'Burada Benimle Mutlu Musun?'
Dalgalar sahile vuruyordu ve dudaklarınızda tuz tadı vardı. Esinti seni üşütürdü ama güneşin sıcaklığı seni ısıttı. Ve sonra o vardı. Parmakları saç çizginizi takip ediyor, size gülümserken düşen her şeyi fırçalıyordu. Güneşten gelen ışık ışınları ona bakmayı zorlaştırıyordu ama orada olduğunu biliyordun. Geri gülümsedin ve parmaklarını yukarı kaldırdın, çenesini buldun.
"Burada benimle mutlu musun?" diye sordu, sesi rüya gibi ve nazikti. "Benimle burada mutlu musun?" Başını salladın. Kıkırdadığını duyuyorsunuz ve güneşin ve gökyüzünün fonunda yüzünün ana hatlarını zar zor görebiliyorsunuz.
“Daha mutlu olamazdım.”
“Arkadaşınız Se-Kyung'un ceketinizin kolunu çekiştirdiğini hissettiğinizde düşüncelerden sıyrılıyorsunuz.
"Hm, ne?" Ona dönüyorsun, gözlerin şaşkın ve geniş.
"Siparişiniz." Kahve tezgahına işaret ediyor, içkinizi size doğru tutan genç bir kız.
"Ah." Koltuğunuzdan kalkarsınız, kafenin karşısına geçersiniz ve baristaya utanarak gülümsersiniz, ondan içkiyi alıp arkadaşınıza geri dönersiniz.
"Yine gitmiştin." Oturduğunuzda söyler. İçeceğinden bir yudum alıyorsun ve gözlerini indiriyorsun, "Üzgünüm." Se-Kyung senin özrün karşısında kaşlarını çattı, "O muydu?"
Geriye bakmadan önce gözleriniz kısa bir süre buluşuyor; Cevabı bilmesi gereken tek şey buydu. İkiniz de içkilerinizi bitirene kadar sessizce oturun. Kafeden çıkıp hareketli caddeye geri döndüğünüzde, Se-Kyung yanınıza geliyor, "Daha sonra mı geliyorsunuz? Dong-Ho ve herkes orada olacak, hepsi seni özlüyor.”
"Bilmiyorum." Ona bakmadan omuz silkiyorsun.
“Bunu sonsuza kadar yapamazsınız.” Duygularını incitmemek için yumuşak bir sesle, "Sana olanlar berbat ve şu anda yaşadığın boku hayal edemiyorum. Ama herkesi dışarı atmaya ve kendini izole etmeye devam edemezsin. Sağlıklı değil.”
"Biliyorum." Monoton bir şekilde söylüyorsun.
"O zaman bu gece gel. Eğlenceli olacak!" Sana yardım etmek için yüzünde bir sırıtışla haykırdı, "İçip karaoke söyleyeceğiz ve eski günlerdeki gibi olacak." Gülümsemesinin ne kadar zorlayıcı olduğunu görmek seni daha da çok üzüyor, bu yüzden onu tatmin etmek için yeterince küçük bir gülümseme topla, "Göreceğim." Gülümsemesi hafifçe soldu ama asla tamamen kaybolmasına izin vermedi, "Şimdi gitmem gerekiyor ama umarım sonra görüşürüz."
Caddede ters yönde havalanır ve gözden kaybolur. Derin bir iç çekerek tekrar yürümeye başlarsın, yoldan geçen yabancılarla karşılaşmamak için gözlerin aşağıya doğru çevrilir. Baktığınız mahallenin alışveriş, daha moda bölgesi olana kadar değil. Bir kostüm mağazasının tam önündesin. Penceredeki yansımanızı gördüğünüzde duraklıyorsunuz ve sonra yine geçmişe düştüğünüzü hissediyorsunuz.
"Gülünç görünüyorum!" Boynunuza pembe bir kürk atkı sararken haykırıyorsunuz.
"Sana asılacaktım." Dalga geçiyor, başındaki kovboy şapkası sağa doğru eğiliyor. İkiniz rafları gözden geçirip en utanç verici eşyaları denerken, mağaza 80'lerin korkak müziğini çalıyor. Yüksek sesle gülüyor, kahkahası yukarıda çalan çalma listesiyle yarışıyor. Bir mankene geri dönersiniz ve kol düşer. Mağaza sahibi ikinize doğru ilerlemeye başladığında, siz ikiniz endişeli bakışlar atıyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korean HipHop Reaction's
Fanfictionumarım bu kitabı sevip , oy verip yorum yaparsınız... *özgün içerik*