CHANGMO

85 5 0
                                    

'Dökül'

"Hayır." 

Changmo yorgun bir şekilde iç çekti, büyük ekrana çok uzun süre bakmaktan acımaya başlayan gözlerini ovuşturdu. Patronlarına yeni parçayı bir an önce vermesi gerekiyordu ama şu ana kadar boş düşüncelerden başka bir şey olmadı.

"Uh." Defterinden kağıdı yırttı ve ezdi, diğerleri gibi omzunun arkasına attı. 

“Hey kardeşim- Woah, burada ne oldu?” Hyoeun içeri girdi. 

"Ha?" Changmo sandalyesinde döndü. 

"Kaç ağaç öldürdün?" Hyoeun kıkırdayarak yerdeki tüm kağıt topları işaret etti. 

"İşe yaramıyor." Changmo içini çekti.

"Bütün gece burada mıydın?" 

"Tüm gece? Bekle, şimdi saat kaç?” Changmo telefonuna baktı. Zaten sabah 10'du. 

"Kahretsin... Güneşin doğduğunu bile bilmiyordum." Changmo küfür etti. Hyoeun güldü, tüm sanatçılar bir bloktan geçmenin nasıl bir şey olduğunu bilirdi. 

"Kahve molası vereceğim." 

"Evet, belki güneş ve temiz hava sana yardımcı olabilir." Hyoeun atmak için kağıtları toplamaya başladı. 

"Bir şey ister misin?" Changmo teklif etti. 

"Hayır, iyiyim." dedi Hyoeun. Changmo bir el salladı ve binayı terk etti. Sabah güneşi yüzüne vurduğunda yüzünü elleriyle ovuşturarak yüzünü buruşturdu. 

"Bir sigaraya ihtiyacım var." diye inledi. Sigarasını çıkardı, yürürken sigara içti, insanların işe koşuşturmalarını ya da gün için mağazalarını açmalarını izledi. 

"Kahve, kahve, kahve." Yumuşak bir sesle mırıldandı. 

"Hoşgeldiniz!" Kafeye girdiğinde görevliler onu karşıladı. Tezgahın önünde durup menüye baktı. 

“Bir büyük, buzlu Americano.” O sipariş verdi. 

"Peki." Personel tuşladı ve beklemek için tezgahın sonuna gitmeden önce kartını verdi.

“Changmo için büyük, buzlu bir Americano mu?” Barista aradı ve kahveyi alıp bir pipet alarak yanına gitti. 

"İyi günler!" 

"Sen de." Changmo hafifçe gülümsedi ve dışarı çıktı. Ama tam kafeden çıkmak için kapıyı açtığı sırada...

BANG!

"Ş*t." Changmo küfür etti. 

"Benim Dondurmam!" dedin şokta. Kendine baktığında, pembe süveterinde de çirkin, kahverengi bir leke vardı. Changmo'nun ceketi de şimdi çikolatalı dondurmayla kaplıydı. 

Korean HipHop Reaction'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin