'Melek'
"Hayır, kapatıyorsun," dedi yorgun bir şekilde.
Ona kıkırdayarak, bilgisayar ekranına bakarak kafanı salladın.
Güzel erkek arkadaşın Jinyoung ile sabahın 3'üne kadar skype görüşmenle biten uzun bir gün daha. Uyandığın andan onu skype fırsatını bulana kadar her şey hakkında ona rüşvet verirdin.
Sen ve Jinyoung çocukluk arkadaşıydınız, bebeklikten beri aynı mahallede yaşıyorsunuz. Anne babanız da birbiriyle arkadaş olduğu için bu genellikle yardımcı oluyordu. Anneleriniz kardeş gibi bir bağ paylaşıyor.
Sonra ortaokulda işler değişti. Sana karşı hisler geliştirdi. Senin en iyi arkadaşından daha fazlası olmanı istedi. Senin için derinden düştü. Ve evindeki karanlık bir dolapta cennette yedi dakikalık bir oyunda sonunda sana aşık olduğunu itiraf etti. Tabii ki, anne babanız eve gelip karanlık dolapta Jinyoung'la dudaklarınız kilitlenmiş genç bir sizi bulmaya geldikten kısa bir süre sonra.
Anıyı dün olmuş gibi hatırlıyorsun. Jinyoung'u gömleğinin yakasından yakalayıp onu evden kovarken babanın yüzündeki ifade, neredeyse kelimenin tam anlamıyla. Orta okulun geri kalanında Jinyoung'u okul dışında görmene izin verilmedi, bu da onu okulda gördüğünde her zaman buna değdi.
Artık ikiniz yetişkindiniz. Siz ailenizin istediği ve sizin de yaptığınız gibi eğitiminizi ilerletmeye çalışırken o müzikle işini yapıyordu. Bir dönem yurt dışında (Ülke Adı) eğitim alma şansınız oldu.
Jinyoung'a haberi verdiğinde yüzündeki endişeyi görebiliyordun ama senin için ne kadar mutlu olduğunu da görebiliyordun. Eğitiminizin sizin için ne kadar önemli olduğunu biliyordu ve bunu almanızı engelleyen kişi olmak istemedi.
Gitmeden önce elinden geldiğince skype atacağına ve müsait olduğun her an mesaj atacağına söz verdin ve sözünü tuttun.
Dönem 16 haftaydı ve sen sadece 4 haftadır buradaydın. Sonsuza kadar hissettim! Dönemin bitmesine 12 hafta kaldı ve eve dönüp akademik yılı bitirebilirsin.
Burada yalnız hissedeceğini biliyordun ve öyle de oldu. Orada olduğundan beri birkaç arkadaş edinmiştin ama yakında onlardan ayrılacağını biliyordun. Eve dönüp Jinyoung'a sarılıp onun kollarında uyuyamazdın. O tamamen farklı bir ülkedeydi.
Sende kalan tek şey, gitmeden önceki gece dolabından çaldığın birkaç tişört ve kapüşonluydu.
Esnedin, "Kapat, Jinyoung."
“Şuna bak, yorgunsun, gözlerinin altında torbalar var ve gerçekten erken. Bugün dersin var, değil mi?" Sorguladı.
Başka bir esneme bırakmadan önce gözlerini devirdin, "İyi, ben uyuyacağım. Ama bir şey fark ettim, arka plan farklı görünüyor. evde değil misin?"
Jinyoung hafifçe dondu, "Uhh...hayır! Şu anda bir oteldeyim. Yarın Jeju'da bir şovumuz var.”
"Göstermek? Ve bana söylemedin mi? Gösterilerinin çoğunu özlüyorum, kendimi kötü bir kız arkadaş gibi hissediyorum," Kaşlarını çattın, yanaklarını şişirdin.
"Kötü bir kız arkadaş değilsin Y/N. Sen en iyi kız arkadaşsın. Yapabilseydin benim için burada olacağını biliyorum ve sahnedeyken hep seni düşünüyorum” diyerek gülümsedi.
Kafanı salladın, "Ben uyuyacağım. Yarınki şovunuzda iyi şanslar. Bunu özleyeceğinden nefret ediyorum. Seni seviyorum."
"Ben de seni seviyorum. İyi geceler melek."
Kocaman bir sırıtışla yatağına kıvrılıp aramayı sonlandırdın. Yatağa gitmeden hemen önce sana melek demesi hoşuna gitti. Her zaman kalbinin ritmini kaçırdı. Sana verdiği tüm isimler arasında en sevdiğin evcil hayvan ismiydi.
Elini saçlarının arasından geçirerek rahat bir nefes verdi. Ondan uzaklaşmıştı. Yarın Jeju'da gösteri yoktu. Hiç bir gösteri yoktu. Kore'de bile değildi. Seni görmek için C/N'deydi. Birkaç gün önce bir uçak bileti almıştı ve birkaç saat önce uçtu ve vardığında otele yerleşti.
Öğleden sonra derslerinden sonra sana sürpriz yapacaktı, çünkü bugün senin yıldönümündü ve sadece seni görmek zorundaydı! Uçaktan indiği an seni görmek istedi ama bu sürprizi mahvederdi.
Uyandığın anda ona bir günaydın mesajı attın ve derse hazırlandın. Sırt çantanızı ve telefonunuzu alarak yurt odanızdan ayrıldınız. Gün yavaş geçti, seni ölesiye sıktı. Tek istediğin eve dönmek ve Jinyoung'u tekrar saatlerce skype etmekti.
Ve sonsuzluk gibi gelen bir sürenin ardından sonunda yapabildin. Sırt çantanı iki elinle kavrarken, ayakların seni yurt odana çekerken kendine lanetler mırıldanırken başın omuzlarının üzerinden aşağı sarkıyordu.
Telefonunuzun cebinizde çaldığını duydunuz, çekip, bakmadan cevap verdi, "Alo?"
Jinyoung'un tatlı kıkırdamasını duydunuz, “Pekala, pek mutlu görünmüyorsun. Sorun nedir?"
Bir hırıltı çıkardın, "Sen de eve gelmediğin uzun bir gün daha." Köşeyi döndünüz, yurt odanızın bulunduğu koridora yöneldiniz. Sen ona yaklaşırken Jinyoung tekrar konuştu, "Hey, kaşlarını çatma. O kaşlarını alt üst et ve bana gülümse." Sesi hem telefonunuzdan hem de önünüzden geliyor. Önünüzde tanıdık, sevimli bir çocuk görünce hızla ayağa kalkarken gözleriniz büyüdü.
Bir saniye bile kaybetmeden, kollarına atılmadan önce adını haykırdın, ona daha önce sarılmadığından daha sıkı sarıldın, başını boynuna gömdün. Sen onun kollarında olduğun için mutluydu ve o senin kollarında olduğu için mutluydu.
Kollarını sana sardı, aynı sıkılıkta, kokunu içine çekti, "Kahretsin seni özledim."
"Ben de seni özledim."
Yavaşça sırtını ovuşturdu, başının yan tarafını öptü, "Mutlu yıldönümleri, Y/N."
Kafanı saklandığı yerden çıkarırken, kollarını boynuna dolarken gözlerinin kanat çırparak açıldı, "Hatırladın ve onca yolu beni görmek için geldin. Beni çimdikle, rüya görüyor olmalıyım."
"Rüya görmüyorsun meleğim. Ben gerçekten buradayım ve seninle olmak için dünyanın öbür ucuna giderdim. Bunu biliyorsun." Önce alnına sonra dudaklarına kısa bir öpücük kondurdu. Geri çekilirken sızlandın, “Birbirimizi bir aydır görmüyoruz ve bana tek yaptığın gagalamak mı? Bu biraz adaletsiz görünüyor.”
Gözlerini devirdi, kollarından birini sırtından çözüp parmağını dudaklarına yerleştirirken diğer kolunu beline doğru indirdi, "Mızıldamana gerek yok. Seni öpücüklere boğmak için önümüzde koca bir gece var. Ve inan bana, seni öpmek için her fırsatı değerlendireceğim."
"Söz vermek?"
"Söz veriyorum meleğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korean HipHop Reaction's
Fanfictionumarım bu kitabı sevip , oy verip yorum yaparsınız... *özgün içerik*