'Olağan Tablo'
"Bana aşık olmayacağına söz ver," dedin.
"Yapmayacağım," diye yalan söyledi.
Makyajı çok kalındı.
Her zamanki masası yerine tezgahta oturmak istediğini söylediğinde hostesin kemikli hatlarında şaşkınlığın titreşmesini izlerken fark etmekten kendini alamadığı tek şey buydu.
O trajik bir şekilde güzeldi, ancak adamın hızla solmakta olan bir şeye tanık olduğu bilgisi ile birlikte geliyordu. O da bunun fazlasıyla farkındaydı. Dikkati alnında oluşan ince çizgilerden uzaklaştırmak için eyelinerını mükemmelleştirmek için çektiği acılar. Elbisesinin bastırılma şekli, yürürken kalçalarının sallanışını vurgulamak için yapılmıştı. Bütün bunlar, henüz vazgeçemediği hayallerinin kanıtıydı.
Aşırı doldurulmuş çöp torbalarını çöp kutusuna taşırken ipek çarşafların üzerinde nefesini kesecek türden bir romantizm hayal etti. Aileleri şatafatlı kırmızı ve beyaz kabinlere toplarken hayal gücünde kendini kaybetti. Saçındaki topuzu yeniden toplarken telaffuz edemediği şampanya bardaklarına güldüğünü hayal etti; saç çizgisinin tekrardan incelmeye başladığını görmezden geliyordu.
Hayalleri şey ancak Doğu 53 köşesinde lokantada hostes olma istifası ile doldurulmuştur , hayatının geri kalanı için ve Park ama o zaten yenik ediyorum bir kader oldu.
Çünkü bu, şehrin inkar edilemez tek gerçeğiydi: öyle ya da böyle, her şey lokantaya yenik düştü.
1950'lerden kalma yaşayan bir kalıntıydı; ameliyat edilemez bir kanser gibi yapıştığı ıssız bir arazi üzerine inşa edildi. Aksi halde tek tip bloklar, park yerine uyum sağlamak için kavisli. Sarhoş kitleleri kapılarına çekmek için sokak lambalarının loş ışığında bile her zaman parıldıyordu. Apartman kompleksleri ve yüksek ofis binaları arasına yerleştirilmiş küçük bir gümüş kurşun.
Onu oraya çeken ve on yıllardır ekili olan bu yerin konuşulmayan rutinine sokan şey, saçmalığı, katıksız meydan okumasıydı. İsimlerle, minyatür tarihlerle dolu, her biri diğerinin üzerine hafifçe çizilmiş bir ziyaretçi defteri. Şimdi, tezgahtaki tanıdık olmayan tabureye kayıp bir kahve ısmarlarken, onun dışında her gün kesintisiz giden her şeyde zihni uyuşturan bir aynılık vardı.
______________
Siz elinizi kitaplıklarındaki albümlerde gezdirirken, mutfak masasındaki koltuğundan sizi izledi. Aradığınızı bulup raftan çekene kadar parmak uçlarınızın favorileriniz Queen, Bob Dylan, Fleetwood Mac üzerinde bir an daha oyalanmasına izin verdiniz.
Daha yeni uyanmıştın ama şimdiden gürültü için can atıyordun. Sessizliğe ne kadar dayanamayacağınızı biliyordu. Sessizlik çok gürültülüydü. İnsanlara bir şeyler söylemek için çok fazla fırsat bıraktı.
Senin bir resmini çekmiş olmayı diledi. Sadece iç çamaşırınızla pikabın üzerine gelmeniz, cumbalı pencereden içeri sızan güneş, iğneyi dış vinil oluklara saplarken önceki gece midenizde bıraktığı izlerin bazılarını vurgulamak için.
Otis Redding'in “Sigara ve Kahve”sinin açılış notaları odayı doldurdu ve Dean, müziğin onu etkisi altına almasına izin vermek için bir an gözlerini kapadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korean HipHop Reaction's
Fanfictionumarım bu kitabı sevip , oy verip yorum yaparsınız... *özgün içerik*