıkta yok muyum?"
“…Yani… seni özlüyorum… ve bazen meşgulsün…” omuz silktin “Bunun hakkında fazla düşünmedim. Oyunu yeni duydum ve denedim ama itiraf etmeliyim ki cilveli mesajları beğendim. Ya da beni özlediğini söyleyen bir adamın sesini duymak… Bu sadece bir oyun olsa bile.” hüzünle gülümsedin. "Yani çalışman gerektiğini anlıyorum, bu yüzden kendini kötü hissetme ama-"
"Beni özlediğin için mi yaptın bunu?" alnını alnına bastırdı, çeneni okşadı ve seni öpmeye yönlendirdi.
Gülümseyerek onu nazikçe öptün. "Evet...sanırım yaptım" Seni şilteye bastırırken nefesin kesildi. "Jay~" çenene öpücükler bırakırken gülümsedin. "Mmm...ne yapıyorsun?" dudağını ısırdın.
"Sana sadece bana ihtiyacın olduğunu gösteriyor..." elini senin yanında gezdirdi.
Dişlerinin yumuşak tenini sıyırdığını hissederek sızlandın. “Nnnn…Jay….”
Geri çekildi ve telefonunuza baktı ve karakterlerin yüzünün belirdiğini gördü. Sana karşı kıkırdayarak teninde yumuşak bir desen çizdi. "Uygulama erkek arkadaşınız arıyor." sırıttı. "Bunu almak ister misin?"
"Hayır." gülümsedin, dudağını ısırdın. “Şans değil.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korean HipHop Reaction's
Fiksi Penggemarumarım bu kitabı sevip , oy verip yorum yaparsınız... *özgün içerik*