"Simon Dominic ve Sik-K, çalışanlarının işitme cihazı taktığını ve bu cihaz olmadan zar zor işitebildiğini ve işaret dili bildiğini öğrendiklerinde tepkileri"
Simon Dominic:
Kiseok, işitme cihazı taktığını öğrense kesinlikle şok olur. Onları hiç fark etmedi veya bir şeyleri anlamakta güçlük çektiğinizi fark etmedi. Bir gün seni bir arkadaşıyla işaret dili konuşurken gördü ve bunu nereden öğrendiğini sorduğunda, ona gülerek, onun şok olmuş ifadesinden iyi duyamadığını söyledin. Hemen onun hakkında her şeyi bilmek isterdi, bu kadar normal bir günlük hayatınız olmasına ve bu konuda çok havalı olmanıza hayret ederdi. Onun sevgilisi olman onu daha da gururlandıracaktı.
Sik-K:
Minsik, işitme cihazı taktığınızı ve onlarsız zar zor duyabildiğinizi öğrendiğinde aynı derecede şaşırırdı. İşitme yeteneğinizdeki farkı, günlük hayatınızın hala ne kadar normal olduğu gerçeğine daha da hayrete düşüren cihazlarla ve cihazlar olmadan gösterene kadar ilk başta buna gerçekten inanmazdı. Bunu nasıl hiç fark etmediğini yüksek sesle merak edecekti. Ancak son darbe, ona işaret dili de bildiğinizi söylediğiniz zaman geldi. O çocuk senin için enayi ve senin işaret diliyle konuştuğunu görmek onun tekrar tepetaklak kalmasına yetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korean HipHop Reaction's
Fanfictionumarım bu kitabı sevip , oy verip yorum yaparsınız... *özgün içerik*