WOO WONJAE

163 6 0
                                    

"Sana karşı hislerim olduğunu söylersem bana inanır mısın?"

Alkol kendini hissettirirken biraz temiz havaya ihtiyacın vardı. AOMG ile parti yapmak bir şeydi, onlara ayak uydurmak başka bir şeydi. Demek kendini barın çatı katında buldun. Yalnız değil, ileride tanıdık bir figürle.

"Jae'yi kazandın!" Kollarınızı arkadan boynuna dolarken, alkolden biraz sarhoş gibi ciyakladın, dengesini yeniden kazanmadan önce biraz sendelemesine neden oldun.

"Tanrım, y/n. Beni korkuttun." Kısık sesiyle dışarı çıktı. "Burada ne yapıyorsun? Parti aşağıda."

"Senin için bakıyorum. Başka neden burada olayım ki?” Sarhoş olduğunu çok iyi bilmesine rağmen, cevabınla kalbi tekledi. "Evet doğru." O güldü.

"Sana karşı hislerim olduğunu söylesem bana inanır mısın?" Yüzünde bir gülümsemeyle birden sordun. Gördüğü en güzel gülümsemeydi.

"Yarın pişman olacağın bir şey söyleme." Kendi beğenisine göre biraz fazla hızlı cevap verdi. Öyle demek istemedin; bunu kastetmiş olamazsın.

Ona bakıp özelliklerini inceledin. Ve bir süre sana baktı. "İnanmıyorsun değil mi? Birinin seni sevebileceğine inanmıyorsun."

Gözlerin uzun süre bakamayacak kadar yoğundu, bu yüzden onu sana bakarken yakaladığında her zaman yaptığı gibi gözlerini kaçırdı. Hafif bir kahkaha attı ve elindeki içkiden bir yudum aldı. "Peki, kim ister?"

"İsterim."

Korean HipHop Reaction'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin