'Favori Resminiz'
Derinlere yerleştirilmiş vinil sıraları arasında gezinen hünerli eller. Parmakları en sevdiği albümlerde geziniyor. Yüzü şapkasıyla gizlenmiş olsa da heyecandan alt dudağını kemirdiğini görebiliyordunuz.
Her plak onu farklı bir dünyaya taşıma şansını bekliyor. Bileğinin bir hareketiyle yanından geçen onlarca yıllık iş. Kendi metronomunu yaratan albüm kollarının yumuşak pıtırtısı. Bu Dean'in unsuruydu.
Bu anlarda çok mutlu bir şekilde habersizdi. Çeşitli Queen şarkılarının değeri hakkında tartışan kasiyerlerden değil. Her müzik mağazası sahnesinde zorunlu olan Metallica gömleğini giyerken “Kenny G Greatest Hits” rekorunu iki koridor üzerinde düşünen adam değil. Zaten sahip olduğu bir albümle karşılaştığında Dean'in ondan en sevdiği şarkının melodisini mırıldanması gerçeğinden bile değil.
Dean, en belirsiz görüntülerden böylesine karmaşık sözler oluşturabilirdi. Onu ne kadar sık görürsen gör, şaşırmaktan asla vazgeçmeyeceksin. Ama bu, plak dükkanına yaptığın haftalık geziler, bu onun en sevdiğin resmiydi. Müziğe olan tutkusunun derinliğinin ikinizi sarmakla tehdit ettiği basit anlar.
"Sence hangisi?"
Size göstermek için iki plak uzattı; gözleri hala onları inceliyor.
"Bence ikisini de almalısın," dedin kollarını beline dolayarak arkadan sarılırken.
"Beni çok iyi tanıyorsun."
Başka bir sıraya geçmeden önce albümleri dikkatlice kolunun altına sıkıştırırken sana gülümsedi.
Lütfen hiç değişme.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korean HipHop Reaction's
Fanfictionumarım bu kitabı sevip , oy verip yorum yaparsınız... *özgün içerik*