'Arkadaşlar'
Sonunda akşamını Kiseok'la geçiriyordun. İkinizin harcamak yoktu değildi herhangi beraber zaman sadece, tarih demek o genellikle çalıştı akşamları biraz daha sert idi. Ancak o bunu telafi etmekten fazlasını yaptı. Bu akşam için sevdiğin her şeyi o planladı.
Dansa gittiniz, bir restoranda güzel bir akşam yemeği yediniz, hatta bir galeri açılışından keyif aldınız. Senin için yukarıda ve öteye gidiyordu. Başını omzuna yasladın, Hongdae'de yürürken parmakların onunkilere dolandı. "Mmmm bu gece mükemmeldi" gülümsedin.
"Evet?" muzipçe sırıttı. “Eh, daha bitmedi”
"Oppa başka ne yapabiliriz?" ona baktın.
"Han Nehri'nde bir tekne gezintisiyle bitirmeye ne dersin?"
Birkaç hafta önce, bir dramada gördüğünüz için nasıl zarif ve romantik olduğunu düşündüğünüzden bahsetmiştiniz. Sadece böyle bir şeyi hatırlamasına şaşırdın. "Kiseok-Oppa..." O kadar tatlı ve sevimliydi ki kalbin buna dayanamadı. "Beni ağlatacaksın"
Dudaklarını gagalayarak gülümsedi "Kızım için her şey"
Şimdilik ikiniz sadece yavaş yürüyüşünüzün tadını çıkaracaktınız. Güne yetişirken, ara sıra kulağınıza tatlı sözler fısıldar ve şakaklarınızı öperdi. Her şey mükemmeldi.
Ta ki biriyle karşılaşana kadar öyleydi.
"Kiseok-Oppa mı?" güzel bir kadın ona baktı. Gözleri onunkiyle buluştuğunda bir butikten çıkıyordu. Yüzünde parlak bir gülümseme vardı. Hatta sana baktı ve sana kibar bir gülümseme verdi.
"J-Jihye" biraz karıştırdı ve başının arkasını ovuşturdu. "Burada ne yapıyorsun? H-Nasılsın?"
Kalbinin düştüğünü hissettin. Bunun nedeni muhtemelen hayatında gördüğün en güzel kadın olması değildi. Kiseok'u telaşlandırdığı ve bunu yapması kolay bir adam olmadığı için değildi.
Çünkü ona baktığı an elini düşürdü. Muhtemelen farkında bile değildi ama senden uzaklaştı bile. Ve sanki kalbin daha fazla kıramayacakmış gibi son darbeyi indirdi.
Kiseok'un ne kadar çok şey söylediğinden seni tamamen unutmuş olduğundan emindin. Jihye sana bakıp neredeyse seni tanıştırmasını isteyene kadar değildi. “Ah ve bu benim arkadaşım”
Şok içinde ona baktın, Jihye'nin bile bu yorumda en azından biraz kafasının karıştığını söyleyebilirdin, ama daha fazla zorlamadı. “İkinizin yetişmesine izin vermeliyim, bana aldırmayın. Kiseok, bu gece seninle takılmak güzeldi" diye bağırdın.
Orada ağlamayı reddettin. Gözyaşların ne kadar çok düşmekle tehdit etse de ağlamayı reddettin. Evinizin rahatlığındayken, ihtiyacınız olan tüm zamanı kendinize verirsiniz. Şimdilik güçlü kalman gerekiyordu.
Sadece ikinizin birlikte yaşamamasını dilediniz. Bir arkadaşınla kalmayı düşündün ama sonunda misafir odasında kalmayı seçtin. Sahip olduğun en rahat pijamalara ve en büyük dondurma küvetine sarılmıştın.
Kiseok'un bir özür buketiyle eve dönmesi çok uzun sürmedi. “Jagiya…?” kafasını dairenin içine soktu ama seni oturma odasında göremeyince kaşlarını çattı. Yatak odasında da seni bulamayınca kısa bir panik anı yaşadı ama sakinleşince misafir odasından televizyonun sesini duydu. "Jagi ben-" o kapıyı açtığı anda ona dışarı çık diye bir yastık fırlattın. "Üzgünüm! Bu bir hataydı"
"Belki de tüm ilişkimiz bir hataydı. Ah üzgünüm bir ilişkimiz yok, ben sadece bir arkadaşım ”dondurma kartonunu yere çarptın.
"Sen benim kız arkadaşımsın."
“Sadece uygun olduğunda kız arkadaşın olurum. Onun gururunu kurtarmaya mı çalışıyordun? Benimle çıkmaya başladığında geri adım attığını düşünmesini istemedin mi? Bak, onun kadar uzun ve ince olmadığımı biliyorum ama bu seni rahatsız ettiyse neden dışarı çıkmak istedin?” Yastıklar, battaniyeler, görüşünüzü bulandıracak her şeyi fırlatmaya devam ederken yanaklarınızdan yaşlar dökülüyordu. “Belki de hayal kuran bendim...benden utanmadığını düşünmek aptalcaydı” Sen bir tane daha atmaya çalışırken, kaşlarını çatarak ellerini tuttu.
"Sen benim kız arkadaşımsın. Seni seviyorum. Sen isteyebileceğim her şeysin. Sadece panikledim…”
"Gitmeme izin ver!"
Bileğimi nazikçe bıraktı ama yine de elini tutmaya çalıştı. "Ayrıldığımızdan beri onu ilk görüşümdü... Panikledim..." diye içini çekti, yatağın yanında diz çöktü. “Onunla altı yıl birlikteydim…Bazı şeyleri öylece bırakmak o kadar kolay değil…Ona karşı hâlâ hislerim olduğunu söylemiyorum ya da herhangi bir şeyim…Nasıl tepki vereceğimi bilmiyordum. O andan mümkün olduğunca uzun süredir kaçınıyorum.” baş parmağını senin eline sürterek iç geçirdi. "Sen gittikten sonra ona her şeyi anlattım... Kız arkadaşım olduğunu..." eline bir öpücük kondurdu. "Ve bir yıldır seninle olduğumu." elini tekrar öptü. "Ve seni çok sevdiğimi..."
Ona baktığında kaşlarını çattın. “Tüm bunlara ne dedi…?”
“Mutlu olduğunu söyledi… Devam ettiğim için mutluydu…” Gözlerinin içine baktı. “Ve ben de yaptığım için mutluyum…”
“Asla onun gibi olmayacağım… Onun gibi görünemem ben-”
“Olmanı istemiyorum… Seni senin için seviyorum. Jihye'yi görmek geçmişimin bir parçasını görmek gibiydi. Devam ettim, artık o kişi değilim ama o hala benim bir parçam. Ama bu süreçte sana zarar vermemeliydim…”
“Kiseok'u anlıyorum…Ama beni incittin. Beni çok kırdın ve şu anda seni affedebilir miyim bilmiyorum…”
“Biliyorum ve sorun değil… Bunu hak ediyorum… Ama bunu telafi edeceğim… Sana ne kadar derinden aşık olduğumu bilmediğin bir günün geçmeyeceğinden emin olacağım.”
Hafifçe gülümsedin ve elini sıktın. "Hala kızgınım" ona küçük bir öpücük verdin.
"Biliyorum..." alnını alnına bastırmadan önce seni öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korean HipHop Reaction's
Fanfictionumarım bu kitabı sevip , oy verip yorum yaparsınız... *özgün içerik*