CODE KUNST

113 7 3
                                    

'Sahnede aşırı yorgunluktan bayılıyorsun"

5 Yıl önce hayallerini gerçekleştirmek için Güney Kore'ye gitmiş , YG Ent. bünyesine katılmıştın 1 yıl sonra da Blackpink isimli grubun , Ana Rapper'ı ve lideri olmuştun.

Şimdi ise kıdemli bir idol ve sektörde hatrı sayılır iyi bir rapper olmuştun.

Katıldığın bir programda ise Sung-woo ile tanışmıştın 2 yıldır mutlu giden bir ilişki içindeydiniz.

Bu yıl ise yılın kız grubu dalında aday gösterildiniz ve sahne performansına hazırlanıyordun. Sung-woo sana ne kadar kendini yormamanı söylese de sen onu dinlemeyip kendini saatlerce dans pratik odasına kapatıyordun , bu da senin yemek yemeni ve dinlenme zamanına dikkat etmediğini gösteriyordu.

Yine prova yaparken pratik odasının kapısı açıldı.

"Hala burada mısın jagi?

"Evet Sung-woo bu ödül töreni çok önemli kusursuz olmalıyız."

"Kendini çok yoruyorsun ya sana bir şey olursa?"

"Olmaz sevgilim , merak etme. Eve gitmiyor musun?"

"Şimdi gidiyordum , seni görmek için uğradım. Lütfen dikkat et. Dinlen ve öğünlerini atlama."

"Tamam annee!" diye söylendin arkasından.

-2020 MAMA ÖDÜLLERİ-

Sahneye çıkmanıza çok az vardı ama sen kendini çok iyi hissetmiyordun , Sung-woo ise sana endişeli gözlerle bakıyordu.

"Hey! İyi misin? İstersen sahneye çıkma , kötü görünüyorsun."

"İyiyim Sung-woo endişelenme."

Performan sergilemeye başlamıştınız ve sen gerçekten kötü durumdaydın ne kadar idare etmeye çalışsanda bunu başaramadın.

Senin kısmın geldiğinde daha fazla dayanamadın ve birden bilincini kaybettin.

"Y/N!!!! Sevgilim aç gözlerini. Hadi bebeğim. Sana daha iyi bakmalıydım. O kadar çalışmana izin vermemeliydim. Lanet olsun!"

Sung-woo göz yaşları içinde senin yanına koşmuştu. Aranızda yaş farkı vardı ve o seni çok fazla korur kollardı. Bayılman onu çok fazla korkuturdu ve eli ayağına tutuşturdu.

______

Gözlerini açtığında grup üyelerinin ve Sung-woo'nun yanı başında elini tutarak ağladığını gördün.

"Sevgilim?"

"Yaa! Seni küçük! Ne kadar korktum haberin var mı?"

"Özür dilerim oppa."

"Sorun değil bebeğim , sadece çok endişelendim bir daha böyle bu kadar yorulmak yok. Anlaştık mı miniğim?

"Anlaştık oppa , söz bir daha böyle  kendimi yormayacağım."

"Seni çok seviyorum miniğim."

"Bende seni çok seviyorum oppa."



zeynep_ezell oldu mu bilmiyorum... elimden geldiğince güzel yapamaya çalıştım... umarım seversin güzelim umarım 💜

Korean HipHop Reaction'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin