'Kıskançlık, İtiraflar, Öpücükler'
(Hogwarts AU!)Birlikte şirinler. Harika. Birbirinize mükemmel uyum sağlayın. Kesinlikle kıskanmıyorsun.
Onları kütüphanede birbirlerine sarılırlarken izlediniz, önlerindeki kitaplara bile dikkat etmediniz. Jay onu öptü ve bu senin eşyalarını toplaman ve gitmen için işaret oldu, incindi. Günün geri kalanını, oldukça huzurlu bulduğun Astronomi Kulesi'nde ders çalışarak geçirdin çünkü diğer herkes kütüphanede ders çalışmakla çok meşguldü. Ya da kütüphanede Alli'yi öpmek.
On dakika içinde üçüncü kez esnemeye başladınız ve yurda dönme zamanının geldiğine karar verdiniz, zihinsel olarak kendinizi Jay'i görmeye ve muhtemelen onunla konuşmaya hazırladınız, onu görmezden gelemeyecek kadar pısırık olduğunuzu gördünüz, hayır ne kadar yaralanmış olursan ol.
Ve oradaydı, şöminenin önüne serildi. "Şuna bak, Beni Rahatsız Etmeyi Durdur-Jay-I-Çalışmaya İhtiyacım olan bayan sonunda geri döndü!" Sana sırıttı ve sen kendini durduramadan gülümsedin.
"Kalk, sıcaklığı kendine saklamayı bırak." Sen de beklemedin ve onu biraz kenara ittin.
"Sooo, Simon'a şaka mı yapacaksın?" Sana gülümsedi.
"Yok, geçeceğim. Neden Alli'ye sormuyorsun? Rahatsızca kıpırdandın ve gözlerini yerde tuttun, böylece Jay'in sırıtışının kaşlarını çattığını görmedin. "Ayrıca sana bir şey söylemem gerekiyor. Lee Jordan beni Noel Balosuna davet etti.” Onun oturduğunu ve gözlerinin üzerinde olduğunu hissettin.
"O sordu. Ve evet dedim."
Sonunda ona baktığında, incinmiş gibi mi görünüyordu? Yüzü çok ciddiydi ve Jay gibi değildi.
"Tebrikler, umarım ikiniz iyi bir dans edersiniz." Konuşma şekli seni rahatsız etti.
"Her neyse, Alli ile gideceğini sanıyordum-"
“Alli'yi hiç sevmedim bile. Düne kadar adını bile bilmiyordum. Sadece seni kıskandırmak ve bu yüzleşmenin sana itirafta bulunmama dönüşmesini istedim. Çünkü senden hoşlanıyorum, Y/N." Ayağa kalktı ve uzaklaşmaya başladı. "Şimdi önemli olan o değil."
Onu yakalamak, döndürmek ve öpmek istedin. Ya da kelimeleri geri vermek için her şeyi yapın, ama yapamadınız. Ne diyeceğini bilemez halde olduğun yerde kalakaldın. Sonunda duygularınıza karşılık verdi ve siz bunu mutlu bir son yapacak cesareti ya da kelimeleri bulamadınız.
-
Noel Balosu geçti ve sen ve Lee harika zaman geçirdiniz. Bir çift kanka olarak. Lee açıkça %100 mutlu hissetmediğini fark etti, bu yüzden sana biraz moral konuşması yapmaya çalıştı, ama sonunda gerçekten sadece "Git itiraf et, seni pısırık" oldu.
Yani bunu yapacaksın. Ama ne zaman? Ve nasıl? Jay, itiraf ettikten sonra gitmesine izin verdiğinden beri sana bakmadı bile. Onunla nasıl böyle konuşacaksın? Henüz bilmiyordun, ama onu özlediğini biliyordun. Sonuçta o senin en iyi arkadaşın.
Ortak Salona girdiniz ve her şey yerine oturdu. Son konuştuğunuzda yine aynı yerdeydi. Ayak seslerinizi duyunca hemen yukarı baktı ve sizi görür görmez ayağa fırladı. Tekrar uzaklaşacağını düşündün ve konuşmaya başladın, "Jay, lütfen beni duy-"
Sonra dudakları seninkilerdeydi.
Seni şok etti ve ilk başta öpmedin, ama onun uzaklaştığını hissettiğin anda yakasını tuttun ve onu öptün, ikinize de bir elektrik darbesi gönderdiniz.
Geri çekildiğinizde, sizi kendisine yakın tuttu, başınıza öpücükler kondurdu ve ikinizi ileri geri salladı.
"Sana ihtiyacım var Jay."
Kollarının seni sardığını hissettin, "Sana ihtiyacım var, Y/N."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korean HipHop Reaction's
Fanficumarım bu kitabı sevip , oy verip yorum yaparsınız... *özgün içerik*