JAY PARK

227 8 1
                                    

'Mommae'

Jay bugün yeni müzik videosunu çekmek için çok çalışıyordu. Birkaç saat önce çekime başladı ve ne kadar aç olduğunu hayal edebiliyordunuz, bu yüzden öğleden sonra izin alıp Jay'in en sevdiği taco yemek kamyonunu sete çağırdınız. Jay'in tacoları ne kadar sevdiğini biliyordun ve onun küçük bir hediyeyi hak ettiğini düşündün.

Video konseptini çok gizli tuttu, ancak gizlice zirveye çıkmadan edemediniz. Sete doğru yürürken, erkek arkadaşın, diğer üç yarı giyimli kadınla çevrili bir yatakta yatarken karşılandın. Kollarınızı göğsünüzün üzerinde kavuşturarak, yönetmen sonunda kes diye bağırana kadar bunun ne kadar daha sürebileceğini merak ederek sahnenin açılmasını izlediniz.

“Kes, yirmi al! Parti sahnesi beklemede!”

Jay yapımcının yanında durduğunu görünce baktı. "Jagi!" Bornozunu giyerek aceleyle sana geldi. Sana bir öpücük vermek için içeri girdi ama sen onun koluna vurdun. "Ah! Ben ne yaptım?”

Olay yerine işaret etmeden önce homurdandın. "Bu ne ya?" Şarkıyı daha önce duydunuz, bu yüzden biraz seksilik için hazırlandınız, sadece AOMG'nin sergilediği abartılı şov değil. Bu video Kore'de yasal mıydı? "Neden bana tüm bunlardan bahsetmedin?"

Güldü ve sana omuz silkti. “Bitmiş MV ile sizi şaşırtmak istedim”

“ Erkek arkadaşımı ziyarete geldiğimde , onu bir grup kadınla yatakta gördüğümde ne kadar şaşırdığımı hayal edin . Ve prezervatif mi patlattı?"

"Kızma jagi..." ondan uzaklaşıp dışarı çıktın. Seni takip etti ve elini tuttu "Kıskanmana gerek yok-"

Kıskanç mısın? Kıskanç olduğumu mu düşünüyorsun?" Onunla yüzleşmek için arkanı döndün, gözlerinde bir öfke dalgası vardı.

"Değil misin?" sana gülümsemeden edemedi. Konuşmadığını görünce sana sarıldı. "Hadi ama... sen benim tek kızımsın biliyorsun değil mi?" burnunu seninkine sürttü. “Onlar sadece oyuncu…”

Seni somurtarak inledi. "Pekala, bundan çok zevk alıyormuş gibi görünmene gerek yok..."

Dudaklarını gagaladı “Jagiya… videomun seksi olması gerekiyordu. Mommae kadar seksi bir şarkıya nasıl klip çekeceğim ve etrafımda bir sürü güzel kadın olmadan nasıl olacağım?”

Hyuk Woo'nun parti setinde oturup balonla oynadığını gördün. "Bunun gibi."

İçini çekerek seni daha yakınına çekti. “Jagi…Bu sadece bir sahne….Kimseye dokunmuyorum bile, etrafımdalar. Gerçekten” Tüm şakacılığı bir yana, gerçekten ne olduğu hakkında yanlış bir fikre sahip olmanızı istemedi.

“Neden bu kadar güzel olmak zorundalar…?” elin göğsüne dokunmak için yukarı kaydı. "Ve neden sana dokunmak zorundalar?"

Çenenizden tutup ona bakmanızı sağladı. Genelde iş ona geldiğinde o kadar güvensiz değildin ama o bile setin ne kadar bunaltıcı olduğunu anlamıştı. Modeller ve dansçılar arasında senin daha fazla kızgın olmamana şaşırdı. "Hey..." baş parmağıyla dudağını okşamadan önce adını fısıldadı. "Endişelenecek bir şey yok..istediğim tek kişi sensin..."

“Ama seni isteyen tek kişi ben değilim…” Jay'le çıkmanın tek dezavantajı, onun etrafında olmak için kaç kadınla uğraşmak zorunda kaldığındı. Dansçılar, modeller, şarkıcılar, stilist. Çoğu kadın için karşı konulamazdı ve en kötüsü, herkes ona bakarken boş boş oturmanız ve onu kurnazca baştan çıkarmaya çalışmamanızdı. İş için olduğu ve araya girmek istemediğiniz için karışamadınız bile. Şimdi bile konuşmanız sırasında hepsinin ona baktığını hissedebiliyordunuz. Muhtemelen hepsi ikinizin ayrılmasını umuyor ve dua ediyor.

"O zaman göster onlara..."

"Ne?"

"Onlara istediğim tek kişinin sen olduğunu göster..." alt dudağını yaladı. Utangaç olduğunu görünce seni derin bir öpücüğe çekmeden önce kıkırdadı. Kalçalarını sıkıca kavradığında kolların onun boynuna dolandı. Dilini senin ağzına sokup seninkinin üzerinde gezdirdi. Boğazının arkasından alçak bir boğaz iniltisi yankılandı. Bütün sevgisini bu öpücüğe döktü. Sana onun için ne kadar önemli olduğunu göstermeliydi, sana ne olursan ol, her zaman isteyeceğini göstermeliydi.

Geri çekildin, alt dudağını ısırdın ve nefesini tuttun. "Teşekkür ederim…." fısıldadın. Dansçılarının çoğunun birdenbire kıt olduğunu fark etmişsinizdir, kendilerini başka bir yerde meşgul etmeye başlamışlardı.

Sana bir göz kırptı. "Senin için herhangi bir şey." Sakinleştiğini görünce sevindi. Kolunu omzuna doladı. "Tekrar çekime başlamadan önce hâlâ birkaç dakikam var. Yiyecek bir şeyler bulmalıyım."

"Ah, dışarıdaki personel ve film ekibi için yemek kamyonlarım var. Aslında bu yüzden buraya geldim.”

Sana sıkıca sarılmadan önce gözleri parladı. “Sen mutlak en iyisisin! Seni çok seviyorum!" Birçok üyesinin yolunu bulduğu yiyecek kamyonlarına doğru sizin liderliğinizi izlemeden önce güldü.

Korean HipHop Reaction'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin