'Suç Yok'
'Neden o hep burada?' Kafanın içinde kendine sordun. Bu, Dong Gab'ın uzun zamandır tatil yaptığı ilk geceydi. İkiniz arasında zaman istediniz. Ama sahip olduğun şey bu değil. Dong Gab, Joon Kyung'u getirmişti. İkinizin oldukça karmaşık bir ilişkisi vardı.
Dong Gab ile bir kulüpte tanıştınız. Senin kulübün. Kulübün sahibiydin. Elbette çok başarılı bir iş kadınıydın. Sahip olduğun tek kulüp bu kulüp değildi, Kore'ye dağılmış üç tanesine de sahiptin. Bu gece, her ay yaptığın gibi, gidip insanlara kulübün hakkında fikirlerini soruyordun. Bilirsiniz, nelerin geliştirilebileceği, en çok nelerden zevk aldıkları ve bunun gibi diğer şeyler gibi şeyler.
Başkalarının fikirlerini duymayı severdin. VIP bölümüne yürüdün. Illionaire'e kiralandığını hatırladın. Birinin sırtına çarptın. Hemen özür dilemeye başladın. Adam seni görmek için arkasını döndü. "Çok üzgünüm." Özür diledin. "Hayır, benim hatamdı. Yolundaydım.”
"Hayır, gerçekten benim hatamdı."
"Hayır, bayan. Benim hatamdı."
"Ama ben sana çarptım."
"İkimiz de hatalıysak, neden sana bir içki getirmiyorum?"
"Yani, kulağa hoş geliyor."
Sana gülümsedi. İkinize de atış emri verdi. Yaklaşık dört tane yutkundun. Geri kalanları yuttu.
"İçecek aldığın için teşekkürler. Adını hiç alamadım."
"Bu Dong Gab. Ve seninki?"
"E/H."
Gözleri genişledi. “Bekle, bu kulübün sahibi sen misin?!”
Başını salladın. "Beklediğin başka biri var mı?"
"Bu kadar güzel bir kadın beklemiyordum."
Kıkırdadın ve kızardın. “Peki, sahip olduklarından memnun musun?” Sen sordun.
"Çok."
İkiniz altı aydır birliktesiniz. İlk birkaç ay, ikiniz birlikte çok zaman geçirdiniz. Aylar geçtikçe ikiniz de işle meşguldünüz. O her zaman müzik üzerine çalışıyordu ve sen kulüplerinle meşguldün. Başka bir kulüp inşa etmeye çalışıyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korean HipHop Reaction's
Fanfictionumarım bu kitabı sevip , oy verip yorum yaparsınız... *özgün içerik*