"AOMG'nin aşklarıyla ilk kez çalışmaya tepkisi"
Jay Park:
Onunla eşleşeceğin parayı bana çok daha az göster programında görüneceğini düşünmedi.
Cehennem gibi heyecanlı olduğunu söylemeye gerek yok.
Ama aynı zamanda alçakgönüllü size aşık olduğu için yanınızda olmaktan ve sizinle çalışmaktan gergin.
Seni sahne arkasında gördüğü anda gülümsemeden edemedi ve ne kadar gergin olmasına rağmen sana doğru yürüdü ve kendini tanıttı.
Onun büyük bir hayranı olduğunuzu ve günün geri kalanında gülümsemeden duramadığınızı söylediğiniz zaman çok mutlu oldunuz çünkü bunu söylediniz.
İnce flört girişimleri.
İyi, olabildiğince incelikli.
Bu sefer reklam araları arasında yanlışlıkla "çok seksisin" diye ağzından çıktı ve ondan sonra cehennem gibi utandım.
“Bunu demek istemedim. Şey, sen ateşli olduğun için yaptım ama- yani-"
"Sen de oldukça seksisin."
Ondan sonra deli gibi kızardı.
Yine de o olaydan sonra her fırsatta sana iltifat etmeyi başardı.
Onun seksi olduğunu söylemen konusunda diğerlerine övünmüş olabilir ya da olmayabilir.
Gray:
Bir dizi duygu hissederdi: mutlu, gergin, endişeli, vb.
Onunla işbirliği yapmayı kabul edeceğinizi hiç düşünmedi.
Teklifini reddedeceğinizi düşündü, ancak ona ulaşıp ortak çalışmayı kabul ettiğinizde şaşırdı.
Aranızın iyi gitmesini istediğinden korkmamak için elinden geleni yapardı.
Havalı oynaması için.
Peki, elinden geldiğince havalı.
Çoğunlukla havalı oynamayı başarır, ama aynı zamanda birçok kez neredeyse mahvetmeyi de başarır.
Onu birkaç kez size bakarken yakaladığınızda ve ona seslendiğinde, telaşlanıp inkar etmeye çalışması gibi.
“Bugün bana beşinci kez bakıyorsun.”
"Ne? şarkı sözlerine bakıyordum"
“Şarkı sözleri yüzümde değil.”
Sonunda tüm “sakin ol” şeyinden vazgeçti ve seninle utanmadan durmadan flört etmeye başladı.
Simon Dominic:
İşbirliği yapmak istediğini duyduğunda, bu konuda şaşırtıcı derecede sakindi.
Dışta yani.
İçten içe çıldırdı ve tüm bunların bir şaka olup olmadığını merak etti çünkü senden çok hoşlanıyordu ve işini mahvetmek istemiyordu.
İkinizin stüdyosunda buluşacağınız gün geldiğinde sürekli kendine sakinleşmesini söyledi.
İçeri girdiğiniz ve ona gülümsediğiniz anda tüm sakinleşme girişimleri pencereden dışarı atıldı.
Mini kalp krizi geçirdi ve ciyaklamış olabilir veya olmayabilir.
Ayrıca sana şirin demiş olabilir de ,olmayabilir de.
Müziği üzerinde çalışırken genellikle ciddi bir insandır, ancak etrafta sizinle birlikteyken hiç konsantre olamamaktadır.
Esas olarak, ikinizin birlikte çalışıyor olmanıza hâlâ hayranlık duyduğu için.
Ayrıca sürekli şakalar yaptığın ve o da her birine kahkahalarla güldüğü için.
Loco:
İkinizin işbirliği yaptığınızı öğrendiğinde nasıl hissettiğini anlatan kelimenin mutlu olacağını sanmıyorum.
Özellikle biri ona bunu sorduğunda gülümsemeyi bırakmazdı.
Ayrıca onun için (gerçekten) büyük bir olay olduğu için bu konuda konuşmayı da bırakmadı.
Bence senin yanında biraz utangaç ve gergin olur ama yine de çoğunlukla sakin olmayı başarır.
Siz ikiniz ciddi olmayı ve işleri halletmeyi başarırdınız ama siz de biraz eğlenirdiniz.
Ona baktığında ya da ona iltifat ettiğinde kızardın.
Şarkı söylemenize bayılıyor (o da sizin hayranınızdı) bu yüzden kabine girip şarkı söylemeye başladığınızda size hayran kaldı.
Şarkı söylediğin süre boyunca sana bakmayı da bırakamadı.
“Sesin çok iyi geliyordu, y/n. Bu harikaydı."
İç fanboy lokomotifi ortaya çıkar.
Ona onun hayranı olduğunuzu söylediğinizde neredeyse aklını kaçırıyordu çünkü bunu hiç beklemiyordu.
Senden hoşlandığını neredeyse yanlışlıkla iki kez ağzından kaçırdı.
"Şu tepkileri yazan yazarların hepsini tutup cümle başına büyük harflerle başlatmayı ve cümle sonuna nokta koymayı öğretmem lazım allahın cahıl cühelaları kdlsmdksk."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korean HipHop Reaction's
Fanfictionumarım bu kitabı sevip , oy verip yorum yaparsınız... *özgün içerik*