JAY PARK

209 9 2
                                    

'Hamilelik Testi'

Birkaç dakika bekledikten sonra sonucu kontrol etmek için tekrar geliyorum.

"Aaa bu nasıl olabilir?" Bunu gördüğünde nasıl tepki verecek? Kabul edecek mi? Bu hamilelik testinde mükemmel bir şekilde oluşturulmuş iki koyu kırmızı çizgi. 

"Bebeğim, evde misin?" Kapıyı açtım ve kimseyi bulamadım. Bana söyleyeceği bir şey olduğu için eve erken gelmem için mesaj attı. Ama evimiz tamamen karanlık ve onun henüz evde olduğunu sanmıyorum.

Bu ilişkimizin dördüncü yılı. Zaman kesinlikle çok hızlı uçuyor. Onunla ilk tanıştığım gün, ilk randevumuz, ilk öpücüğümüz ve ilk gecemiz hala dün gibi geliyor. Şimdi o zaten benim bir parçam oldu, hayatım. Birçok arkadaş ne zaman evleneceğimizi soruyor ama ikimiz de bunu hiç tartışmıyoruz. Şimdi mutluyuz ve birbirimizi sevdiğimiz sürece endişelenecek bir şey yok.

“Yürüyüş… yürüyüş…” odamızdan hıçkırık sesi duydum. Kapıyı yavaşça açıyorum, hayalet gözümün önünde belirecek diye korkuyorum. 

"Bebek?" (Y/N) yüzünü saklayarak ağlayarak yatağın ucunda oturuyor. Onu aradığımda yüzünü bana çeviriyor ama minik avuçlarıyla yüzünü çabucak tekrar saklıyor.

"Bebeğim sorun ne?" Ne olduğunu bilmiyorum ama (E/H) nadiren önemsiz bir şey için ağlar. Ona bir şey olmuş olmalı. Sevecen bir erkek arkadaş olarak, hiçbir şey sormadan önce onu sakinleştirmeye çalışıyorum. Sakinleşene kadar onu sakinleştiriyorum.

"Jaebuuuuumm... whoaaaa..." Bana sımsıkı sarılırken ağlamaya devam ediyor. Gözyaşlarını silmeme bile izin vermiyor.

"Evet bebek. Sorun nedir?" Başını hafifçe okşadım, yine de onu sakinleştirmeye çalıştım. Yatağın yanındaki sehpanın üzerinde bir şeye uzandı ve bana verdi. Bana üzerinde iki kırmızı şerit olan küçük bir çubuk veriyor.

"Ne var bebeğim? Hamilelik testi?" Yavaşça başını salladı.

"O zaman bu ne anlama geliyor? Bu iki kırmızı çizgi?”

“Bu… Olumlu demek… Özür dilerim…” Gözyaşlarını tutarak başını öne eğdi. Tamam, şimdi karıştıran benim. Yani (Y/N) bebeğime hamile olduğu için mi böyle ağlıyor? Bundan memnun değil mi? Mutlu muyum? Çocuğumun babası olarak sorumluluk alabilir miyim? Bu bilgi benim için çok fazla.

"Tamam (E/H), bir dakika bekle. Bunu düşünmek için bana biraz zaman ver tamam mı? Üzgünüm. Bana bir dakika ver."

Gitmeme izin verdi ve kapıyı arkasından kapattı. Ben çok muyum? Bundan nefret ediyor gibi görünmüyor ama mutlu da görünmüyor. Bunu nasıl sarmalıyım? Buna gerçekten inanıyor.

______________________________________

Bir saat önce.

Çalışmak gerçekten yorucu, özellikle bugün. İş arkadaşım tarafından günde üç defadan fazla nasıl trollenirim? Bugünün Nisan aptalı olduğunu biliyorum ama yine de beni başarıyla kandırıyorlar. Beni kandırırkenki ifadeleri gerçekten sinir bozucu. Son derece mutlu görünüyorlar. Jay'e de şaka yapmalı mıyım?

İşte o zaman en çılgın fikrim ortaya çıkıyor. Onu kandırmak için hamilelik testi ve kırmızı keçeli kalem aldım. Oldukça basit. Sadece iki striptiz yapıp onun önünde rol yapmam gerekiyor. Ona eve erken gelmesi için mesaj attım ve o da kabul etti.

10 dakika geçti ve Jay henüz yatak odasına dönmedi. gidiyor mu? 12'yi çoktan geçti, bu yüzden 1 Nisan şakası sona ermeli. Vazgeçtim ve onu aramak üzereyim ve kapı açıldığında özür dilerim. Jay gülümseyerek bana geliyor ve ellerimi tutuyor.

"Bebeğim, daha önce üzgünüm." Dedi ve avuç içlerimi öptü.

"Hayır, üzgün olan benim-"

“Şş… üzgün olmana gerek yok. Bunun hakkında düşündüm. Bence zamanı geldi. Evlenip çocuğumuzu birlikte büyütmeliyiz.” Sözlerini bitirdikten sonra bana sımsıkı sarıldı. Sarılmalarından kurtulmaya çalışıyorum ve her şeyi açıklamak istiyorum.

"Ama Jay, gerçek şu ki-"

"Biliyorum bebeğim. Annemi aradım ve bunu duyduğuna sevindi. Her şeyi o halledecek ve senin bunun için endişelenmene gerek yok.” Kulaktan kulağa gülümsüyor. Ben şimdi ne yapmalıyım? Daha karmaşık hale geldi.

"Jay-" Aniden telefonu çaldı.

"Bekle bebeğim, Simon hyung." Aramayı alır ve hoparlörlü telefona çevirir.

"Evet hyung?"

“VAY JAY GERÇEKTEN ?? BUNU DUYDUĞUMA ÇOK SEVİNDİM!!!" Bizi karşılayan başka bir hattan yüksek bir çığlık.

"Hahaha evet hyung. Sadece bana söyledi." Bekle. Ekibine bundan bahsetti mi?! Telefonu elinden alıp aramayı sonlandırdım.

“10 dakika içinde kaç kişiye anlattın Jay?” Sesimi bilmeden yükseltiyorum.

"Ne? Neden? Mutlu değil misin?" Bana endişeli bir yüzle soruyor. Tamam şimdi ona bu aptalca şakayı yaptığım için beni suçla.

"Jay, şimdi beni dinle. Bugün Nisan'ın ilk günü."

"Evet biliyorum bebeğim." Hala anlamıyor.

"Nisan aptalını hiç duydun mu?"

"Nisan şakası?"

"Evet, Nisan aptalı." Şaşkın ifadesi şimdi şoka dönüşüyor.

"Bebeğim, lütfen bana söyleme..."

"Evet üzgünüm."

"Ama bebeğim, anneme, babama, PJ'ye, Oscar'a ve ekibe hamile olduğunu söyledim ve yakında evleneceğiz!"

"Ama Jehan'a söylemedin mi?"

"Ah Jehan, evet onu biraz unutuyorum. Ama şimdi sorun bu değil!!!”

"Onlara benim tarafımdan şaka yapıldığını söyle." Kolunu hafifçe okşadım ve dikkatimi geri çekmek için kolumu çektiğinde bu konuşmayı bitirmeye çalıştım.

"Hayır! Benimle bir aptal gibi dalga geçecekler!"

"O zaman ne yapardın? Ben hamile değilim Park Jaebum." Elinden kurtulup uyumaya hazırım ama tekrar kolumu çekti.

"O zaman gerçek yapalım." Artık ciddi bir ifadesi var.

"Ne?!" Beni kaldırıp yatağa fırlatıyor.

Korean HipHop Reaction'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin