THE QUIETT

82 4 12
                                    

'Sepete Şeker Koymayı Bırak'

Dong Gab, fiziksel olarak olgun, yaşlı bir adamdı. Ama onun kalbinde bir çocuk olduğunu biliyordun. İnsanların önünde çok olgundu, kendi yaşında davranıyor, çocuk gibi davrananları azarlıyordu. Ama senin yanında tamamen farklıydı. Ve tamamen farklı demek istiyorum . Eşyalarınızdan birini çalar ve ortak dairenizin etrafında koşardı. Kucağınıza uzanır ve bahsettiğiniz şeyle ilgisi olmayan sorular sorardı. "Bebeğim, sence alternatif bir evren var mı ve insanlar hayvan ve hayvanlar insan mı?" Sorularından bazıları cehennem kadar tuhaftı, ona sadece bakardın.

Onunla eski dostunuz Dok2 sayesinde tanıştınız, aynı bölgede büyümüşsünüz. Siz ikiniz en iyi arkadaştınız. Birbirinize kardeş gibi davrandınız. İkiniz de nefret ettiniz ama birbirinizi sevdiniz. Sonunda müzik işinde büyüdüğünde, sen de mankenlik işinde büyük yaptın. Ve herkes arkadaşlığınızı biliyordu. Arkadaşlığının ikonik olduğunu ve böyle anılmasından hoşlandığını söylediler. Doğum gününüzde Joon Kyung, sizi iki arkadaşı Sung Bin ve Don Gab ile tanıştırdı. Sung Bin'i başka bir erkek kardeş olarak düşündün ama Dong Gab'da öylece bırakamayacağın bir şey vardı. O geceden sonra, sana olan duygularını itiraf edene kadar onunla gitgide daha fazla bağlantı kurmaya başladın. Elbette, iyiliğine karşılık verdin ve ona duygularını anlattın ve çıkmaya başladın. Sadece bir nedenden ve sadece bir nedenden dolayı, bir süre için düşük anahtarda tutmanız gerekiyordu. Joon Kyung'un en iyi arkadaşlarından biriyle çıkman hakkında nasıl hissedeceğini bilmiyordun. Artık arkadaş olmayacaklarından ve birbirlerinden nefret etmeye başlayacaklarından korktunuz. Ama durum böyle değildi. Joon Kyung, ilişkinizin ana destekçisiydi. İkiniz onunla olan ilişkinizi ortaya çıkardığında en mutlusu oydu.

Bugün hayatının aşkı seninle biraz zaman geçirmek için işten ayrıldı. Ama bugün alışverişini yapmayı planladın, o yüzden seninle gelmeyi teklif etti. Şimdi Dong Gab daha önce alışveriş yaptı ama seninle asla. Seninle daha önce hiç alışveriş yapmamış olmasını tuhaf buldu. Alışveriş yaptığınızda, bir görev için oradaydınız. Oyunlara ayıracak vaktin yoktu. Ama Dong Gab'dan beri görevini mahvediyordu! Ona zaten iki kez bağırdın ve sadece 10 dakikadır mağazadasın. Onu pirinç ve yumurta almaya gönderdin. Et ve peynirle geri geldi. Ki bu senin istediğin şey değil. Bu ilk kez oldu. İkinci seferi ise yanlış türde ekmeği kaptığı zamandı. Ekmeğin konusunda ciddisin! Doğru olana sahip değilseniz, yemek yemiyordunuz.

Şimdi seni şeker koridorunda kayıp bir köpek yavrusu gibi takip ediyordu. Bu koridordan tüm kalbinle nefret ettin. Tüm o cazip şekerlemeler ve çikolatalar. Onları zar zor görmezden gelebilirsin. Dong Gab hiç yapamadı. Sanki sınırlı bir miktar kalmış gibi, sağdan ve soldan şekeri alıyordu. Arabaya yaklaşık 9 kilo şeker attı. "Sepetine şeker koymayı bırak!" Ona bağırdın. "Ama Bebeğim!" diye sızlandı. "Hayır! Şaka yapmıyorum, Dong Gab. Hepsini geri koy.” Sadece birkaç poşet ve onları geri koydu, en çok şeker olanları sepette bıraktı. Bundan daha iyi olmayacağını biliyordun, bu yüzden onu kendi haline bıraktın. O koridordan çıkıp başka bir koridora çıktın. Dong Gab başka bir koridorda kayboldu. Hangi koridora girdiğini görmek için bakmadın. Birkaç ekstra şey aldın. Omzunda bir dokunuş hissettin. Dong Gab'ın kocaman bir oyuncak ayı tuttuğunu görmek için arkanı döndün. Gülmekten başka bir şey yapamadın. "Sinir bozucu bir erkek arkadaş olduğum için özür dilerim. Beni hala seviyorsun değil mi?" O sordu.

"Elbette seni hala seviyorum. Buraya gel." Sana daha yakın yürüyor. Yanağına küçük bir öpücük kondurursun. Gülümsemesi kalbini dünyadaki her şeyden daha çok ısıttı. "Şimdi acele edelim ve buradan gidelim. Ayıyı arabaya koy.” Dedin. O ayıyı gerçekten istedin! Seni o ayıyı almaktan hiçbir şey alıkoyamayacaktı.

Dairenize ulaştığınızda, ikiniz de yiyecekleri topladınız ve kanepeye uzandınız. İkiniz de yıpranmıştınız. Başını göğsüne koydun ve kolunu sana doladı. "Film izlemek ister misin?" O sordu. "Evet. Romantik bir şey yok. Bunun için çok yorgunum." Rastgele bir film açtı ve ikiniz de sıcak kollarda uyumaya daldınız.

Korean HipHop Reaction'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin